Cruella De Vil Skrevet 30. mars 2014 #26 Skrevet 30. mars 2014 Nei, han sluttet når han var litt over fire år. Han har fortsatt noen uhell, jeg vil tro i gjennomsnitt to ganger i måneden. Når han overnatter borte får han bleie på så besteforeldre skal slippe å håndtere uhell, men skal slutte med det når det blir færre uhell. Vi sluttet når bleiene stort sett var tørre om morgenen likevel, det skjedde litt sånn "over natten". Ut fra hva jeg har lest er det ikke uvanlig å bruke bleie om natten frem til skolestart, så jeg ville ikke stresset med det hvis jeg var deg og barnet ikke er klart.
skinnfilla Skrevet 30. mars 2014 #27 Skrevet 30. mars 2014 Nei , kuttet både dag og natt ved ca 3 års alder, minste var litt tidligere. Men et par av mine nevøer brukte nattbleie i 4-5 år.
LittLykkelig Skrevet 30. mars 2014 #28 Skrevet 30. mars 2014 Sluttet med dagbleie da han fylte 3 år og nattbleie noen få mnd etter. Han hadde nesten alltid tørr bleie om morgenen, vi tok den av, ett uhell første natta men ingen siden
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #29 Skrevet 30. mars 2014 Størstemann sluttet med dagbleie da han var 2 år. Nattbleie nå nettopp (9 år), men vi må ha tisselaken da det skjer uhell. Har prøvd alt; oppvåkning, medisinering, nattalarm og utredning. Samtidig så har vi aldri latt dette bli ei hindring. Han har ligget over til kompiser side han var 4, og det har aldri vært noen hemmelighet at han har måttet bruke bleie. Han har aldri blitt mobbet for det, og han fortalte det også i klassen (i fjor høst 3 klasse) at han brukte det når de skulle fortelle noe om seg selv. Leger, helsesøster og urolog mener det er psykisk, og at å ta tiden til hjelp er det eneste om fungerer. Samtidig, etter så mange møter med disse, vet jeg at det er mange gutter som sliter. Flere enn du tror. Det er alt fra store barn til tenåringer som er sengevætere. Anonymous poster hash: 285d1...9b3
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #30 Skrevet 30. mars 2014 Nei, hun sluttet med bleie på dagen rett før hun flylte 3 år, og om natten nærmere 3 1/2 år, nå er hun 4 1/2... Anonymous poster hash: a6914...20e
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #31 Skrevet 30. mars 2014 Nei , hun sluttet med det når hun akkurat fylte 3 år. Men vet mange spesielt gutter sliter med å bli tørr om natten. Men de aller fleste blir det selv etter hvert. Det er ikke uten grunn de selger nattbleier helt opp til 15 år. Så det er vanligere enn folk tror. Anonymous poster hash: 4d208...ab1
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #32 Skrevet 30. mars 2014 Sluttet med både dag å natt samtidig på begge. Litt uhell på førsten, men det er bare å vaske. Det hadde nok føltes som ett nederlag hvis bleia måtte på om natten for dem. Med begge barna. Anonymous poster hash: c5a75...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå