Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #26 Skrevet 30. mars 2014 Jeg har gått opp ca 20 kg hver gang (har fire barn). Jeg går raskt ned 10 kg de to første ukene, så står det ganske stille noen måneder, så går det nedover igjen når babyen er rundt 4 mnd. Nå er sistemann 7 mnd, og jeg må vel ned fire kg til før jeg er fornøyd, 3 kg igjen av "babyfettet". Og ja, det er selvforskyldt, jeg har ligget mye på sofaen i svangerskapene (har hatt premature rier, da, så akkurat det valgte jeg ikke), og ikke spist så veldig sunt... Alle babyene har vært normale i vekt (3300- 3800 g) Anonymous poster hash: b0a30...dfb
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #27 Skrevet 30. mars 2014 Gikk opp nesten 30 kg. Var lenker til sofaen pga sykdom store deler av svangerskapet. Nå etter fire mnd er 20 kg borte. Jeg har ikke ammet og heller ikke trent noe særlig. Baby liker seg ikke så godt i vogn så blir lite gåing også. Så er forsåvidt fornøyd med at kiloene forsvinner likevel:) Anonymous poster hash: 65dc3...cbf
LanzaroteJenta Skrevet 30. mars 2014 #28 Skrevet 30. mars 2014 Gikk opp rundt 20 kg med begge to. Etter første gikk jeg ned til ca 10 kg mindre enn hva jeg veide da jeg ble gravid. Dette var noe jeg aktivt gikk inn for da jeg sluttet å amme. Spiste sunt og begrenset kaloriinntaket. Nå er minstemann 6 mnd og jeg mangler bare 5 kg til der jeg startet. Dette har jeg ikke gjort med vilje, da jeg fortsatt ammer. Spiser rimelig sunt, men teller ikke kalorier eller er på "diett". Spiser kanskje sjokolade litt for ofte, egentlig.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #29 Skrevet 30. mars 2014 Gikk opp tyve kg. Gkk ned nada under amming, Anonymous poster hash: 6acea...755
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #30 Skrevet 30. mars 2014 Med første gikk jeg opp ca 25kg. Mistet ikke et eneste kg av ammingen. Da jeg ble gravid med nr 2 var jeg nesten 20kg overvektig. Gikk opp ytterligere 15... Disse kiloene har jeg nå slitt av meg iløpet av 2 år. Mistet ikke noen kg av ammingen med nr 2 heller. Anonymous poster hash: eae2f...ae5
Fru vims Skrevet 30. mars 2014 #31 Skrevet 30. mars 2014 Gikk opp over 20 kg begge gangene. Første gangen var det mye vann. Og når babyen var ute så gikk jeg ned det meste med en gang 5 kg satte seg fast. Andre gangen var det ikke vann i det hele tatt :/ Men ammingen gjorde at jeg gikk ned alt det jeg hadde lagt på meg og mer til. Så var faktisk en periode tynnere enn jeg hadde vært før jeg ble gravid første gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå