Englenemine Skrevet 2. april 2014 #26 Skrevet 2. april 2014 Til Danmark en uke i Juni til Legoland noen dager bla. Dyreparken og Abra Havn i August mest sannsynlig.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #27 Skrevet 2. april 2014 Det blir nok det samme som i fjor ettersom vi ikke har så god råd i år heller En langhelg på Gol med aleneforeldreforeningen,det blir veldig koselig Også en langhelg til Kristiansand så vi kan gå i dyreparken Anonymous poster hash: dcf6d...393
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. april 2014 #28 Skrevet 2. april 2014 Vi hekter campingvogna på bilen, tar båten til Danmark og kjører til Kroatia. Har 2 plasser vi skal til, ellers er resten ikke planlagt. Blir ca 3 uker etter hvor lenge vi har lyst. Blir shopping i Danmark på veien hjem
skjotta Skrevet 2. april 2014 #29 Skrevet 2. april 2014 Vi skal vel en tur til svigers ett par uker i juni, ellers skal jeg jobbe og samboer skal ha pappa perm.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #30 Skrevet 2. april 2014 Tur m båt til København 4 dager Italia i 2 uker Kragerø i 2 uker Ellers hjemme bor rett ved en strand så vi skal kooose oss hvis været er bra, og hvis ikke så blir det noen spontane turer dit hvor vi føler for det Anonymous poster hash: 46595...5b9
Subwoofer Skrevet 2. april 2014 #31 Skrevet 2. april 2014 Vi har ingen planer. Kommer sikkert til å gjøre slik som nå, dra til min far annen hver helg. Kunne tenkt meg en tur nordover, men har ikke lyst til å fly med en kar som ikke klarer å sitte i ro
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #32 Skrevet 2. april 2014 Akkurat vært 3 uker i USA nå. Til sommeren blir det 4 uker i california😃😃 Anonymous poster hash: e72b1...5f1
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #33 Skrevet 2. april 2014 Det samme som x antall år tilbake... ingenting, ikke ferie og ikke penger. Håper på masse fint vær her hjemme. Anonymous poster hash: 7d364...0d2
Mia_73 Skrevet 2. april 2014 #34 Skrevet 2. april 2014 Hjelpes, driter folka her inne penger eller. Det har jeg også lurt på ofte, men den enkleste forklaringen er nok at de som har god råd svarer oftere enn de andre. Selv skal vi på båtferie, enten vestover Blindleia, Kristiansand, Mandal eller over til Danmark. Mannen vil helst være i Norge siden vi har vært i Danmark (og Sverige) 3 år på rad.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #35 Skrevet 2. april 2014 Her er vi veldig glad i reiser alle mann, og bruker en del penger på det. Vi tjener godt, og har ellers en ganske rolig hverdag uten store utskeielser. Årets program er allerede ganske fullt. Påsken: 2 uker på Mauritius for meg og gutten. Kristi Himmelfartshelgen: langhelg i Paris for alle 3, har leid 2-roms i byen. Har vært der flere ganger, det er kjempe mange ting å finne på med barn der. Sommeren: 4 uker hjemlandet mitt for gutten, mulig han får fly dit alene og jeg kommer 2 uker senere, men om vi feiger ut reiser jeg med han hele perioden (mest snakk om at foreldrene ikke tørr, gutten snakker om det siden han ble 5 år). Deretter 2 uker i Sveits alle 3. Har tenkt å gå tur i Alpene, besøke gamle slott og ta masse tog.utrolig mange barnevennlige aktiviteter i det landet, Høstferien har vi tenkt å ta vår først ryggsekktur med barn, destinasjonen skifter hver gang vi snakker om høsten. Nøler mellom Malaysia og Jordan. Julen blir i hjemlandet mitt, 4 år siden sist. Anonymous poster hash: b7586...123
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #36 Skrevet 2. april 2014 camping i fredriksta med gravid magen & dyra, noen uker hos svigers i sverige & hvertfall dra til min familie i juli da kommer broren min hjem fra australia med kone & barn. de bor der fast så vi har ikke troffet kona & ungen før. blir spennende Anonymous poster hash: 481c0...cdc
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #37 Skrevet 2. april 2014 Vi ville til syden, ungene på hytta! Da ble det hytta! :-) Satser på fint vær og mye fisk og krabber! Anonymous poster hash: 62c7e...a62
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #38 Skrevet 2. april 2014 Jeg skal på Roskilde å se rolling Stones sammen med mannen, det gleder vi oss utrolig mye til! :-D Anonymous poster hash: e660c...767
Tjofsen Skrevet 2. april 2014 #39 Skrevet 2. april 2014 Skal være en del på hytta. Ellers blir det en tur til Hunderfossen og muligens Dyreparken i Kristiansand.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #40 Skrevet 2. april 2014 Vi skal en helg til Kristiandsand. Vi skal også ha tre uker på sommerhuset i den svenske skjærgården. Mannen og jeg skal en uke alene til Paris. Utover det blir det mange helger i skjærgården og sikkert mange turer på museer og stranden. Anonymous poster hash: 375bf...59f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #41 Skrevet 2. april 2014 Først til Stockholm i mai, så 18 dager i Hellas så langhelg i London, gleder meg :-) Anonymous poster hash: 608fd...531
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå