Gå til innhold

Var jeg barnslig? (Ang. sex...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at flere tenker litt likt som meg:) For å oppklare litt til noen av dere andre så sa han selv at han hadde "lettet på trykket", så jeg har ikke for vane å være med ham på do. Jeg er fullstendig klar over at han onanerer jevnlig til vanlig, og det er helt greit. Poenget var at dette var en litt spesiell dag siden hverdagen og rutinene til vanlig tar litt overhånd. Vi har tre små barn og vi er ikke akkurat bortskjemt med romantikk og erotikk. Derfor var det utrolig deilig å være litt flørtende og løsslupne. Faktisk føle seg attraktiv og tent på egen kjekk mann. Så jeg ble skuffet. Dette kommuniserte jeg også til ham, nettopp fordi det pleier å bli problemer hvis jeg dobbeltkommuniserer og furter. Men han skjønte ikke det med at stemningen var borte eller hvorfor jeg ble skuffet. Resten av kvelden forholdt jeg meg helt "normal" og beholdt penstasen på i tilfelle. Jeg var ikke et surt, kåt monster som noen av dere virker å tro, hehe:) Hadde han vist ørlite interesse og kanskje sagt unnskyld for at han ikke klarte å holde seg, kunne vi kanskje kommet i mål likevel. Men han var helt uinteressert i meg... Uansett så fikk jeg nettopp en melding der han beklaget, og at han burde levd etter ordtaket "den som venter på noe godt..." :) Jeg selv tenker at vi, og sikkert flere småbarnsforeldre, sikkert burde bli litt flinkere til å være kjærester innimellom. Grunnen til at jeg ble så skuffet var nok at det er så lenge mellom hver gang vi har sånn stemning. Vi har sex regelmessig, det er ikke det, men den der spenningen, begjæret er ikke hverdagskost.

Anonymous poster hash: 7e9ba...f19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke barnslig. Jeg hadde blitt dritsur, kjøpt en vibrator og ordna opp selv i protest.Eller hva med å legge opp til sex en kveld, skape forventninger hos han, hop pe til køys å si at du har mista lysten på mer etter en hærlig runde med vibratoren i dusjen..? Så barnslig er jeg.. Aldri opplevd noe lignende iallfall.

Anonymous poster hash: 331d1...5eb

Det rare er at hvis en dame hadde vært sånn "luremus" så hadde hun fått så ørene flagret her, med kommentarer om at det ikke er rart hvis mannen hennes er utro så slem som hun er, og hvis hun er singel og flørtet med noen på byen for så senere å trekke seg ut av senga og si "ha det på badet" ville enkelte ha sagt at hun har seg selv å takke hvis mannen ikke tar "nei" for et "nei" siden hun forledet ham til det. Men Oh Store Mannen må da få lov å drite i hele kjerringa og bedrive akkurat det samme som "luremusene" før han ordner opp selv og er fornøyd med det. Snodig forskjellsbehandling her på forumet må jeg si.

Anonymous poster hash: abd81...905

Hvis-om-atte-dersom-atte... Har det slått deg at det ikke alltid er de samme damene som svarer her inne? Her sammenligner du epler og bananer, det er ikke snakk om å flørte med noen på byen eller noe i den dur...

Anonymous poster hash: 7c4ad...40f

Det har vært tråder på forumet der dama fikk beskjed om at det ikke var rart at mannen var utro siden hun ikke hadde sex med ham på flere uker, samtidig som hun tilfredsstilte seg selv, og mannen viste om det.

Skrevet

Det høres rart ut.

Men det kan jo hende han faktisk følte seg veldig "sprengt", og at han følte han ikke klarte å holde seg? At han bare måtte få det unnagjort... Jeg har det sånn innimellom, og det hele blir ubehagelig om jeg ikke blir "ferdig med det". Nå er jeg dame da, og annerledes bygd (jeg er også klar for en runde til kvelden selv etter en omgang alene...), men det kan kanskje være noe i det...? Kanskje han synes det er pinlig å fortelle deg at han følte seg som en sprengkåt og ukontrollert 14 åring? Derfor opptredte han litt avvisende...

Anonymous poster hash: 3b075...040
Skrevet

Nei, du er ikke barnslig. Jeg hadde blitt dritsur, kjøpt en vibrator og ordna opp selv i protest.Eller hva med å legge opp til sex en kveld, skape forventninger hos han, hop pe til køys å si at du har mista lysten på mer etter en hærlig runde med vibratoren i dusjen..? Så barnslig er jeg.. Aldri opplevd noe lignende iallfall.

Det rare er at hvis en dame hadde vært sånn "luremus" så hadde hun fått så ørene flagret her, med kommentarer om at det ikke er rart hvis mannen hennes er utro så slem som hun er, og hvis hun er singel og flørtet med noen på byen for så senere å trekke seg ut av senga og si "ha det på badet" ville enkelte ha sagt at hun har seg selv å takke hvis mannen ikke tar "nei" for et "nei" siden hun forledet ham til det. Men Oh Store Mannen må da få lov å drite i hele kjerringa og bedrive akkurat det samme som "luremusene" før han ordner opp selv og er fornøyd med det. Snodig forskjellsbehandling her på forumet må jeg si.

Hvis-om-atte-dersom-atte... Har det slått deg at det ikke alltid er de samme damene som svarer her inne? Her sammenligner du epler og bananer, det er ikke snakk om å flørte med noen på byen eller noe i den dur...

Det har vært tråder på forumet der dama fikk beskjed om at det ikke var rart at mannen var utro siden hun ikke hadde sex med ham på flere uker, samtidig som hun tilfredsstilte seg selv, og mannen viste om det.

Det betyr jo ikke at det er de samme kvinnene som har svart på den tråden og denne. 

Anonymous poster hash: f56a7...0a4

Skrevet

Greit, det er heldigvis ikke tilfelle her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...