Gå til innhold

Var jeg barnslig? (Ang. sex...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var vi borte på selskap hele dagen, og helt fra morgenen hadde vi en flørtende stemning gående. Vi var jo pyntet begge to (hvilket ikke er hverdagskost her i en travel hverdag med 3 små), og mannen la ikke skjul på at han syntes jeg var sexy med høye heler, kjole og pyntet hår. Og jeg syntes jo han var kjekk i dress. Så det var litt klåing i skjul, ertende blikker etc gjennom dagen og på to lengre bilturer. Så kom vi hjem og mens ungene lekte på verandaen ble det litt klining og tafsing. Begynte å glede meg stort til ungene var lagt:) Så ble mannen borte på do en stund før han som avtalt skulle ta de eldste til en lekeplass mens jeg ordnet kveldsmat. Han var borte en stund og kom tilbake i de gamle vanlige slitte joggebuksene. Skjønte etter hvert hva han hadde gjort på do... Ble skuffet og snurt. Han forsikret meg om at han helt sikkert greide en runde til kvelden, men det var liksom ikke poenget for meg. Jeg følte at stemningen var ødelagt! Og det skjønte ikke han. Ble litt gnebbing men ingen krangling. Tenkte at det kanskje var håp likevel. Behold penklærne på for eksempel. Men så kom kvelden og jeg lot det være litt opp til ham å vise interesse, men det var heller laber interesse. På badet sa jeg litt spøkefullt: Siste sjanse, nå ryker håret (hadde det oppsatt)! Men han gikk bare ut uten å si noe og gikk og la seg.  Ble skuffet og lei meg og gikk ned i stua og satt der en stund. Trodde kanskje han skulle komme ned, men nei da. Gikk opp igjen og da sov han. I dag tidlig var det litt sur stemning, og han var sur for at jeg ble sur. Jeg er ikke så sur, heller skuffet og trist. Og opplever heller ikke at jeg var så sur i går. Hvordan hadde dere reagert?

Anonymous poster hash: 7e9ba...f19
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du var ikke barnslig... En runk så fort sjansen kom for han og nada til deg på kvelden. Er han 15 år liksom? Hvis noen er barnslige her er det han...

Skrevet

I går var vi borte på selskap hele dagen, og helt fra morgenen hadde vi en flørtende stemning gående. Vi var jo pyntet begge to (hvilket ikke er hverdagskost her i en travel hverdag med 3 små), og mannen la ikke skjul på at han syntes jeg var sexy med høye heler, kjole og pyntet hår. Og jeg syntes jo han var kjekk i dress. Så det var litt klåing i skjul, ertende blikker etc gjennom dagen og på to lengre bilturer. Så kom vi hjem og mens ungene lekte på verandaen ble det litt klining og tafsing. Begynte å glede meg stort til ungene var lagt:) Så ble mannen borte på do en stund før han som avtalt skulle ta de eldste til en lekeplass mens jeg ordnet kveldsmat. Han var borte en stund og kom tilbake i de gamle vanlige slitte joggebuksene. Skjønte etter hvert hva han hadde gjort på do... Ble skuffet og snurt. Han forsikret meg om at han helt sikkert greide en runde til kvelden, men det var liksom ikke poenget for meg. Jeg følte at stemningen var ødelagt! Og det skjønte ikke han. Ble litt gnebbing men ingen krangling. Tenkte at det kanskje var håp likevel. Behold penklærne på for eksempel. Men så kom kvelden og jeg lot det være litt opp til ham å vise interesse, men det var heller laber interesse. På badet sa jeg litt spøkefullt: Siste sjanse, nå ryker håret (hadde det oppsatt)! Men han gikk bare ut uten å si noe og gikk og la seg.  Ble skuffet og lei meg og gikk ned i stua og satt der en stund. Trodde kanskje han skulle komme ned, men nei da. Gikk opp igjen og da sov han. I dag tidlig var det litt sur stemning, og han var sur for at jeg ble sur. Jeg er ikke så sur, heller skuffet og trist. Og opplever heller ikke at jeg var så sur i går. Hvordan hadde dere reagert?

Anonymous poster hash: 7e9ba...f19

Haha, gikk han på dass for å runke? UFF, det hadde ikke min samboer gjort.. ! Jeg er enig med deg, hadde nok blitt litt skuffa ja. 

Anonymous poster hash: c5273...2c2

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeskuffet!

En hel dag med flørting og tafsing er ikke hverdagskost her i huset, og jeg ser på det som et langt forspill. Ikke forspill til en runk :(

Jeg må si at jeg ikke skjønner mannen din. Han skjønte vel han også hva som kom til å skje etter ungene var i seng? Kunne han virkelig ikke holde seg? 

Skrevet

Snakker dere ikke sammen eller?

Hadde vi havnet i slik situasjon, hadde jeg på kvelden fulgt etter mannen og bedt om å få prate med han, fortalt hvorfor det gjorde noe at han "fikset det selv" før på dagen, og spurt hvorfor all stemning skulle vært ødelagt for det. Jo, det ville nok kanskje blitt noe sure miner ut av den samtalen, men heller snakke ut om det, enn at man sitter igjen slik som dere gjør nå.

Barnslig fordi du ikke kunne ta det opp med han uten at det skal hintes til, og at du heller sitter i stua å furter.

Og ekstremt dårlig gjort av han å ødelegge det hele på den måten.

Anonymous poster hash: 2c09a...037
Skrevet

Hvis mannen hadde tatt seg en runk når stemningen var sånn at det garantert kom til å bli pulings, hadde jeg blitt utrolig skuffet. Syns absolutt ikke du er barnslig, hadde ødelagt stemningen for min del også.

Anonymous poster hash: 2a041...77c

Skrevet

Hadde blitt sur!!!

Skrevet

Det kan jo tenkes at han synes det var litt ubeleilig å ha ståkuk på lekeplassen  :fnise:  

Anonymous poster hash: 7c4ad...40f
Skrevet

Synes det var teit av han. Dere hadde bygd opp stemning og det var klart du hadde forventninger. Så gikk han heller på badet å runket liksom. Da føler man seg bra verdsatt gitt.

Anonymous poster hash: 891fe...7f6
Skrevet

Utrolig umodent etter min mening. Signerer på flere av de over her. Hadde virkelig reagert selv!

Skrevet

Nei, da hadde jeg faktisk blitt veldig overraska og forbanna. Da kunne han bare sitte der på do og dra den i framtida, SÅ barnslig og snurt hadde JEG blitt.

Skrevet

Det kan jo tenkes at han synes det var litt ubeleilig å ha ståkuk på lekeplassen  :fnise:  

For DET kan ikke en voksen mann kontrollere eller? Tenke på noe trasig/ekkelt/turn-off for å få ståkuken vekk? Skulle tro det var snakk om 15-åringer i den mest hormonelle trassalder.

Anonymous poster hash: abd81...905

Skrevet

Det er faktisk hans sak. Han har et privatliv han og. At han ikke var interessert på kvelden, var neppe fordi han tok seg en runk, men fordi du dømmer ham for at han pleier sin egen seksualitet. Om det var min mann som ble sur fordi jeg lettet på trykket, så hadde det ikke blitt noe på ham påfølgende kveld. Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor dere ser sånn ned på mannens seksualitet. Jeg skjønner at det ikke ble noe på deg den kvelden.

Skrevet

For DET kan ikke en voksen mann kontrollere eller? Tenke på noe trasig/ekkelt/turn-off for å få ståkuken vekk? Skulle tro det var snakk om 15-åringer i den mest hormonelle trassalder.

Joda, men jeg ser ikke det helt store problemet uansett. Synes det er veldig mye mer barnslig å furte pga av at han tok seg en runk. Årsaken til at det ikke ble sex på kvelden var nok mest av alt at mannen oppfattet HI som sur. Da burde man være voksne nok til å ta en liten prat om det, for deretter å legge det bak seg. 

Skrevet

Han hadde vel klart å hatt en runde i senga selv om han lette på trykket på egenhånd tidligere på dagen?

Anonymous poster hash: e73f1...540
Skrevet

Han hadde vel klart å hatt en runde i senga selv om han lette på trykket på egenhånd tidligere på dagen?

Det er jo ikke alle som klarer det, min mann hadde ikke klart det. Da hadde det blitt med den ene runken for han og nada for meg. Hvis Hi sin mann er av samme slaget så forstår jeg henne godt, vi kan da ikke dømme hennes reaksjon så kategorisk uten å vite hvordan mannen hennes faktisk er? Har ingen tro på at hennes mann hadde vært fornøyd med at hun onanerte tidligere på dagen og var totalt utbrent og sliten på kvelden slik at det ikke ble noe på ham?

Skrevet

En annen ting er at HI sin mann dasset rundt i utslitt joggebukse hele kvelden. Hvorfor pyntet han seg BARE når de skulle ut, og skiftet til de uappetittelige "inneklærne" med en gang han kom hjem? Jeg hadde følt meg lite attraktiv og interessant hvis mannen aldri gadd å pynte seg for meg, men dollet seg for alle andre.

Skrevet

Det er jo ikke alle som klarer det, min mann hadde ikke klart det. Da hadde det blitt med den ene runken for han og nada for meg. Hvis Hi sin mann er av samme slaget så forstår jeg henne godt, vi kan da ikke dømme hennes reaksjon så kategorisk uten å vite hvordan mannen hennes faktisk er? Har ingen tro på at hennes mann hadde vært fornøyd med at hun onanerte tidligere på dagen og var totalt utbrent og sliten på kvelden slik at det ikke ble noe på ham?

Her dømmer du ihvertfall mannen...

Selvfølgelig har vi ikke den fulle oversikten over hvordan det er hos HI, men vi svarer utifra det lille hun skriver og hvordan vi selv hadde reagert.

Gjest Pusikatt
Skrevet

skjønner godt at du ble sur!!! Det hadde jeg også blitt!

Skrevet

Nei, du er ikke barnslig. Jeg hadde blitt dritsur, kjøpt en vibrator og ordna opp selv i protest.Eller hva med å legge opp til sex en kveld, skape forventninger hos han, hop pe til køys å si at du har mista lysten på mer etter en hærlig runde med vibratoren i dusjen..? Så barnslig er jeg.. Aldri opplevd noe lignende iallfall.

Anonymous poster hash: 331d1...5eb
Skrevet

Nei, du er ikke barnslig. Jeg hadde blitt dritsur, kjøpt en vibrator og ordna opp selv i protest.Eller hva med å legge opp til sex en kveld, skape forventninger hos han, hop pe til køys å si at du har mista lysten på mer etter en hærlig runde med vibratoren i dusjen..? Så barnslig er jeg.. Aldri opplevd noe lignende iallfall.

Det rare er at hvis en dame hadde vært sånn "luremus" så hadde hun fått så ørene flagret her, med kommentarer om at det ikke er rart hvis mannen hennes er utro så slem som hun er, og hvis hun er singel og flørtet med noen på byen for så senere å trekke seg ut av senga og si "ha det på badet" ville enkelte ha sagt at hun har seg selv å takke hvis mannen ikke tar "nei" for et "nei" siden hun forledet ham til det. Men Oh Store Mannen må da få lov å drite i hele kjerringa og bedrive akkurat det samme som "luremusene" før han ordner opp selv og er fornøyd med det. Snodig forskjellsbehandling her på forumet må jeg si.

Skrevet

Haha, gikk han på dass for å runke? UFF, det hadde ikke min samboer gjort.. ! Jeg er enig med deg, hadde nok blitt litt skuffa ja. 

Anonymous poster hash: c5273...2c2

Hvordan vet du det? Følger du han på do :P

Anonymous poster hash: 85e8b...e04

Skrevet

Jeg hadde i alle fall reagert. Det er liksom noe med å klare å ta vare på den muligheten for litt spenning som dukker opp i en ellers hektisk hverdag. Hvis vi hadde bygget opp en god stemning gjennom en hel dag, og mannen så gikk på do for å ronke ved første anledning, da hadde jeg antakelig mistet lysten, rett og slett. Men jeg hadde blitt veldig skuffet!

Anonymous poster hash: f56a7...0a4
Skrevet

Nei, jeg synes ikke du er barnslig. Hadde blitt utrolig skuffa og lei meg jeg også. Sexen blir jo ofte ekstra bra hvis man frister hverandre litt, og må "holde" ut en stund før man får gjort det... Jeg hadde nok sagt i klar tale hva jeg synes om det.

Anonymous poster hash: 4e743...7b9
Skrevet

Det rare er at hvis en dame hadde vært sånn "luremus" så hadde hun fått så ørene flagret her, med kommentarer om at det ikke er rart hvis mannen hennes er utro så slem som hun er, og hvis hun er singel og flørtet med noen på byen for så senere å trekke seg ut av senga og si "ha det på badet" ville enkelte ha sagt at hun har seg selv å takke hvis mannen ikke tar "nei" for et "nei" siden hun forledet ham til det. Men Oh Store Mannen må da få lov å drite i hele kjerringa og bedrive akkurat det samme som "luremusene" før han ordner opp selv og er fornøyd med det. Snodig forskjellsbehandling her på forumet må jeg si.

Hvis-om-atte-dersom-atte... Har det slått deg at det ikke alltid er de samme damene som svarer her inne? Her sammenligner du epler og bananer, det er ikke snakk om å flørte med noen på byen eller noe i den dur...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...