Gå til innhold

Bruker deres fireåringer bleie på natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sluttet med dagbleie for 1,5 år siden, men bruker fortsatt på natten.

Anonymous poster hash: da4b1...179

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt på 3,5 bruker fortsatt natt bleie, og tror nok han bruker den en god stund til 

Anonymous poster hash: 9c0f4...699
Skrevet

Ingen av mine fire barn har brukt bleie på natten når de rundet fire år, de sluttet med bleie på dag og natt samtidig alle fire faktisk. 

Men det er vel ganske vanlig med nattbleie på den alderen, jeg har fått mange kommentarer på at mine ikke har trengt det nemlig, har fått inntrykk av at de fleste har det?

Anonymous poster hash: 6c423...e98
Skrevet

Nei, sluttet med dag og nattbleie samtidig, rundt 3års alderen

Skrevet

Alle mine barn sluttet med bleie både på natt og dag samtidig, dvs ikke en overgangsfase med bleie på natten. Vi var litt forsiktige med å gi store mengder drikke før sengetid ved bleieslutt. Gikk veldig fint det. 

Anonymous poster hash: 8d728...475
Skrevet

Gutten min sluttet ikke med nattbleie før han var nærmere 6. Jentene mine før de var 3 år. Dette er hormonelt, så ingenting de styrer selv.

Anonymous poster hash: e7b3d...4f5
Skrevet

Min slutta med nattbleie et halvt år FØR han slutta med dagbleie. Hhv 3 1/2 og 4 år. Alt for mye annet å holde styr på om dagen, om natta stod han opp og tissa selv.

Anonymous poster hash: f566d...a89

Skrevet

Nei de sluttet med den ved 3 år.

Eldste rett før hun ble 3 år og sluttet både dag og natt samtidig.

Yngste var rett over 3 år og hadde natt bleie 14 dager etter at hun sluttet på dag.

Anonymous poster hash: ee42f...954
Skrevet

Mn gutt gjorde det, til han var 4,5 år. Brukte nattbleie i ett år etter at han sluttet med bleie på dagen.

Kunne nok sluttet med den noe før han gjorde, men pga mye nattevåk med yngre søsken orket vi ikke å risikere ekstra styr med uhell i senga osv. Sluttet når han hadde hatt tørre bleier om morgenen en god stund.

8 mnd siden nå og det har vært svært få uhell(og da de første to månedene.)

Anonymous poster hash: 4ac4b...860
Skrevet

Nei, sluttet med bleier i treårsalderen på både natt og dag.

Skrevet

Ene sluttet med bleie dag og natt når hun var to, hun andre sluttet med begge deler når hun var 2,5år.

Anonymous poster hash: 52fda...ba2

Skrevet

Ja, begge mine sluttet med nattbleie da de var rundt tre.

Anonymous poster hash: 8a045...3c0
Skrevet

Jenta sluttet med nattbleie akkurat i tiden hun fylte 4.

Anonymous poster hash: ef572...9a9

Skrevet

Min eldste brukte nattbleie til han var 5

Anonymous poster hash: 2ad37...cfe

Skrevet

Min sluttet med dag og nattbleie samtidig

Skrevet

Jeg har tre gutter. De to eldste sluttet med bleier da de var 3 år akkurat, yngste var 2.5 år. Alle tre sluttet med alt på en gang, så vi har aldri hatt nattbleier. Jeg tror vi har hatt to uhell i sengen til sammen etter bleieslutt. Jeg trodde dette var vanlig, men etter å ha snakket med andre har jeg forstått at vi har vært ganske heldige.

Anonymous poster hash: 63e3f...d7a

Skrevet

Nei, sluttet rett før 3 år med nattbleie

Anonymous poster hash: 98875...eaf

Skrevet

Nei. Min er fem nå, men sluttet med bleie på dagtid da han var 3 1/2. Han ble tørr på natta ca. samtidig, så vi kuttet ut bleia på natta etter en mnd.

Skrevet

Begge sluttet da de var 2,5år,både dag og natt

Skrevet

Sluttet med dagbleie da hun var 23 mnd. Sluttet med nattbleie da hun var 2 år og 1 mnd.

Anonymous poster hash: b5792...6e2
Skrevet

Dette er hormonellt, og gutter er ofte treigere enn jenter.

Min gutt sluttet med bele på dagtid når han var 3,5, og med nattbleie til 4 årsdagen. Ikke hatt et uhell i senga etter det. Han var ikke klar for da. 

Sjønner det kan være litt sårt, men han slutter når han er klar. Ikke press han.

Jeg føler enkelte foreldrene har behov for å skryte av at ungen har sluttet med bleie, og derfor slutter med bleie før ungen er klar. Utrolig mange unger som tisser i buksa og senga. De ungene er ikke klar for bleieslutt.  

Barna slutter når de er klar! 

Anonymous poster hash: 6c123...323
Skrevet

Jente fylt fire bruker fremdeles om natta.prøvde å slutte for ett år siden men det ble vått flere ganger hver natt. Og etter at lillebror ble født har vi ikke orket mer styr om natta...

Om dagen sluttet hun da hun var 2,5.

Anonymous poster hash: d4552...ed8

Skrevet

Vår sluttet med "våkenbleie" da hun var 2 år. Natt/sovebleie kunne vi ikke kutte ut før ved 5 år. Jeg er for tidlig bleieslutt, men at barnet skal ha "fri" når det sover så lenge det er behov.

Anonymous poster hash: 17412...750
Skrevet

Fireåringer bruker fremdeles bleie på natten. Sluttet på dagtid da hun var 1,5 år, men bleia er stort sett full bør hun våkner på morningen selvom hun tisset på do en gang i løpet av matten

Anonymous poster hash: 59615...725

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...