Elsker livet Skrevet 29. mars 2014 #26 Skrevet 29. mars 2014 Tror ikke du skal si at du ikke ønsker deg flere barn, men at du vil vente fordi det ikke frister akkurat nå. Jeg ønsket meg 4, mannen ønsket seg minst 4. Vi var fra starten enige om 4. Jeg føler meg ferdig, orker ikke gå gravid en gang til. Mannen vil gjerne ha flere, men godtar at det blir med de vi var enige om, og ser jo at jeg ikke har det bra når jeg er gravid. Noe som ikke bare går utover meg selv, men hele familien. Jeg har vært en tikkende bombe. Men jeg er ikke 100 % sikker på om det er et endelig stopp. Vil jo gjerne glede mannen, men da blir det i så fall en etterpåklatt. Minste er snart 3 år, og det er ca. 2 år mellom barna vi har. Mannen blir 40, så det kan jo hende han snart føler seg for gammel også Eller føler kanskje menn generelt at de ikke eldes på samme måte som oss kvinner?
skinnfilla Skrevet 29. mars 2014 #27 Skrevet 29. mars 2014 Hvor gammelt er barnet ditt? Er det veldig lite, er det ikke rart det er slitsomt. Men det pleier å gå seg til, så det kan fint være at du ender opp med å mene noe helt annet om 2-3-4 år. Hun er bare 13 mnd. Hun sover dårlig om natta, og jeg er sikker på at det kommer til å fortsette til hun er tenåring Vent nå til hun blir 3 -4 år, jeg hadde hvert fall ikke lyst på en til da de var 13 mnd. Eneste jeg hadde lyst til var å sove en sammenhengende natt og ikke mate noen med grøt kl 05.30, ikke stå opp i det sekundet ungen åpnet øynene , slippe å bære, løfte, kle på, lei av bleieskift, Få det litt på avstand, så tenker jeg nok at du etterhvert vil få litt rykk i eggstokkan ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå