Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Solen titter frem og våren er her, får denne familien betyr det att vi snart "flytter" inn i campingvogna vår. Hva er andres planer for sommeren? Anonymous poster hash: c3654...98d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Vi skal i 6 forskjellige byer i Italia og Frankrike. Gleder oss utrolig mye. Vi tar fly ned og hjem, men tog mellom de forskjellige byene. Så reiser vi til Spania en uke i mai. Så skal vi på en liten aktivitetsferie i Norge i juni, og en familieferie i Norge. Jeg er student, så har lang ferie. Anonymous poster hash: 69bc1...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Nesten hele mai skal tilbringes i Kroatia. Etter det skal vi ha base på hytta, jobbe litt innimellom, og faktisk ha mer eller mindre sammenhengende ferie i tre mnd alle sammen frem til knøttebøtt starter i barnehagen i august. Da er det vel på tide at vi begynner å jobbe igjen også Anonymous poster hash: caa75...58a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Vi skal være på hytta i Kragerø, og tar en tur til Danmark derfra. Anonymous poster hash: 4ffed...ad5
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Vi skal først til Bulgaria i påsken, så skal jeg til Manchester i mai, så til Kambodsja ( og kanskje Thailand) i juli og til New York i august Innimellom dette skal vi en tur til dyreparken, til Valdres og sikkert en tur til nord Norge .
Kokken 81 Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 En uke til Bø i Telemark i juli Og til Spania i høstferien etter at nurket er stort nok. Blir vel mye hage og fisketurer hjemme i sommer
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Jobb, jobb, jobb. Jobber alltid når andre har ferie for da får man gjerne masse overtid og det er alltid masse vakter ledig. Skal reise i mai og muligens september/oktober. Anonymous poster hash: 03d4c...2f2