Gå til innhold

Mnadag morra hey

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for klemmer. Har en vist galgenhumor heldigvis, takk og pris for den! Akkurat snakket med min kjære mamma nå, grått og ledd litt. Får en emosjonell reaksjon hver gang jeg skal på sjekk, så jeg skal ha med meg selskap når jeg skal til pers igjen og mamma hadde nok avspassering å ta av heldigvis. Godt å ha mamman sin i slike stunder. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mammaer er gull.

Klem til deg, og lykke til på sjekk!❤️

Skrevet

Og for en laaaang mnadag det har vært! Startet kl 0420(vinterstid). Slitsom dag, men for en fryd å ha med seg en 5-åring i strålende humør! Hun har nemlig vært på ferie i dag. Skulle jo ikke i barnehagen og har tom kjørt fly. Da går det visst helt fint å være på 10 (!) forskjellige undersøkelser hos de hvitkledde... For ei jente, superelsk! (Hun fikk selvfølgelig så mange is hun bare ville i dag) :)

Skrevet

Og for en laaaang mnadag det har vært! Startet kl 0420(vinterstid). Slitsom dag, men for en fryd å ha med seg en 5-åring i strålende humør! Hun har nemlig vært på ferie i dag. Skulle jo ikke i barnehagen og har tom kjørt fly. Da går det visst helt fint å være på 10 (!) forskjellige undersøkelser hos de hvitkledde... For ei jente, superelsk! (Hun fikk selvfølgelig så mange is hun bare ville i dag) :)

Å dæven! Flinke fine! Vært hos meg i vår-byen i dag? Jeg har vært hjemme (etter lunsj vel å merke oh la la) med sykt barn etter tlf fra bhg.. Den der telefonen fra bhg som alltid får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Hvem har brukket hva-telefonen, heldigvis bare en feber og slapp-telefon i dag. 

Skrevet

Å dæven! Flinke fine! Vært hos meg i vår-byen i dag? Jeg har vært hjemme (etter lunsj vel å merke oh la la) med sykt barn etter tlf fra bhg.. Den der telefonen fra bhg som alltid får det til å gå kaldt nedover ryggen på meg. Hvem har brukket hva-telefonen, heldigvis bare en feber og slapp-telefon i dag.

Vi var i sol-byen vettu. Enda så mange ganger det har bli etterhvert tror jeg vi har brukt mer solbriller enn paraply, så det der regngreiene trur jeg er jug...
Skrevet

Ingen gledens mandag her heller. Jeg går i en døs og venter på begravelse. 

Kjipe greier med kulete pupper, Ugla. 

Har også utelukkende trengt solbriller når jeg har vært i byen jeg tror amandine bor i. Bare tull at det regner så mye der. 

Skrevet (endret)

Klemmer til deg <3

Endret av LillaGorilla♥♥
Skrevet

Har også utelukkende trengt solbriller når jeg har vært i byen jeg tror amandine bor i. Bare tull at det regner så mye der.

Klemmer til deg.

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Klemmer til deg og til Ugl@ - ingen av delene høres særlig ok ut, så oversender herved omsorgelige klemmer til Iiiiiik og kulefrieklemmer til Ugl@!

Skrevet

Det er en fryktelig ventetid. Klem.

Skrevet

Takk for klemmer, fine damer. Det er jo ingenting som kan gjøre det mindre vondt, men det hjelper litt å klage. Er på jobb denne uka og er sterkt i tvil om hvorvidt jeg er den beste versjonen av meg selv... Sover så j dårlig også at konsentrasjonen ikke er som den burde være.

Skrevet

Sender lette vårdager deres vei - med ønsker om nattesøvn, hvile, glede og håp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...