Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #26 Skrevet 29. mars 2014 den likte jeg #25 Anonymous poster hash: c3a43...6f2
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #27 Skrevet 29. mars 2014 Jeg hadde blitt dritsur og hadde rett og slett tatt igjen,ved å dra ut av huset og sovet over hos ei venninne eller på et hotell,UTEN å sagt ifra til mannen hvor jeg var hen.Så hadde jeg kanskje gitt lyd fra meg neste dag,sent utpå dagen,slik at han kunne gått rundt og blitt bekymret for meg..! Ta igjen HI! Anonymous poster hash: cc33d...591
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #28 Skrevet 29. mars 2014 Når man har barnefri så gjør man noe sammen. Dra alene på fest kan man gjøre de gangene man ikke får barnevakt. Anonymous poster hash: 0afce...5d6
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #29 Skrevet 29. mars 2014 Du sover sikkert nå.. Eller ligger å irriterer deg.. Men jeg hadde sikkert dratt bort til ei venninne og deukket litt vin og blitt over natten. Hadde ikke tatt meg bryderiet med å si fra heller. Ikke nødvendigvis som hevn.. Men noen ganger fortjener man sin egen medisin ..
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #30 Skrevet 29. mars 2014 Når man har barnefri så gjør man noe sammen. Dra alene på fest kan man gjøre de gangene man ikke får barnevakt. Anonymous poster hash: 0afce...5d6 Og sånn er det bare? Jeg avlyser ikke en fest eller bytur med venninner fordi vi tilfeldigvis har barnefri den dagen. Har man barnefri en gang i året så er det kanskje litt annerledes.. Her er ihvertfall barnet ofte på overnatting hos kompiser eller besteforeldre. Vi MÅ ikke være sammen disse kveldene. Anonymous poster hash: cf32a...0b3
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #31 Skrevet 30. mars 2014 Når man har barnefri så gjør man noe sammen. Dra alene på fest kan man gjøre de gangene man ikke får barnevakt. Anonymous poster hash: 0afce...5d6 Og sånn er det bare? Jeg avlyser ikke en fest eller bytur med venninner fordi vi tilfeldigvis har barnefri den dagen. Har man barnefri en gang i året så er det kanskje litt annerledes.. Her er ihvertfall barnet ofte på overnatting hos kompiser eller besteforeldre. Vi MÅ ikke være sammen disse kveldene. Anonymous poster hash: cf32a...0b3 I dette tilfellet fikk han plutselig ordnet barnefri, så festen kan ikke ha vært planlagt så lenge for hans del. Hos oss har vi så lite barnefri at vi alltid finner på noe sammen, disse gangene er for verdifulle til at en av oss skal sitte alene hjemme. Hvis man ofte har barnefri stiller det seg kanskje annerledes, men uansett synes jeg det er normalt å be med kjæresten på fest når man får besteforeldrene til å passe. Et minimumskrav er å si ifra at man ikke blir hjemme slik at den andre ikke kommer til tomt hus. Anonymous poster hash: 0afce...5d6
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #32 Skrevet 30. mars 2014 MØKKAMANN Anonymous poster hash: 3077b...cb9
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #33 Skrevet 30. mars 2014 Beklager, men dette gir meg dårlige vibber. Det er helt greit dersom mannen plutselig blir invitert på fest med kompiser og ordner med barnevakt, MEN da spør han deg om det er greit først. (Noe det bør være i mine øyne) Det at han på kort tid ordnet barnevakt og plutselig drar, uten og gi deg beskjed, gir meg en sterk følelse av at han kanskje er utro. At han er styrt av følelser og ikke orker å ta snakke med deg/argumentere med deg og dermed bare drar. Du må absolutt ta en prat med han om at det ikke er akseptabelt av han å gjøre slik han har gjort. Anonymous poster hash: 3717b...771
moa_tobias Skrevet 30. mars 2014 #34 Skrevet 30. mars 2014 Hadde absolutt ikke godtatt dette.. Og han skulle fått høre det og!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #35 Skrevet 30. mars 2014 Beklager, men dette gir meg dårlige vibber. Det er helt greit dersom mannen plutselig blir invitert på fest med kompiser og ordner med barnevakt, MEN da spør han deg om det er greit først. (Noe det bør være i mine øyne) Det at han på kort tid ordnet barnevakt og plutselig drar, uten og gi deg beskjed, gir meg en sterk følelse av at han kanskje er utro. At han er styrt av følelser og ikke orker å ta snakke med deg/argumentere med deg og dermed bare drar. Du må absolutt ta en prat med han om at det ikke er akseptabelt av han å gjøre slik han har gjort. Anonymous poster hash: 3717b...771 Jada. Alle menn er utro. Sånn er det bare. HI er jo hjemme alene uten mann og barn, så hun knuller sikkert noen hun og. Anonymous poster hash: cf32a...0b3
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #36 Skrevet 31. mars 2014 Beklager, men dette gir meg dårlige vibber. Det er helt greit dersom mannen plutselig blir invitert på fest med kompiser og ordner med barnevakt, MEN da spør han deg om det er greit først. (Noe det bør være i mine øyne) Det at han på kort tid ordnet barnevakt og plutselig drar, uten og gi deg beskjed, gir meg en sterk følelse av at han kanskje er utro. At han er styrt av følelser og ikke orker å ta snakke med deg/argumentere med deg og dermed bare drar. Du må absolutt ta en prat med han om at det ikke er akseptabelt av han å gjøre slik han har gjort. Anonymous poster hash: 3717b...771 Jada. Alle menn er utro. Sånn er det bare. HI er jo hjemme alene uten mann og barn, så hun knuller sikkert noen hun og.Anonymous poster hash: cf32a...0b3 Jeg snakker dessverre av erfaring. Det trenger ikke å være tilfelle, men vi må også slutte å være så naive. Anonymous poster hash: 3717b...771
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #37 Skrevet 31. mars 2014 Ikke greit i det hele tatt. Hadde blitt fryktelig skuffa! Anonymous poster hash: 67e63...dba
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #38 Skrevet 31. mars 2014 Han kunne ha gitt beskjed, men glemte det. Ja, ja. Hadde nok blitt litt irritert selv, men hadde ikke giddet å gå å ergre meg over dette hele helga. Du fikk tak i ham til slutt. Han hadde benyttet anledningen til å henge med venner, synes ikke det høres ut som skilsmissegrunn akkurat. Anonymous poster hash: bde92...e7b
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #39 Skrevet 31. mars 2014 Beklager, men dette gir meg dårlige vibber. Det er helt greit dersom mannen plutselig blir invitert på fest med kompiser og ordner med barnevakt, MEN da spør han deg om det er greit først. (Noe det bør være i mine øyne) Det at han på kort tid ordnet barnevakt og plutselig drar, uten og gi deg beskjed, gir meg en sterk følelse av at han kanskje er utro. At han er styrt av følelser og ikke orker å ta snakke med deg/argumentere med deg og dermed bare drar. Du må absolutt ta en prat med han om at det ikke er akseptabelt av han å gjøre slik han har gjort. Anonymous poster hash: 3717b...771 Jada. Alle menn er utro. Sånn er det bare. HI er jo hjemme alene uten mann og barn, så hun knuller sikkert noen hun og.Anonymous poster hash: cf32a...0b3 Jeg snakker dessverre av erfaring. Det trenger ikke å være tilfelle, men vi må også slutte å være så naive. Anonymous poster hash: 3717b...771 Jeg synes bare det er tåpelig at hver gang en dame er sur/sint/skuffet over mannen sin her inne så er det alltid noen som tror mannen er utro. Det har ikke noe med å være naiv å gjøre. Anonymous poster hash: cf32a...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå