Gå til innhold

kollegaen min sa "men huff da" til bilde av barnet mitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hengt opp et bilde av toåringen min ved plassen min på jobb. Det er et helt vanlig bilde hvor hun smiler og er god og søt (synes jeg da) i går gikk en kollefa forbi, pekte på bildet og sa "men huff da" .. Hva mener du, sa jeg.. hun bare fniste! For en frekkhet! Går det an å si sånt? Og hva mente hun? Kjenner jeg er sint og lei meg enda

Anonymous poster hash: bb57d...862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wtf .... Dette hadde jeg faktisk spurt henne om hva f*** hun mente!!!

Anonymous poster hash: e30e7...a47
Skrevet

Hun virket jo noe blåst..

Anonymous poster hash: a3ef1...48a

Skrevet (endret)

Sikker på at hun ikke sa "hællenuffen" eller noe..? Var da veldig frekt!

Endret av Verpus
Skrevet

Seriøst!? Det må jo vært en spøk!? Uansett hva man synes om andres utseende så sier man ikke slike kommentarer høyt. Har man ikke noe pent å si kan man la være å si det! Hev deg over det og vit at det ikke er viktig hva andre tenker! 

Skrevet

Huff.

Og jeg må dessverre si at jeg lo av denne tråden. Er det virkelig mulig å være så dum?

Skjønner det er leit for deg men denne dumme kollegaen tar virkelig kaka.

Anonymous poster hash: 3b63f...4be

Skrevet

Hun sa helt klart "men huff da"..

Anonymous poster hash: a9653...a4d

Skrevet

Ikke bry deg. For noen antenner på den dama da?! Hun hadde sikkert noen personlige problemer selv og ville at andre også skulle lide av det. Du vet selv at jenta de er nydeligst i verden, og jeg er sikker på bildet var helt normalt og fint. Prøv å rist det av deg og tenk hvor bra der er at du aldri kommer til å være slik selv. Forstår du blir sint/lei deg når noen sier slik om et bilde av det kjæreste du har. Kjenner jeg blir irritert selv. Hev deg over det og vertfall ikke ta ned bildet:-)

Anonymous poster hash: dfb5d...cf6

Skrevet

ærlig talt!  sånn snakker en bare ikke...MEN hun er sikkert bare misunnelig på deg for du har ei søt lita jente ;) ;) 

Anonymous poster hash: 667c9...5f3
Skrevet

Hvordan ser datteren din ut da? Mindre pen, rar, normal?

Anonymous poster hash: 20127...26d

Skrevet

Kanskje hun ikke liker barn generelt, og ble overrasket over at du har barn. Jenta din er helt sikkert kjempesøt. Kanskje misunnelse? Kanskje hersketeknikk? Uansett frekt av kollegaen.

Anonymous poster hash: d909e...f8a

Skrevet

Hun er ikke noe rar.. har et ganske vanlig nordisk utseende med lyst hår og blå øyne.. er ikke spesielt overvektig men har gode "eplekinn" - kan være det hun refererte til...

Skrevet

La oss inderlig håpe at dama ikke er så blåst at hun mente datteren din er mindre pen! Smaken er jo som baken og jeg kan ikke forvente at andre synes datteren min er verdens peneste selv om jeg syns det. Kanskje hun kom med kommentaren som: huffda, har du også blitt en av dem som viser frem bilder av barnet i tide og utide..

Jeg kan bare tro at hun skjems mye når det går opp for henne hva hun har gjort.

Anonymous poster hash: 73742...d84

Skrevet

Hun er ikke noe rar.. har et ganske vanlig nordisk utseende med lyst hår og blå øyne.. er ikke spesielt overvektig men har gode "eplekinn" - kan være det hun refererte til...

Hvordan er du da!? Hvis du er overvektig, kanskje hun tenker "uff da, blir vel feit du også..."!?

Skrevet

Eh hallo?! Ser egentlig bare for meg hun single, bitre dama i Costa del Kongsvik (?) nå jeg altså... En som egentlig gjerne vil ha både mann og barn, og ikke kan glede seg over at andre har det og derfor kommer med kjipe (og uhørte!) kommentarer. Helt uakseptabelt!

Anonymous poster hash: 627b5...1e4
Skrevet

Det spiller da vel for svarte svingende ingen rolle hvordan barnet ser ut! Man sier ikke "huff da" til bilde av andre sine barn! Aldri!!! Frekke kjerring!

Anonymous poster hash: 835f0...150

Skrevet

Hvordan er du da!? Hvis du er overvektig, kanskje hun tenker "uff da, blir vel feit du også..."!?

jeg er ikke overvektig... og det er jo ikke jenta mi heller, men dere vet vel hva slags gode kinn enkelte toåringer kan ha? Henger liksom litt igjen fra bavytiden..

hi

Skrevet

jeg er ikke overvektig... og det er jo ikke jenta mi heller, men dere vet vel hva slags gode kinn enkelte toåringer kan ha? Henger liksom litt igjen fra bavytiden..

hi

Hvorfor tror du at hun sa det hun sa da?

Skrevet

Så stygt sagt!

Selv de som ikke liker barn skjønner jo at man ikke sier sånt. Hun så kanskje en mulighet til å la sin dårlige dag gå ut over noen?

Skrevet

hi

Og hva så om en på to er litt lubben. Mange barn er det.

Prøv å hev deg over dette HI. Datteren din er garantert en nydelig liten jente med eplekinn.

Anonymous poster hash: 3b63f...4be

Skrevet

hi

Hvorfor tror du at hun sa det hun sa da?

jeg tolket det jo som at hun syntes jenta mi er mindre pen... men er litt sjokkert da.. og håper jeg tar feil.. hi

Skrevet

Jeg har hengt opp et bilde av toåringen min ved plassen min på jobb. Det er et helt vanlig bilde hvor hun smiler og er god og søt (synes jeg da) i går gikk en kollefa forbi, pekte på bildet og sa "men huff da" .. Hva mener du, sa jeg.. hun bare fniste! For en frekkhet! Går det an å si sånt? Og hva mente hun? Kjenner jeg er sint og lei meg enda

Anonymous poster hash: bb57d...862

Kan du ikke legge ut et bilde her, så kan vi bedømme?

Skrevet

Hun er ikke noe rar.. har et ganske vanlig nordisk utseende med lyst hår og blå øyne.. er ikke spesielt overvektig men har gode "eplekinn" - kan være det hun refererte til...Anonymous poster hash: a9653...a4d

Hvordan er du da!? Hvis du er overvektig, kanskje hun tenker "uff da, blir vel feit du også..."!?Anonymous poster hash: 20127...26d

hiAnonymous poster hash: a9653...a4d

Hvorfor tror du at hun sa det hun sa da?Anonymous poster hash: 20127...26d

Herregud, jenta di er helt sikkert ei vanlig søt, lita jente, men om hun så hadde sett ut som qasimodo, har ingen rett til å si sånt om noens barn.

Skrevet

Det KAN ikke ha vært utseende til barnet denne kollegaen siktet til! En toåring er alltid søt. Spør henne igjen hva hun siktet til, jeg er sikker på at det kom ut verre enn det var ment.

Anonymous poster hash: 1fb33...d92

Skrevet

Kanskje du tilfeldigvis mister noen stifter(eller noe annet som stikker jævlig) på stolen hennes på jobb imorgen..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...