Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Solen titter frem og våren er her, får denne familien betyr det att vi snart "flytter" inn i campingvogna vår. Hva er andres planer for sommeren? Anonymous poster hash: c3654...98d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Vi skal i 6 forskjellige byer i Italia og Frankrike. Gleder oss utrolig mye. Vi tar fly ned og hjem, men tog mellom de forskjellige byene. Så reiser vi til Spania en uke i mai. Så skal vi på en liten aktivitetsferie i Norge i juni, og en familieferie i Norge. Jeg er student, så har lang ferie. Anonymous poster hash: 69bc1...8c1
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Nesten hele mai skal tilbringes i Kroatia. Etter det skal vi ha base på hytta, jobbe litt innimellom, og faktisk ha mer eller mindre sammenhengende ferie i tre mnd alle sammen frem til knøttebøtt starter i barnehagen i august. Da er det vel på tide at vi begynner å jobbe igjen også Anonymous poster hash: caa75...58a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Vi skal være på hytta i Kragerø, og tar en tur til Danmark derfra. Anonymous poster hash: 4ffed...ad5
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Vi skal først til Bulgaria i påsken, så skal jeg til Manchester i mai, så til Kambodsja ( og kanskje Thailand) i juli og til New York i august Innimellom dette skal vi en tur til dyreparken, til Valdres og sikkert en tur til nord Norge .
Kokken 81 Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 En uke til Bø i Telemark i juli Og til Spania i høstferien etter at nurket er stort nok. Blir vel mye hage og fisketurer hjemme i sommer
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Jobb, jobb, jobb. Jobber alltid når andre har ferie for da får man gjerne masse overtid og det er alltid masse vakter ledig. Skal reise i mai og muligens september/oktober. Anonymous poster hash: 03d4c...2f2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Skal være en del hjemme å fikse på huset, til Sverige i påsken og hytten siste del av påsken, så en del på hytten i sommer , Hunderfossen, langedrag og kanskje en Oslo tur Anonymous poster hash: e18e8...e86
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Være høygravid...Blir nok bare hjemme i år, men vi skal innom dyreparken og har kort vei til fin badestrand ved sjøen Får ta det igjen neste år Anonymous poster hash: e2068...e8b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Vi skal være noen dager i Kristiansand, dyreparken og kaptein Sabeltannshow, før vi tar noen dager i Stavern. Så skal vi 1 uke til Hellas, 2 uker i USA,1 uke i Paris og eurodisney. I september blir det 3 uker i Thailand. Gleder meg enormt, mens vi er borte blir huset totalrenovert så skal bli deilig å komme hjem til fix ferdig hus. Anonymous poster hash: ed2b5...51d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Starter sommeren med fødsel, så det blir nok rolig her i sommer. Håper på masse besøk!!! Men fra høsten av blir det nok en del reising - får bare se hvor mye som blir igjen til reisebudsjett etter at babytingene er betalt... Anonymous poster hash: 5cfe5...403
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Bytte en vegg, besøke familie og ta en tur på tusenfryd ...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Hjelpes, driter folka her inne penger eller. Skjønner det kan by på problemer for gutten når han blir litt eldre å ungene begynner å prate sammen om hva de har gjort i ferien. Her blir det 1 uke i danmark, og da snakker vi ikke lalandia ferie, men hytte i en hytteby hvor 1 uke koster ca 6000 i norske kr og inkludrert 2 dager i legoland. Men da blir det kun den ene parken, mer har vi ikke råd til. Så resten av ferien blir stranda og små turer til byen for å spise is. Anonymous poster hash: 318d6...967
MammantilNurket Skrevet 1. april 2014 #15 Skrevet 1. april 2014 Kose oss hjemme og fikse hagen, besøke familie på Sørlandet, en sving (eller to) utenlands. Jeg ønsker at sving nr.2 skal gå til "Syden" :-)
Ugl@ ruger... Skrevet 1. april 2014 #16 Skrevet 1. april 2014 Jeg har termin i august så vi tørr ikke legge store planer i sommer, tar ting som de kommer.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #17 Skrevet 1. april 2014 Her lever vi på budsjett så vi kan ikke gå bananas i eksotiske reisemål. Tar toget til Krisiansand , bor hos familie og har en dag i dyreparken. Ellers gratiskino, is på kaien, turer med lunsjkurv til stand eller skogsturer. Siden jeg har skolegutten så leker ungene i nærområdet her og jeg håper på å sitte solen med en god bok Anonymous poster hash: 69fd3...548
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #18 Skrevet 1. april 2014 To uker i Trondheim, og besøke familie. En dagstur til fårup i Danmark. Og en tur til dyreparken( bor rett ved) og masse turer på stranden så satser på masse fint vær!! Anonymous poster hash: a0720...300
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #19 Skrevet 1. april 2014 Vi skal til England en uke i juni rundt skoleslutt. Ellers skal vi bare være hjemme og på hytta. Jeg elsker å være hjemme om sommeren jeg og hadde ikke giddet dra vekk hele ferien. Får se om det blir en sydentur i oktober kanskje😁 Anonymous poster hash: 5269e...70d
lioness* Skrevet 1. april 2014 #20 Skrevet 1. april 2014 Skal føde tvillinger på forsommeren og bruke sommeren på å bli kjent med dem, kose oss på stranda med beviser og storebror og generelt bare forsøke å overleve søvnmangel, mating og bleieskift Håper på sol!
Gjest Skrevet 1. april 2014 #21 Skrevet 1. april 2014 Blir en tur til Abra Havn i noen dager, 14 dager på Kypros og 1 uke på Kreta
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #22 Skrevet 1. april 2014 Noen uker i Nord Norge i juli. Ellers mulig vi tar noen kortere turer til hunderfossen og/eller Bø i Telemark. Anonymous poster hash: 18d03...1d5
Camillok Skrevet 1. april 2014 #23 Skrevet 1. april 2014 Kose oss hjemme med en fantastisk deilig hage, drivhus, roser, stranda like ved, is... Og baby i juli vurderer er billig sydentur i september når høsten kommer hit om frøkna i magen tillater det
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #24 Skrevet 2. april 2014 Fortsette hageryddinga fra ifjor(overtok huset sommeren i fjor å Hagen var igjenngrodd), kanskje vi rekker og plante litt også, lyst på hekk, epletre og litt forskjellige bær. Drivhuset må vi vel vente med til neste år, men det kommer vel det også. Ellers så skal vi vel ta oss tid til å campe litt på Sørlandet å får vi tid blir det dyreparken og kapteinsabeltann. Anonymous poster hash: c3654...98d
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #25 Skrevet 2. april 2014 Vi gleder oss til to uker i Kroatia 😊 Anonymous poster hash: 69af8...8ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå