Bustetroll Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Er det et gyldig ord? Klarer ikke helt bestemme meg for om jeg liker dagen eller ikke. Ikke enda. Men hvis det blir sol, så liker jeg den nok uansett.Elsk - I dag skal jeg gjøre det!- Jeg skal ned 10 kg ! - Har bare ett møte på jobb, så antakelig en kort dag! - Søte babyben som steller seg oppå ALT i lekegrinda for å prøve å titte over kanten! Hat- I dag skal jeg gjøre det!- Jeg skal ned 10 kg!- Jeg HATER beinet mitt, og vurderer flere ganger i uka å skjære det av med brødkniven.
Ugl@ ruger... Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Foreløpig lite elsk her, men tror været er fint om ikke annet.... Hat: kjøre til nabobyen for puppesjekk Vel vitende om at det kommer til å gi bekkenvondt og kynnere
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Elsk: Meldt finvær Mini sov helt til 6.15 idag. Heller ingen storoppvåkning inatt. Måtte det vare... Bare en dag igjen til østlandsk besøk Mammaen min har det bra Hat: Har fått en kink/strekk i ryggen, mellom skulderbladene, som er så vond at jeg nesten ikke kan røre meg. Ikke puste heller. Må virkelig konsentrere meg når jeg skal løfte minien. Verre enn rier, dette her. Tror det blir en del TV som barnevakt og slike ting idag.. Håper han ikke har for mange bæsjebleier. Eldstemann er ikke keen på barnehagen om dagen. Kunne holdt henne hjemme, men har fått beskjed om at hun bør komme, da hun er i ferd med å havne utafor jentefellesskapet. Trøster meg/henne med at hun hentes kl 13, og at hun får fri på fredag. - Lykke til idag, Ugla!
sug lut Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Lykke til i dag, begge to, Bustetroll og Ugl@ - håper dere begge får resultater dere liker. Her er det velsigna fem minutter før vekking av resten. Så jeg liker onsdagen så langt, det er bare litt vanskelig å komme i gang med den før kroppen går seg mer til. Men ettermiddagens prosjekt (der jeg nok er mer prosjektleder enn gutta på gølvet) er å tilrettelegge for utprøving av soving i seng. Fire måneders soving i hjørnet av sofaen gjør ingen særskilt lykkelig, ikke sofaen heller, så til natta skal det prøves om armen vil ligge flatt. Og DA skal jeg bli lykkelig, da! Sengetøy ut av stua! Sofaputer på vask (nok en prosjektlederoppgave, for de som skal GJØRE det må ha minst to armer hver)! God søvn (??)! Ellers elsk: Spirer og gror Fine besøket i går Fine ungene Nokså rent hus til onsdag å være Kjole
sug lut Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Ellers må jeg si at "onsdagslikegyldighet" er et fint ord i seg selv, som dekker alt som er litt sånn meh.
Bustetroll Skrevet 2. april 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2014 Lykke til alle sammen! Jeg er sulten.. I posen min ligger én pose allevo shakepulver til lunsj... Gleder meg!
Ziva Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Elsk: Det gror i vinduskarmen. Lukter karse. Sushi til frokost (litt overivrig bestillingvi går). Liten skal ha med venninne hjem og middagsønsket er laks, issalat-salat Hat: Må ha ny skyte/jaktbukse. Nervene har kommet, to dager til NM. Må lade og pakke til NM, men får bare enda mere nerver.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Ja synes det passer fint med onsdagslikegyldighet Lykke til ugla og bustetroll!! Hat: - Trøtt som pokker - Lillebror som har fri på onsdagene hadde stått opp før jeg var hjemme etter å ha levert storesøster så ingen rolige 5 min på meg. - Må vaske litt på badet og dusje, har liksom ikke ork til det akkurat nå. - Har lovet meg selv å skifte på senga i dag siden jeg ikke orka å dusje etter dekkskift i går, kropp er noen ganger noe herk.. - Migrenen er ikke borte, men skal visst helst ikke ta migrene tabletter altfor mange dager på rad.. - Får ikke handlet pga. tidligere nevnte dårlige kropp og migrene. Elsk: - Rolig dag. Ingen planer. - Kan hvile hele dagen. - Fyr i ovnen, en herlig lillebror som spiller dsi mens han våkner til før frokost. - Skiftet dekk på bilen i går, så det er gjort og trenger ikke tenke mer på det.
sug lut Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Lykke til alle sammen! Jeg er sulten.. I posen min ligger én pose allevo shakepulver til lunsj... Gleder meg! Jeg kjenner ikke allevo, men er verdensmester i Nutrilett og ville nok tatt med mer enn bare én pose, for trikset med pulverheksing er å ikke bli sulten underveis. Hver tredje time er helt passe for meg, og gjør at jeg hverken blir sulten eller får i meg for lite.
Bustetroll Skrevet 2. april 2014 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2014 Ble tipset om at allevo kun har 110 kalorier per portion, mens de andre har vel 200- 250? Har prøvd nutrilett for leng? Siden, den smakte ikke godt.. Denne var faktisk ålreit!
sug lut Skrevet 2. april 2014 #11 Skrevet 2. april 2014 Det er uansett så lite at du bør få i deg mange poser på dagen. Nutrilett smaker godt, synes jeg, men det er jo individuelt. Den har vel 175. Jeg bruker den vanligvis ikke alene, da, har prøvd det også, som superkickstart en uke eller to, men da blir jeg gretten og sprekker så det synger. Så nå bruker jeg den bare i perioder til de måltidene jeg fint kan unnvære (frokost, tidliglunsj, senlunsj, kvelds). Middag er godt og jeg liker å spise - såpass at jeg egentlig bør liste det opp under hobbyer. Lykke til!
amandine Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Lykke til ugler og bustetroll! Kryssede fingre for alle! Nå tror jeg at jeg skal spise opp nutrilettposene i skapet. Vanlig GR har funket litt dårlig i det siste. Jeg er for glad i sukker!!!!! Går i gang med den 14. dagen med sol, nesten så jeg ikke tror det. Skal jobbe litt, og så vaske bilen. Det blir bra!
Bustetroll Skrevet 2. april 2014 Forfatter #13 Skrevet 2. april 2014 Det er uansett så lite at du bør få i deg mange poser på dagen. Nutrilett smaker godt, synes jeg, men det er jo individuelt. Den har vel 175. Jeg bruker den vanligvis ikke alene, da, har prøvd det også, som superkickstart en uke eller to, men da blir jeg gretten og sprekker så det synger. Så nå bruker jeg den bare i perioder til de måltidene jeg fint kan unnvære (frokost, tidliglunsj, senlunsj, kvelds). Middag er godt og jeg liker å spise - såpass at jeg egentlig bør liste det opp under hobbyer. Lykke til! Haha, ja jeg liker å spise jeg også, men helst ikke kalorier ! SKal faktisk prøve å holde meg til kun shakes (og en brødskive til middag) i en kort stund.. Trenger å se resultater raskt. Også skal jeg innom Ski storseneter å kjøpe meg den vekten fra enklere liv, på halv pris! Den som ikke viser vekt, men kun differanse fra sist du gikk på den!
sug lut Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 Det er uansett så lite at du bør få i deg mange poser på dagen. Nutrilett smaker godt, synes jeg, men det er jo individuelt. Den har vel 175. Jeg bruker den vanligvis ikke alene, da, har prøvd det også, som superkickstart en uke eller to, men da blir jeg gretten og sprekker så det synger. Så nå bruker jeg den bare i perioder til de måltidene jeg fint kan unnvære (frokost, tidliglunsj, senlunsj, kvelds). Middag er godt og jeg liker å spise - såpass at jeg egentlig bør liste det opp under hobbyer. Lykke til! Haha, ja jeg liker å spise jeg også, men helst ikke kalorier ! SKal faktisk prøve å holde meg til kun shakes (og en brødskive til middag) i en kort stund.. Trenger å se resultater raskt. Også skal jeg innom Ski storseneter å kjøpe meg den vekten fra enklere liv, på halv pris! Den som ikke viser vekt, men kun differanse fra sist du gikk på den! For en glimrende ide!
Bustetroll Skrevet 2. april 2014 Forfatter #15 Skrevet 2. april 2014 Det er uansett så lite at du bør få i deg mange poser på dagen. Nutrilett smaker godt, synes jeg, men det er jo individuelt. Den har vel 175. Jeg bruker den vanligvis ikke alene, da, har prøvd det også, som superkickstart en uke eller to, men da blir jeg gretten og sprekker så det synger. Så nå bruker jeg den bare i perioder til de måltidene jeg fint kan unnvære (frokost, tidliglunsj, senlunsj, kvelds). Middag er godt og jeg liker å spise - såpass at jeg egentlig bør liste det opp under hobbyer. Lykke til! Haha, ja jeg liker å spise jeg også, men helst ikke kalorier ! SKal faktisk prøve å holde meg til kun shakes (og en brødskive til middag) i en kort stund.. Trenger å se resultater raskt. Også skal jeg innom Ski storseneter å kjøpe meg den vekten fra enklere liv, på halv pris! Den som ikke viser vekt, men kun differanse fra sist du gikk på den! For en glimrende ide! Ja! Du går på den for første gang, så nullstilles den. Neste gang du går på, står det bare en differanse.
Gjest Fru Banderas Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Hat: Pensum på åtte millioner sider (ca.) At jeg har to eksamener innen 37 dager. Elsk: At jeg har sommerferie om 38 dager, og den varer i tre og en halv måned Fikk igjen så mye på skatten at jeg og mini kan reise til Gili Trawangan, bo fett der i to uker og reise hjem igjen, med stopp og overnatting på Bali, i Kuala Lumpur, Singapore og Bangkok, inkludert fly, OG ha lommepenger.
amandine Skrevet 2. april 2014 #17 Skrevet 2. april 2014 Hat: Pensum på åtte millioner sider (ca.) At jeg har to eksamener innen 37 dager. Elsk: At jeg har sommerferie om 38 dager, og den varer i tre og en halv måned Fikk igjen så mye på skatten at jeg og mini kan reise til Gili Trawangan, bo fett der i to uker og reise hjem igjen, med stopp og overnatting på Bali, i Kuala Lumpur, Singapore og Bangkok, inkludert fly, OG ha lommepenger. Lucky you!
amandine Skrevet 2. april 2014 #18 Skrevet 2. april 2014 Hat: Pensum på åtte millioner sider (ca.) At jeg har to eksamener innen 37 dager. Elsk: At jeg har sommerferie om 38 dager, og den varer i tre og en halv måned Fikk igjen så mye på skatten at jeg og mini kan reise til Gili Trawangan, bo fett der i to uker og reise hjem igjen, med stopp og overnatting på Bali, i Kuala Lumpur, Singapore og Bangkok, inkludert fly, OG ha lommepenger. Lucky you! Og det å ikke ha hundre unger har definitivt også sine fordeler... Synes jeg så prislappen for meg og gjengen min.. Og nå fikk jo jeg til og med baksmell..
Gjest Fru Banderas Skrevet 2. april 2014 #19 Skrevet 2. april 2014 Hat: Pensum på åtte millioner sider (ca.) At jeg har to eksamener innen 37 dager. Elsk: At jeg har sommerferie om 38 dager, og den varer i tre og en halv måned Fikk igjen så mye på skatten at jeg og mini kan reise til Gili Trawangan, bo fett der i to uker og reise hjem igjen, med stopp og overnatting på Bali, i Kuala Lumpur, Singapore og Bangkok, inkludert fly, OG ha lommepenger. Lucky you! Og det å ikke ha hundre unger har definitivt også sine fordeler... Synes jeg så prislappen for meg og gjengen min.. Og nå fikk jo jeg til og med baksmell.. Det er fly som er dyrt, så jeg ser den. Bare Oslo - Bangkok - Oslo, for en voksen og et barn, er over ti tusen. Og Kuala Lumpur - Bali - Kuala Lumpur er over fem tusen. For to. Men så bor man nesten gratis når man først er fremme.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 2. april 2014 #20 Skrevet 2. april 2014 Elsk: Meldt finvær Mini sov helt til 6.15 idag. Heller ingen storoppvåkning inatt. Måtte det vare... Bare en dag igjen til østlandsk besøk Mammaen min har det bra Hat: Har fått en kink/strekk i ryggen, mellom skulderbladene, som er så vond at jeg nesten ikke kan røre meg. Ikke puste heller. Må virkelig konsentrere meg når jeg skal løfte minien. Verre enn rier, dette her. Tror det blir en del TV som barnevakt og slike ting idag.. Håper han ikke har for mange bæsjebleier. Eldstemann er ikke keen på barnehagen om dagen. Kunne holdt henne hjemme, men har fått beskjed om at hun bør komme, da hun er i ferd med å havne utafor jentefellesskapet. Trøster meg/henne med at hun hentes kl 13, og at hun får fri på fredag. - Lykke til idag, Ugla! Hvor skal en begynne? Jo Først ønsker jeg masse masse lykke til til Ugla og Bustetrollet - smasketismask og elsk på dere for at det går bra!!! Og så vil jeg si at meh er et fantastisk bra ord og burde brukes mer! Jo LillaGorilla - for sånne vondter, så lære fysioputten min meg et snedig triks! Du tager en tennisball og stiller deg inntil en vegg. Legg ballen mellom deg og veggen - du må stå med ryggen inntil og prøv å plasser ballen nær der du har vondt. Så flytter du deg til ballen er der hvor vondten er og så presser du litt mot helt til du kjenner at musklen slapper av. Så flytter du til neste. Det blir som triggerpunktmassasje, det funker (høres kanskje klønete ut) og det hjelper. Jeg har nemlig også noen veldig sinte muskler baki der og for å forhindre kronisk hodepine, så har jeg nå en tennisball i veska Hat: Kan godt rusle opp noe - jeg er TRØTT Jeg hadde ikke atkinsen min i veska (den med nøtter som er så himla god) Jeg har PT time etterpå - det er hat fordi jeg er trøtt og jeg får ikke sett S60 og nerdet med Luten Om 1,5 uke er det tid for 17 uker fri fra jobb Elsk: Nytt skjørt (det fine rosa fra nye Lindex kolleksjonen) PT time med god venninne og hyggelig PT Det er vår Skatteetaten sponser trolig ny og ikke billig veske på a mor med mindre vi skal ha veranda da... (jeg heier på veske!) Om 1,5 uke er det tid for 17 uker fri fra jobb!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 2. april 2014 #21 Skrevet 2. april 2014 Onsdag?!? Helt fram til kl 08.45 trodde jeg det torsdag. Antakeligvis fordi gårsdagen var så gruelig lang at den føltes som to døgn. Hat: Det lenger til helga enn jeg trodde da jeg våknet i morges. Ny skjorte hvor knappene spretter opp hele tiden. Ikke fordi skjorta er trang, men fordi hullene er for store. Vet ikke som flashing av hele stellet er lurt foran kanskje traumatiserte klienter fra før, men hvem vet... kanskje det er det de trenger akkurat i dag. Elsk: Vindstille og sol. På tross av alt for lite søvn kjennes det ikke så verst ut allikevel. Lykke til til dere som skal sjekkes!
Gjest Fru Banderas Skrevet 2. april 2014 #22 Skrevet 2. april 2014 Legg ballen mellom deg og veggen - du må stå med ryggen inntil og prøv å plasser ballen nær der du har vondt. Så flytter du deg til ballen er der hvor vondten er og så presser du litt mot helt til du kjenner at musklen slapper av. Så flytter du til neste. Det blir som triggerpunktmassasje, det funker (høres kanskje klønete ut) og det hjelper. Funker det på nakke-nesten-hodet også?
Gjest Helle_Høygir Skrevet 2. april 2014 #23 Skrevet 2. april 2014 Ja - mitt veldige au punkt er det rett mellom hodet og nakken og jeg bakser med ballen baki der titt og ofte
amandine Skrevet 2. april 2014 #25 Skrevet 2. april 2014 Genialt triks, skal testes! Det funker i følge svigermor! Hun har golfballer i alle lommer og vesker for å alltid ha en for hånden:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå