Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #26 Skrevet 29. mars 2014 Takk igjen for alle svar. Nå tenker jeg kanskje at Rikshospitalet står høyest på lista. Både med tanke på nærhet (jeg bor omtrent like nært Rikahospitalet som Ullevål,), og fordi jeg synes det er veldig nytt og fint der. Jeg hadde en fæl opplevelse på Ullevål for noen år siden, og har ikke lagt å bli minnet på det når jeg skal inn og føde. Anonymous poster hash: 4cc4a...a42
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #27 Skrevet 29. mars 2014 Fødte på Bærum i januar, de tilbyr lystgass. Barsel er helt nyoppusset høst 13, og alle får familierom. Veldig god opplevelse. Anonymous poster hash: 119ec...c52 Tror du er den første jeg har hørt har snakket positivt om barsel på Bærum. Jeg er også fornøyd med bærum. Kjenner flere som har født der og alle er fornøyde. Eneste negative jeg har hørt om bærum har jeg lest på nettet. Anonymous poster hash: 98524...877
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #28 Skrevet 29. mars 2014 Riksen var utrolig møkkete,- både fødestue og barsel. Gammelt blodsøl på både forheng, gardiner, hodepute, i dusjen og på do! Denne gangen skal jeg føde på ABC klinikken på Ullevåll, og det virker veldig frecht der,- liten avdeling og ikke noe sykehuspreg. Anonymous poster hash: 7dd2f...c5b Det er MØKKETE på Ullevål. Har født der 3 ganger. Er sjokkert hvor møkkete det var... Anonymous poster hash: 56995...dd9 Er i alle fall ikke møkkete på ABC klinikken (som ligger i egen etage på sykehushotellet). Har gått der til kontroll gjennom hele svangerskapet, og er positivt overrasket!Liker i utgangspunktet ikke sykehus, men her klarer jeg å slappe av. Rene bad og rom. Anonymous poster hash: 7dd2f...c5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå