Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #26 Skrevet 2. april 2014 Jeg har hengt opp et bilde av toåringen min ved plassen min på jobb. Det er et helt vanlig bilde hvor hun smiler og er god og søt (synes jeg da) i går gikk en kollefa forbi, pekte på bildet og sa "men huff da" .. Hva mener du, sa jeg.. hun bare fniste! For en frekkhet! Går det an å si sånt? Og hva mente hun? Kjenner jeg er sint og lei meg enda Anonymous poster hash: bb57d...862 Kan du ikke legge ut et bilde her, så kan vi bedømme? Anonymous poster hash: 20127...26d Hallo??! Anonymous poster hash: 627b5...1e4
RosaParasoll Skrevet 2. april 2014 #27 Skrevet 2. april 2014 Hu hørtes ut som et klassisk troll. Som slenger ut kommentarer i håp om å skape en reaksjon og å provosere. Ikke gi hu det hu ønsker (Don't feed the troll!) Hev deg over det og vit at du har en nydelig datter!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #28 Skrevet 2. april 2014 Jeg har hengt opp et bilde av toåringen min ved plassen min på jobb. Det er et helt vanlig bilde hvor hun smiler og er god og søt (synes jeg da) i går gikk en kollefa forbi, pekte på bildet og sa "men huff da" .. Hva mener du, sa jeg.. hun bare fniste! For en frekkhet! Går det an å si sånt? Og hva mente hun? Kjenner jeg er sint og lei meg enda Anonymous poster hash: bb57d...862 Kan du ikke legge ut et bilde her, så kan vi bedømme? Anonymous poster hash: 20127...26d Hallo??! Anonymous poster hash: 627b5...1e4 Hei du! Anonymous poster hash: 20127...26d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #29 Skrevet 2. april 2014 Jeg har hengt opp et bilde av toåringen min ved plassen min på jobb. Det er et helt vanlig bilde hvor hun smiler og er god og søt (synes jeg da) i går gikk en kollefa forbi, pekte på bildet og sa "men huff da" .. Hva mener du, sa jeg.. hun bare fniste! For en frekkhet! Går det an å si sånt? Og hva mente hun? Kjenner jeg er sint og lei meg enda Anonymous poster hash: bb57d...862 Kan du ikke legge ut et bilde her, så kan vi bedømme? Anonymous poster hash: 20127...26d Hehe noen er ute etter å provosere ja. Anonymous poster hash: 10099...d87
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #30 Skrevet 2. april 2014 Kan du ikke legge ut et bilde her, så kan vi bedømme? Anonymous poster hash: 20127...26d Kan ikke du skru av PCen så vi kan få litt fred fra deg? Anonymous poster hash: 63b52...e1f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #31 Skrevet 2. april 2014 Kan du ikke legge ut et bilde her, så kan vi bedømme? Anonymous poster hash: 20127...26d Kan ikke du skru av PCen så vi kan få litt fred fra deg? Anonymous poster hash: 63b52...e1f Wtf? Anonymous poster hash: 20127...26d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #32 Skrevet 2. april 2014 Jeg har hengt opp et bilde av toåringen min ved plassen min på jobb. Det er et helt vanlig bilde hvor hun smiler og er god og søt (synes jeg da) i går gikk en kollefa forbi, pekte på bildet og sa "men huff da" .. Hva mener du, sa jeg.. hun bare fniste! For en frekkhet! Går det an å si sånt? Og hva mente hun? Kjenner jeg er sint og lei meg enda Anonymous poster hash: bb57d...862 Kan du ikke legge ut et bilde her, så kan vi bedømme? Anonymous poster hash: 20127...26d jeg er jo ikke ute etter å få jenta mi bedømt. Hun er vidunderlig vakker i mine øyne og liker å se bort på henne innimellom når jeg jobber. Det er ikke et stort eller prangende bilde og ikke så lett å legge merke til for andre. Det har hengt der i ukesvis uten at særlig mange har kommentert det, men i dag fikk jeg altså denne kommentaren og ble litt målløs... hi Anonymous poster hash: a9653...a4d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #33 Skrevet 2. april 2014 Jeg har hengt opp et bilde av toåringen min ved plassen min på jobb. Det er et helt vanlig bilde hvor hun smiler og er god og søt (synes jeg da) i går gikk en kollefa forbi, pekte på bildet og sa "men huff da" .. Hva mener du, sa jeg.. hun bare fniste! For en frekkhet! Går det an å si sånt? Og hva mente hun? Kjenner jeg er sint og lei meg enda Anonymous poster hash: bb57d...862 Kan du ikke legge ut et bilde her, så kan vi bedømme? Anonymous poster hash: 20127...26d jeg er jo ikke ute etter å få jenta mi bedømt. Hun er vidunderlig vakker i mine øyne og liker å se bort på henne innimellom når jeg jobber. Det er ikke et stort eller prangende bilde og ikke så lett å legge merke til for andre. Det har hengt der i ukesvis uten at særlig mange har kommentert det, men i dag fikk jeg altså denne kommentaren og ble litt målløs... hi Anonymous poster hash: a9653...a4d Så spør henne rett ut da! Anonymous poster hash: 20127...26d
skinnfilla Skrevet 2. april 2014 #34 Skrevet 2. april 2014 Jeg har hengt opp et bilde av toåringen min ved plassen min på jobb. Det er et helt vanlig bilde hvor hun smiler og er god og søt (synes jeg da) i går gikk en kollefa forbi, pekte på bildet og sa "men huff da" .. Hva mener du, sa jeg.. hun bare fniste! For en frekkhet! Går det an å si sånt? Og hva mente hun? Kjenner jeg er sint og lei meg enda Anonymous poster hash: bb57d...862 Det er faen meg noe av det frekkeste !! Vet du, gjør det samme hver gang du ser henne;) Smil litt medfølende, skakk på hodet og si, : men huff da ! Noen mennesker burde absolutt hatt verge 24/7
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #35 Skrevet 2. april 2014 Jeg har hengt opp et bilde av toåringen min ved plassen min på jobb. Det er et helt vanlig bilde hvor hun smiler og er god og søt (synes jeg da) i går gikk en kollefa forbi, pekte på bildet og sa "men huff da" .. Hva mener du, sa jeg.. hun bare fniste! For en frekkhet! Går det an å si sånt? Og hva mente hun? Kjenner jeg er sint og lei meg enda Anonymous poster hash: bb57d...862 Kan du ikke legge ut et bilde her, så kan vi bedømme? Anonymous poster hash: 20127...26d jeg er jo ikke ute etter å få jenta mi bedømt. Hun er vidunderlig vakker i mine øyne og liker å se bort på henne innimellom når jeg jobber. Det er ikke et stort eller prangende bilde og ikke så lett å legge merke til for andre. Det har hengt der i ukesvis uten at særlig mange har kommentert det, men i dag fikk jeg altså denne kommentaren og ble litt målløs... hi Anonymous poster hash: a9653...a4d Så spør henne rett ut da! Anonymous poster hash: 20127...26d jeg gjorde jo det.. "hva mener du" sa jeg.. men fikk altså fnising til svar.. Anonymous poster hash: a9653...a4d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #36 Skrevet 2. april 2014 Ungen er vel stygg da. Ærlig sak det. Get over it Anonymous poster hash: f7a49...941
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #37 Skrevet 2. april 2014 Jeg har hengt opp et bilde av toåringen min ved plassen min på jobb. Det er et helt vanlig bilde hvor hun smiler og er god og søt (synes jeg da) i går gikk en kollefa forbi, pekte på bildet og sa "men huff da" .. Hva mener du, sa jeg.. hun bare fniste! For en frekkhet! Går det an å si sånt? Og hva mente hun? Kjenner jeg er sint og lei meg enda Anonymous poster hash: bb57d...862 Kan du ikke legge ut et bilde her, så kan vi bedømme? Anonymous poster hash: 20127...26d jeg er jo ikke ute etter å få jenta mi bedømt. Hun er vidunderlig vakker i mine øyne og liker å se bort på henne innimellom når jeg jobber. Det er ikke et stort eller prangende bilde og ikke så lett å legge merke til for andre. Det har hengt der i ukesvis uten at særlig mange har kommentert det, men i dag fikk jeg altså denne kommentaren og ble litt målløs... hi Anonymous poster hash: a9653...a4d Så spør henne rett ut da! Anonymous poster hash: 20127...26d jeg gjorde jo det.. "hva mener du" sa jeg.. men fikk altså fnising til svar.. Anonymous poster hash: a9653...a4d Da hadde jeg spurt igjen!! Anonymous poster hash: 20127...26d
Birdie Birdie Nam Nam Skrevet 2. april 2014 #38 Skrevet 2. april 2014 Er kollegaen din uspiselig ellers også? Høres ut som en form for hersketeknikk.
☆☆☆ Skrevet 2. april 2014 #39 Skrevet 2. april 2014 Ville tenkt at ho har eit problem. Eit problem eg ikkje ville hatt intensjon om å gjere til mitt. Det er berre å ønske henne god bedring (ikkje høgt, då ho neppe er i ein tilstand der ho reagerar positivt på sympati), og fortsette med ditt..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #40 Skrevet 2. april 2014 Takk for svar, damer. Jeg får ønske henne god bedring inni meg ;-) Anonymous poster hash: a9653...a4d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #41 Skrevet 2. april 2014 Hun er ikke noe rar.. har et ganske vanlig nordisk utseende med lyst hår og blå øyne.. er ikke spesielt overvektig men har gode "eplekinn" - kan være det hun refererte til...Anonymous poster hash: a9653...a4d eplekinn er jo kjempe søtt!, Anonymous poster hash: 9a69f...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå