Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Vært på jobb i dag. Fikk melding av mannen ca 15.00 om at barnet sover hos besteforeldrene i natt. De hadde vært på besøk og han ble invitert til å sove over. Ikke noe mer. Helt ok. Kommer hjem nå kl 20 og da er huset låst og mannen borte. Bilen er hjemme, så min antagelse (som nok er korrekt) er at han er i byen å drikker med noen. Han har ikke NEVT at han skulle ut engang. Får ikke tak i han på tlf og han svarer ikke på SMS. Merker jeg blir så sint!!!!! Han kunne vel i det minste sagt fra?? Eller svart på en SMS eller?? Og enda bedre - hva med å faktisk spørre meg om jeg ville være med i å med at vi nesten ikke har sett hverandre på en uke...! (pga jobbturnus som har vært litt spesiell denne uken...) Er det jeg som er urimelig, eller har jeg faktisk rett til å bli litt/ganske sur og skuffet? Huff.... Anonymous poster hash: 3a51d...149
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Jeg hadde blitt irritert. Her i huset gir alle, liten og stor, beskjed når vi går ut, hvor vi er og når vi kommer tilbake. Jeg anser det som normalt når man bor sammen. Rart at han verken gir beskjed eller inviterer deg med. Anonymous poster hash: b7060...d81
wanda71 Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Skjønner godt at du er skuffet, hadde blitt det selv. Du kan jo tenke deg hvis du gjorde det samme....
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #4 Skrevet 29. mars 2014 Jeg hadde blitt sur om han ikke sa i fra om det og verken svarte på sms eller telefon! Jeg er ganske tolerant til det meste (hvertfall om man skal sammenligne med trådene her inne ) Men jeg forventer å få beskjed om han skal noen steder og ikke er hjemme altså! Og det forventer selvfølgelig han av meg også! Anonymous poster hash: cf32a...0b3
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Du er ikke urimelig. Det bør da være en minste minimum i et forhold å varsle om man skal gjøre noe en lørdagskveld, at man forteller hvor man drar - eller i hvert fall at man svarer på telefon. Jeg hadde blitt kraftig irritert..... og jeg er ikke en gang lett å tirre opp! Men å bare forsvinne, det hadde jeg ikke godtatt. Anonymous poster hash: 95cb6...f55
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Har blitt fly forbanna og veldig såret! Det der er ikke normalt og ikke greit. Anonymous poster hash: af3fb...c01
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Vært på jobb i dag. Fikk melding av mannen ca 15.00 om at barnet sover hos besteforeldrene i natt. De hadde vært på besøk og han ble invitert til å sove over. Ikke noe mer. Helt ok. Kommer hjem nå kl 20 og da er huset låst og mannen borte. Bilen er hjemme, så min antagelse (som nok er korrekt) er at han er i byen å drikker med noen. Han har ikke NEVT at han skulle ut engang. Får ikke tak i han på tlf og han svarer ikke på SMS. Merker jeg blir så sint!!!!! Han kunne vel i det minste sagt fra?? Eller svart på en SMS eller?? Og enda bedre - hva med å faktisk spørre meg om jeg ville være med i å med at vi nesten ikke har sett hverandre på en uke...! (pga jobbturnus som har vært litt spesiell denne uken...) Er det jeg som er urimelig, eller har jeg faktisk rett til å bli litt/ganske sur og skuffet? Huff.... Anonymous poster hash: 3a51d...149 Hadde blitt driiit sur om jeg ikke fikk være med på den festen. Men så er jeg og mannen alltid sammen når vi har tjangs, da begge jobber veldig mye. Anonymous poster hash: af864...d26
Desember&Juni Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Tenker selv at det var merkelig oppførsel. Om min mann hadde gjort det hadde jeg ikke forstått noe.. Men jeg aner jo ikke hvordan din man er. Dårlig gjort ja. Syns du skal ringe ei venninne og ta deg en tur ut selv:) koos deg skikkelig!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Takk dere! Hjelper faktisk å høre at jeg ikke er urimelig her.......! Fått tak i han nå, å ja - han er på fest. Han hadde "glemt" å si fra...... SÆRLIG........ Blir såra av at han faktisk ikke gidder å si fra. Akkurat som om han prøver å lure seg unna liksom.... Det her blir jo en knall lørdagskveld.... alene og lei meg etter en lang dag på jobb...... HI Anonymous poster hash: 3a51d...149
☆☆☆ Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Hadde eksplodert! Ein bør ha såpass respekt for partneren sin at ein informerar om planer for kvelden sjølv om ein ikkje må avklare barnepass. Spesielt planer laurdagskvelden. Endret 29. mars 2014 av ★
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Hadde noe sånt skjedd her hadde jeg faktisk blitt veldig redd for han, etter 16 år sammen er det så utenkelig for meg at han bare skulle være borte på den måten at jeg ville trodd det har skjedd en ulykke e.l. At han går på fest alene av og til synes jeg bare er deilig, synes det er godt å ha huset for meg selv en kveld innimellom. Men han har aldri forsvunnet uten å si ifra og høre om jeg synes det er greit altså. Skjønner godt at du ble irritert. Anonymous poster hash: 6f72c...81b
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 For en tosk. Jeg kunne vist forstålese hvis mannen min ville ha en tur aleine med gutta, men da er det jo bare å si ifra.. Hadde ikke godtatt dette i det hele tatt. Hadde blitt skikkelig lei meg og skuffa. Anonymous poster hash: 56c8f...3d2
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Ikke greit. Jeg hadde blitt rasende. Anonymous poster hash: 07eb4...62c
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 da hadde jeg, om jeg hadde orka, stelt meg og tatt en tur ut selv også...bare for å ta litt igjen...tenker pipa hadde fått en annen lyd da ja.... Anonymous poster hash: c3a43...6f2
LillaGorilla♥♥ Skrevet 29. mars 2014 #17 Skrevet 29. mars 2014 Jeg kan faktisk ikke engang se for meg at mannen min kunne funnet på noe lignende. Jeg hadde trodd han hadde kommet ut for en ulykke eller noe slikt, og blitt livredd. Og det sier jeg ikke for å skryte eller gni det inn, men for å fortelle deg hvor sinnsykt, uansvarlig og idiotisk mannen din oppfører seg. Som voksen familiefar mener jeg ærlig talt at han plikter å si fra iallefall sånn ca hvor han har tenkt å befinne seg en lørdagskveld, og iallefall være mulig å få tak i. Tenk om noe skjedde med ungene og man ikke fikk tak i ham?
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #18 Skrevet 29. mars 2014 Takk dere! Hjelper faktisk å høre at jeg ikke er urimelig her.......! Fått tak i han nå, å ja - han er på fest. Han hadde "glemt" å si fra...... SÆRLIG........ Blir såra av at han faktisk ikke gidder å si fra. Akkurat som om han prøver å lure seg unna liksom.... Det her blir jo en knall lørdagskveld.... alene og lei meg etter en lang dag på jobb...... HI Anonymous poster hash: 3a51d...149 Glemt å si fra ja. Til sitt barns mor, som han faktisk bor sammen med. Virker som om dere har en dårlig kommunikasjon ellers også? Anonymous poster hash: e452d...5bf
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #19 Skrevet 29. mars 2014 Vært på jobb i dag. Fikk melding av mannen ca 15.00 om at barnet sover hos besteforeldrene i natt. De hadde vært på besøk og han ble invitert til å sove over. Ikke noe mer. Helt ok. Kommer hjem nå kl 20 og da er huset låst og mannen borte. Bilen er hjemme, så min antagelse (som nok er korrekt) er at han er i byen å drikker med noen. Han har ikke NEVT at han skulle ut engang. Får ikke tak i han på tlf og han svarer ikke på SMS. Merker jeg blir så sint!!!!! Han kunne vel i det minste sagt fra?? Eller svart på en SMS eller?? Og enda bedre - hva med å faktisk spørre meg om jeg ville være med i å med at vi nesten ikke har sett hverandre på en uke...! (pga jobbturnus som har vært litt spesiell denne uken...) Er det jeg som er urimelig, eller har jeg faktisk rett til å bli litt/ganske sur og skuffet? Huff.... Anonymous poster hash: 3a51d...149 Ikke greit! Åhh, kjenner jeg er så heldig som har en samboer som til og med har nektet å gå på fest/drikke nå som jeg er gravid, og det er ikke fordi jeg har bedt han om det. Kan sikkert telle på en hånd alle pils han har drukket iløpet av 8,5 mnd. Han vil ikke gå uten meg sier han. Ville nok ha blitt ganske sint om jeg ikke fikk tak i min samboer. Direkte uansvarlig. Anonymous poster hash: c198d...206
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #20 Skrevet 29. mars 2014 Hæ? Bare stikker han ut på byen uten å gi beskjed? Hadde ikke skjedd her i huset gitt. Her har vi respekt for hverandre som mennesker og ektefeller og sier absolutt ifra om at man drar ut, og i hvertfall om man drar ut på byen! Veldig respektløst. Anonymous poster hash: 7df57...c22
Gjest Hercule Poirot Skrevet 29. mars 2014 #21 Skrevet 29. mars 2014 Ikke greit. Jeg hadde i alle fall blitt superskuffet og han kunne bare glemt å ha blid kone noen dager. :-(
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #22 Skrevet 29. mars 2014 Takk dere! Hjelper faktisk å høre at jeg ikke er urimelig her.......! Fått tak i han nå, å ja - han er på fest. Han hadde "glemt" å si fra...... SÆRLIG........ Blir såra av at han faktisk ikke gidder å si fra. Akkurat som om han prøver å lure seg unna liksom.... Det her blir jo en knall lørdagskveld.... alene og lei meg etter en lang dag på jobb...... HI Anonymous poster hash: 3a51d...149 Glemt å si fra ja. Til sitt barns mor, som han faktisk bor sammen med. Virker som om dere har en dårlig kommunikasjon ellers også? Anonymous poster hash: e452d...5bf Nei, det har vi faktisk ikke. Men han har faktisk gjort noe lignende en gang før også..... skjønner ikke at han ikke forstår at det ikke er greit. Ellers har vi god kommunikasjon. Anonymous poster hash: 3a51d...149
Elsker livet Skrevet 29. mars 2014 #23 Skrevet 29. mars 2014 Jeg hadde frest, huttet etter han, smelt med dører,slengt opp rullegardinene og vinduene med en gang jeg stod opp i morgen,og virkelig fått han til å forstå at jeg ikke hadde godtatt dette. Han hadde aldri i verden godtatt det om det var jeg som gjorde det. Men hadde døra vært låst, bilene stått i garasjen, mannen var sporløst borte og jeg ikke hadde fåt tak i han, hadde jeg ikke tenkt han var på byen. Jeg hadde vært helt blank og blitt veldig bekymret. Hadde først hørt med svigers og deretter etterlyst han hos bekjente.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 29. mars 2014 #24 Skrevet 29. mars 2014 Jeg hadde rett og slett blitt dritsur!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #25 Skrevet 29. mars 2014 Gi han ikke gleden! Ta deg en tur ut selv. Hva med å pakke kofferten å kose deg en natt på hotell? Skikkelig husmorferie, frokosten servert osv osv.... Så kan jo han lure på hvor du var... Fort gjort å glemme si fra tross alt...! Anonymous poster hash: 2f608...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå