Gå til innhold

Noen flere her som ikke er sjalu?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, skylle ønske jeg hadde det som dere, men lever dessverre med en jeg ikke stoler på. Har opplevd en del ting igjennom livet og selv om jeg mener jeg er en snill person som er rund i kantene og aldri snakker stygt om noen så kjenner jeg stadig stikk av sjalusi/ misunnelse, både når det gjelder venner og samboer. Jeg lar dem aldri vite det og jeg vil ikke være sånn!! Det er vel egentlig ikke det at jeg ikke unner dem alt godt, men handler nok mer om at jeg ikke har det helt godt med meg selv. DeAnonymous poster hash: eff57...c08

Ja det tror jeg du har rett i. At man må vite sin egenverdi og være sikker på at man er verdt å beholde. Tror nok grunnen til at jeg ikke er sjalu også er at jeg (som jeg vet om) aldri har blitt sviktet av en mann på den måten. Det har alltid vært jeg som har gått ut av forholdet så jeg har vel fått en selvtillit av det. Men prøv å gi tillit, oftest fortjener de den. Om man er mistenksom kan man heller spørre på en ordentlig måte om man har grunn til å være sjalu fremfor å snoke på tlf og lignende. Har snoket på samboers facebooksamtale med en kompis en gang. Vi hadde kranglet og det var ikke så koselig å lese hva han sa om meg i sinne.. Så det er ikke alt man trenger å vite!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...