Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #26 Skrevet 29. mars 2014 Tenker hvis du synes det er vanskelig og skryte rett til en.går det an og sende en Mail eller melding.Jeg selv har alltid skryt mye av de i Bhg og SFO.jobber nå i Bhg selv,og enkelte foreldre forteller at de er fornøyd og skryter av ting og bare så enkelte som og sende en tekstmelding på Bhg telefonen på fredags ettermiddag og ønske god helg:-))det varmere veldig.Jeg er flink verbalt og de ansatte sier alltid at de er så glad for å kunne snakke med meg. Andre gir gamle leker, blomst osv. De ansatte har stolt vist dette frem mange ganger. Hver gang har de sagt du må ikke gjøre dette, du gir nok hver dag med gode ord. Synes det er godt å bli satt pris på for den jeg er, da vet jeg at barnet mitt også blir det Anonymous poster hash: 632ff...b16 Skremmende hvis man får en utvikling hvor foreldre må gi gaver til de ansatte for at barna skal bli likt! Minner meg om noe en polsk venninne fortalte: på hennes universitet var det vanlig å gi gaver til professorene - som også var dem som satt karakterer.. Anonymous poster hash: 655c6...2fe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #27 Skrevet 29. mars 2014 Tenker hvis du synes det er vanskelig og skryte rett til en.går det an og sende en Mail eller melding.Jeg selv har alltid skryt mye av de i Bhg og SFO.jobber nå i Bhg selv,og enkelte foreldre forteller at de er fornøyd og skryter av ting og bare så enkelte som og sende en tekstmelding på Bhg telefonen på fredags ettermiddag og ønske god helg:-))det varmere veldig.Jeg er flink verbalt og de ansatte sier alltid at de er så glad for å kunne snakke med meg. Andre gir gamle leker, blomst osv. De ansatte har stolt vist dette frem mange ganger. Hver gang har de sagt du må ikke gjøre dette, du gir nok hver dag med gode ord. Synes det er godt å bli satt pris på for den jeg er, da vet jeg at barnet mitt også blir det Anonymous poster hash: 632ff...b16 Skremmende hvis man får en utvikling hvor foreldre må gi gaver til de ansatte for at barna skal bli likt! Minner meg om noe en polsk venninne fortalte: på hennes universitet var det vanlig å gi gaver til professorene - som også var dem som satt karakterer.. Anonymous poster hash: 655c6...2fe Så de ansatte skal bare levere og ikke få menneskelig kontakt tilbake? Hva for et robot samfunn lever du i? Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #28 Skrevet 29. mars 2014 Tenker hvis du synes det er vanskelig og skryte rett til en.går det an og sende en Mail eller melding.Jeg selv har alltid skryt mye av de i Bhg og SFO.jobber nå i Bhg selv,og enkelte foreldre forteller at de er fornøyd og skryter av ting og bare så enkelte som og sende en tekstmelding på Bhg telefonen på fredags ettermiddag og ønske god helg:-))det varmere veldig.Jeg er flink verbalt og de ansatte sier alltid at de er så glad for å kunne snakke med meg. Andre gir gamle leker, blomst osv. De ansatte har stolt vist dette frem mange ganger. Hver gang har de sagt du må ikke gjøre dette, du gir nok hver dag med gode ord. Synes det er godt å bli satt pris på for den jeg er, da vet jeg at barnet mitt også blir det Anonymous poster hash: 632ff...b16 Skremmende hvis man får en utvikling hvor foreldre må gi gaver til de ansatte for at barna skal bli likt! Minner meg om noe en polsk venninne fortalte: på hennes universitet var det vanlig å gi gaver til professorene - som også var dem som satt karakterer..Anonymous poster hash: 655c6...2fe Så de ansatte skal bare levere og ikke få menneskelig kontakt tilbake? Hva for et robot samfunn lever du i? Anonymous poster hash: 632ff...b16 Hvor har du det fra at de ikke skal få menneskelig kontakt? Vi snakker selvsagt på vanlig måte, både om barna og hva de har gjort, og om andre, tilfeldige, aktuelle ting. Og hva har det å gi blomster og kaffe å gjøre med "menneskelig kontakt"?! Det er jo materialistisk, dvs det motsatte av "menneskelig". Anonymous poster hash: 655c6...2fe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #29 Skrevet 29. mars 2014 Tenker hvis du synes det er vanskelig og skryte rett til en.går det an og sende en Mail eller melding.Jeg selv har alltid skryt mye av de i Bhg og SFO.jobber nå i Bhg selv,og enkelte foreldre forteller at de er fornøyd og skryter av ting og bare så enkelte som og sende en tekstmelding på Bhg telefonen på fredags ettermiddag og ønske god helg:-))det varmere veldig.Jeg er flink verbalt og de ansatte sier alltid at de er så glad for å kunne snakke med meg. Andre gir gamle leker, blomst osv. De ansatte har stolt vist dette frem mange ganger. Hver gang har de sagt du må ikke gjøre dette, du gir nok hver dag med gode ord. Synes det er godt å bli satt pris på for den jeg er, da vet jeg at barnet mitt også blir det Anonymous poster hash: 632ff...b16 Skremmende hvis man får en utvikling hvor foreldre må gi gaver til de ansatte for at barna skal bli likt! Minner meg om noe en polsk venninne fortalte: på hennes universitet var det vanlig å gi gaver til professorene - som også var dem som satt karakterer.. Anonymous poster hash: 655c6...2fe Så de ansatte skal bare levere og ikke få menneskelig kontakt tilbake? Hva for et robot samfunn lever du i? Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det handler ikke om at man MÅ gi gaver for at barna skal bli likt. Det handler om å vise at man setter pris på at noen tar godt vare på ungene mine. Jeg lager middag til besteforeldre når de har sittet barnevakt også.. Anonymous poster hash: 64d4e...2dc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #30 Skrevet 29. mars 2014 Nei, de ansatte er ikke barn som trenger selvtillitsboost. Jeg får ikke skryt og godord av mine klienter i jobben min heller - jeg får LØNN. Skulle bare mangle at de ansatte ikke gjør det de får betalt for. Anonymous poster hash: 655c6...2fe Jeg får jammen skryt av mine pasienter på jobb også jeg. Jeg gjør jobben jeg får betalt for på en veldig god måte, med entusiasme og når mine pasienter forteller meg at de setter pris på jobben jeg gjør, så er det en veldig kjekk tilbakemelding å få. Jeg får blomster til jul, påske og sommeren av enkelte. De får ikke en bedre behandling av det, men det ER hyggelig å bli satt pris på. Anonymous poster hash: 64d4e...2dc
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #31 Skrevet 29. mars 2014 Tenker hvis du synes det er vanskelig og skryte rett til en.går det an og sende en Mail eller melding.Jeg selv har alltid skryt mye av de i Bhg og SFO.jobber nå i Bhg selv,og enkelte foreldre forteller at de er fornøyd og skryter av ting og bare så enkelte som og sende en tekstmelding på Bhg telefonen på fredags ettermiddag og ønske god helg:-))det varmere veldig.Jeg er flink verbalt og de ansatte sier alltid at de er så glad for å kunne snakke med meg. Andre gir gamle leker, blomst osv. De ansatte har stolt vist dette frem mange ganger. Hver gang har de sagt du må ikke gjøre dette, du gir nok hver dag med gode ord. Synes det er godt å bli satt pris på for den jeg er, da vet jeg at barnet mitt også blir det Anonymous poster hash: 632ff...b16 Skremmende hvis man får en utvikling hvor foreldre må gi gaver til de ansatte for at barna skal bli likt! Minner meg om noe en polsk venninne fortalte: på hennes universitet var det vanlig å gi gaver til professorene - som også var dem som satt karakterer..Anonymous poster hash: 655c6...2fe Så de ansatte skal bare levere og ikke få menneskelig kontakt tilbake? Hva for et robot samfunn lever du i? Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det handler ikke om at man MÅ gi gaver for at barna skal bli likt. Det handler om å vise at man setter pris på at noen tar godt vare på ungene mine. Jeg lager middag til besteforeldre når de har sittet barnevakt også.. Anonymous poster hash: 64d4e...2dc Jeg regner med besteforeldrene ikke får betalt. Anonymous poster hash: 655c6...2fe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #32 Skrevet 29. mars 2014 Nei, de ansatte er ikke barn som trenger selvtillitsboost. Jeg får ikke skryt og godord av mine klienter i jobben min heller - jeg får LØNN. Skulle bare mangle at de ansatte ikke gjør det de får betalt for. Anonymous poster hash: 655c6...2fe Jeg får jammen skryt av mine pasienter på jobb også jeg. Jeg gjør jobben jeg får betalt for på en veldig god måte, med entusiasme og når mine pasienter forteller meg at de setter pris på jobben jeg gjør, så er det en veldig kjekk tilbakemelding å få. Jeg får blomster til jul, påske og sommeren av enkelte. De får ikke en bedre behandling av det, men det ER hyggelig å bli satt pris på. Anonymous poster hash: 64d4e...2dc I hele mitt yrkesliv kassadame (student), butikk klær (student), ingeniør, selger, lærer, forsker. Har jeg alltid fått ros og ting. Aldri sett på det som annet enn koselig motivasjon. Legen min herregud det er få jeg skryter mer til, ikke for å få noe men fordi jeg blir glad over å få hjelp. På andre kjenner man seg selv heter det vist nok. Myk opp sure masker! Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #33 Skrevet 29. mars 2014 Tenker hvis du synes det er vanskelig og skryte rett til en.går det an og sende en Mail eller melding.Jeg selv har alltid skryt mye av de i Bhg og SFO.jobber nå i Bhg selv,og enkelte foreldre forteller at de er fornøyd og skryter av ting og bare så enkelte som og sende en tekstmelding på Bhg telefonen på fredags ettermiddag og ønske god helg:-))det varmere veldig.Jeg er flink verbalt og de ansatte sier alltid at de er så glad for å kunne snakke med meg. Andre gir gamle leker, blomst osv. De ansatte har stolt vist dette frem mange ganger. Hver gang har de sagt du må ikke gjøre dette, du gir nok hver dag med gode ord. Synes det er godt å bli satt pris på for den jeg er, da vet jeg at barnet mitt også blir det Anonymous poster hash: 632ff...b16 Skremmende hvis man får en utvikling hvor foreldre må gi gaver til de ansatte for at barna skal bli likt! Minner meg om noe en polsk venninne fortalte: på hennes universitet var det vanlig å gi gaver til professorene - som også var dem som satt karakterer..Anonymous poster hash: 655c6...2fe Så de ansatte skal bare levere og ikke få menneskelig kontakt tilbake? Hva for et robot samfunn lever du i? Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det handler ikke om at man MÅ gi gaver for at barna skal bli likt. Det handler om å vise at man setter pris på at noen tar godt vare på ungene mine. Jeg lager middag til besteforeldre når de har sittet barnevakt også.. Anonymous poster hash: 64d4e...2dc Jeg regner med besteforeldrene ikke får betalt. Anonymous poster hash: 655c6...2fe Besteforeldre får hjelp tilbake! Skal det og skattes på? Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #34 Skrevet 29. mars 2014 Tenker hvis du synes det er vanskelig og skryte rett til en.går det an og sende en Mail eller melding.Jeg selv har alltid skryt mye av de i Bhg og SFO.jobber nå i Bhg selv,og enkelte foreldre forteller at de er fornøyd og skryter av ting og bare så enkelte som og sende en tekstmelding på Bhg telefonen på fredags ettermiddag og ønske god helg:-))det varmere veldig.Jeg er flink verbalt og de ansatte sier alltid at de er så glad for å kunne snakke med meg. Andre gir gamle leker, blomst osv. De ansatte har stolt vist dette frem mange ganger. Hver gang har de sagt du må ikke gjøre dette, du gir nok hver dag med gode ord. Synes det er godt å bli satt pris på for den jeg er, da vet jeg at barnet mitt også blir det Anonymous poster hash: 632ff...b16 Skremmende hvis man får en utvikling hvor foreldre må gi gaver til de ansatte for at barna skal bli likt! Minner meg om noe en polsk venninne fortalte: på hennes universitet var det vanlig å gi gaver til professorene - som også var dem som satt karakterer..Anonymous poster hash: 655c6...2fe Så de ansatte skal bare levere og ikke få menneskelig kontakt tilbake? Hva for et robot samfunn lever du i? Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det handler ikke om at man MÅ gi gaver for at barna skal bli likt. Det handler om å vise at man setter pris på at noen tar godt vare på ungene mine. Jeg lager middag til besteforeldre når de har sittet barnevakt også.. Anonymous poster hash: 64d4e...2dc Jeg regner med besteforeldrene ikke får betalt.Anonymous poster hash: 655c6...2fe Besteforeldre får hjelp tilbake! Skal det og skattes på? Anonymous poster hash: 632ff...b16 Jeg er skatterettsadvokat, og kunne gitt deg et langt svar på hvorfor det ikke skal beskattes. Men det regner jeg med du ikke er interessert i? Anonymous poster hash: 655c6...2fe
me_87 Skrevet 29. mars 2014 #35 Skrevet 29. mars 2014 Nei jeg er ikke flink til sånt. Men til jul så ga jeg en liten oppmerksomhet å skreiv ett kort om at jeg setter veldig pris på jobben de gjør.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #36 Skrevet 29. mars 2014 Tenker hvis du synes det er vanskelig og skryte rett til en.går det an og sende en Mail eller melding.Jeg selv har alltid skryt mye av de i Bhg og SFO.jobber nå i Bhg selv,og enkelte foreldre forteller at de er fornøyd og skryter av ting og bare så enkelte som og sende en tekstmelding på Bhg telefonen på fredags ettermiddag og ønske god helg:-))det varmere veldig.Jeg er flink verbalt og de ansatte sier alltid at de er så glad for å kunne snakke med meg. Andre gir gamle leker, blomst osv. De ansatte har stolt vist dette frem mange ganger. Hver gang har de sagt du må ikke gjøre dette, du gir nok hver dag med gode ord. Synes det er godt å bli satt pris på for den jeg er, da vet jeg at barnet mitt også blir det Anonymous poster hash: 632ff...b16 Skremmende hvis man får en utvikling hvor foreldre må gi gaver til de ansatte for at barna skal bli likt! Minner meg om noe en polsk venninne fortalte: på hennes universitet var det vanlig å gi gaver til professorene - som også var dem som satt karakterer..Anonymous poster hash: 655c6...2fe Så de ansatte skal bare levere og ikke få menneskelig kontakt tilbake? Hva for et robot samfunn lever du i? Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det handler ikke om at man MÅ gi gaver for at barna skal bli likt. Det handler om å vise at man setter pris på at noen tar godt vare på ungene mine. Jeg lager middag til besteforeldre når de har sittet barnevakt også.. Anonymous poster hash: 64d4e...2dc Jeg regner med besteforeldrene ikke får betalt. Anonymous poster hash: 655c6...2fe Besteforeldre får hjelp tilbake! Skal det og skattes på? Anonymous poster hash: 632ff...b16 Tenker hvis du synes det er vanskelig og skryte rett til en.går det an og sende en Mail eller melding.Jeg selv har alltid skryt mye av de i Bhg og SFO.jobber nå i Bhg selv,og enkelte foreldre forteller at de er fornøyd og skryter av ting og bare så enkelte som og sende en tekstmelding på Bhg telefonen på fredags ettermiddag og ønske god helg:-))det varmere veldig.Jeg er flink verbalt og de ansatte sier alltid at de er så glad for å kunne snakke med meg. Andre gir gamle leker, blomst osv. De ansatte har stolt vist dette frem mange ganger. Hver gang har de sagt du må ikke gjøre dette, du gir nok hver dag med gode ord. Synes det er godt å bli satt pris på for den jeg er, da vet jeg at barnet mitt også blir det Anonymous poster hash: 632ff...b16 Skremmende hvis man får en utvikling hvor foreldre må gi gaver til de ansatte for at barna skal bli likt! Minner meg om noe en polsk venninne fortalte: på hennes universitet var det vanlig å gi gaver til professorene - som også var dem som satt karakterer..Anonymous poster hash: 655c6...2fe Så de ansatte skal bare levere og ikke få menneskelig kontakt tilbake? Hva for et robot samfunn lever du i? Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det handler ikke om at man MÅ gi gaver for at barna skal bli likt. Det handler om å vise at man setter pris på at noen tar godt vare på ungene mine. Jeg lager middag til besteforeldre når de har sittet barnevakt også.. Anonymous poster hash: 64d4e...2dc Jeg regner med besteforeldrene ikke får betalt.Anonymous poster hash: 655c6...2fe Besteforeldre får hjelp tilbake! Skal det og skattes på? Anonymous poster hash: 632ff...b16 Jeg er skatterettsadvokat, og kunne gitt deg et langt svar på hvorfor det ikke skal beskattes. Men det regner jeg med du ikke er interessert i? Anonymous poster hash: 655c6...2fe Kjør på! Uansett hva som er rett og galt så setter alle pris på høflige og dannede mennesker uavhengig av hvor mye staten mener en er verdt! Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #37 Skrevet 29. mars 2014 Til skatteadvokaten, jeg må dessverre forlate forumet pga ulønnet omsorgsarbeid. På mandag vil jeg søke opp tråden og lese svaret ditt. Håper på forståelse for dette. Ha en fin dag. Mvh borger som mener man kan fint være hyggelig uten alltid å ha baktanker! Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #38 Skrevet 29. mars 2014 Til skatteadvokaten, jeg må dessverre forlate forumet pga ulønnet omsorgsarbeid. På mandag vil jeg søke opp tråden og lese svaret ditt. Håper på forståelse for dette. Ha en fin dag. Mvh borger som mener man kan fint være hyggelig uten alltid å ha baktanker! Anonymous poster hash: 632ff...b16 Opprett din egen tråd om dette, og jeg vil med glede hjelpe deg. Denne tråden omhandler derimot noe annet, og du er i ferd med å kuppe den. Anonymous poster hash: 655c6...2fe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #39 Skrevet 29. mars 2014 jeg har faktisk fått skryt og takknemlighet fra kunder flere ganger i min butikkjobb ved siden av studier. Det er veldig hyggelig og gjør min arbeidsdag mange hakk bedre. Så blir feil å si at man ikke gir dette til andre yrkesgrupper så hvorfor skal man blabla. Anonymous poster hash: a3420...5c9
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #40 Skrevet 29. mars 2014 Til skatteadvokaten, jeg må dessverre forlate forumet pga ulønnet omsorgsarbeid. På mandag vil jeg søke opp tråden og lese svaret ditt. Håper på forståelse for dette. Ha en fin dag. Mvh borger som mener man kan fint være hyggelig uten alltid å ha baktanker! Anonymous poster hash: 632ff...b16 Opprett din egen tråd om dette, og jeg vil med glede hjelpe deg. Denne tråden omhandler derimot noe annet, og du er i ferd med å kuppe den. Anonymous poster hash: 655c6...2fe Ønsker å få vite hva skatt har med skryt i bhg å gjøre. Min holdning er at alle kan vi være normalt høflige og vennlige mot hverandre. Skryt inngår i det. Om Skatteadvokaten mener at man ikke skal føle seg presset ved å gi eller utføre jobb for bhg så er jeg helt enig. Det blir feil og korrupsjon. Har tips om en slik bhg. Anonymous poster hash: 632ff...b16
skjotta Skrevet 29. mars 2014 #41 Skrevet 29. mars 2014 Nei, de ansatte er ikke barn som trenger selvtillitsboost. Jeg får ikke skryt og godord av mine klienter i jobben min heller - jeg får LØNN. Skulle bare mangle at de ansatte ikke gjør det de får betalt for. Anonymous poster hash: 655c6...2fe jeg får lønn for den daglige jobben jeg gjør i barnehagen. Så lenge jeg gjør jobben på en tilfredsstillende måte så får jeg lønna mi. når jeg yter ekstra. Sitter oppe lange kvelder for å lage et individuelt tilrettelagt opplegg for et barn eller bruker en ettermiddag på å steike vaffler til basaren eller når jeg bruker min fritid på å trøste en mamma i samlivsbrudd så føles det godt å få en liten påskjønnelse i form av gode ord og klapp på skulderen, for de tingene får jeg faktisk ikke lønn for...
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #42 Skrevet 29. mars 2014 Et spørsmål til bhg ansatte foreldre som skryter er det et problem for dere? Er det noen dere føler prøver å kjøpe mer tid til sitt barn? Anonymous poster hash: 632ff...b16
skjotta Skrevet 29. mars 2014 #43 Skrevet 29. mars 2014 (endret) Et spørsmål til bhg ansatte foreldre som skryter er det et problem for dere? Er det noen dere føler prøver å kjøpe mer tid til sitt barn? Anonymous poster hash: 632ff...b16 nei, og om de gjorde det ville det ikke virket. Foreldrenes atferd er ikke barnas skyld. De blir verken "straffet" eller "belønnet" via oppmerksomhet og tid pga noe foreldrene gjør eller sier. MEN gode ord og oppmuntring gir ekstra energi som kommer alle barna til gode. Endret 29. mars 2014 av skjotta
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #44 Skrevet 29. mars 2014 Til skatteadvokaten,jeg må dessverre forlate forumet pga ulønnet omsorgsarbeid. På mandag vil jeg søke opp tråden og lese svaret ditt. Håper på forståelse for dette.Ha en fin dag.Mvh borger som mener man kan fint være hyggelig uten alltid å ha baktanker!Anonymous poster hash: 632ff...b16 Opprett din egen tråd om dette, og jeg vil med glede hjelpe deg. Denne tråden omhandler derimot noe annet, og du er i ferd med å kuppe den.Anonymous poster hash: 655c6...2fe Ønsker å få vite hva skatt har med skryt i bhg å gjøre. Min holdning er at alle kan vi være normalt høflige og vennlige mot hverandre. Skryt inngår i det. Om Skatteadvokaten mener at man ikke skal føle seg presset ved å gi eller utføre jobb for bhg så er jeg helt enig. Det blir feil og korrupsjon. Har tips om en slik bhg. Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det har ingen verdens ting med skryt i bhg å gjøre. Det var jo DU som begynte å snakke om skatt! ("Besteforeldrene får tjenester tilbake, skal det betales skatt av"). Helt enig i at man skal oppføre seg normalt høflig og vennlig. Derimot ikke enig i at man skal behøve å huske på å skryte av de ansatte, eller gi dem blomster og kaffe. Anonymous poster hash: 655c6...2fe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #45 Skrevet 29. mars 2014 Til skatteadvokaten,jeg må dessverre forlate forumet pga ulønnet omsorgsarbeid. På mandag vil jeg søke opp tråden og lese svaret ditt. Håper på forståelse for dette.Ha en fin dag.Mvh borger som mener man kan fint være hyggelig uten alltid å ha baktanker!Anonymous poster hash: 632ff...b16 Opprett din egen tråd om dette, og jeg vil med glede hjelpe deg. Denne tråden omhandler derimot noe annet, og du er i ferd med å kuppe den.Anonymous poster hash: 655c6...2fe Ønsker å få vite hva skatt har med skryt i bhg å gjøre. Min holdning er at alle kan vi være normalt høflige og vennlige mot hverandre. Skryt inngår i det. Om Skatteadvokaten mener at man ikke skal føle seg presset ved å gi eller utføre jobb for bhg så er jeg helt enig. Det blir feil og korrupsjon. Har tips om en slik bhg. Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det har ingen verdens ting med skryt i bhg å gjøre. Det var jo DU som begynte å snakke om skatt! ("Besteforeldrene får tjenester tilbake, skal det betales skatt av"). Helt enig i at man skal oppføre seg normalt høflig og vennlig. Derimot ikke enig i at man skal behøve å huske på å skryte av de ansatte, eller gi dem blomster og kaffe. Anonymous poster hash: 655c6...2fe Lite ante jeg at det skulle føre til et side spor. Har god venninne som er advokat hun pleier ikke å strø rundt seg med komplimenter, men jeg vet når jeg gjør noe hun liker. Men mennesker som ikke kjenner henne kan nok oppleve det som litt unnvikende. Men vi er jo egentlig enig. Normalt skryter ikke jeg for å smiske, men i noen tilfeller der det har vært mye konflikter har jeg gjort det. Og fått mye pepper av venninnen min pga det tar på. Ser hva du mener og vil ikke kverulere! Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #46 Skrevet 30. mars 2014 Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være feil å si til noen, uansett jobb og hvilken relasjon dere har, at de gjør en god jobb? Jeg tror verden hadde blitt litt bedre, dersom folk var mer opptatt av hva de var fornøyd med, i stedet for å klage over det som ikke er bra nok. Nå mener jeg ikke situasjoner der det er farlig og uansvarlig. Da må man klage til rette vedkommende. Men all den sutringen over hvor fælt alt er, uten adresse og sluttstrek, den tror jeg ikke er bra for noen. I dag skinner solen, jeg har klær på kroppen, og jeg er mett Ungene mine koser seg i barnehagen, det er de ansatte som lager den gode stemningen, og det forteller jeg dem gjerne en ekstra gang ved levering i morgen.. Anonymous poster hash: 64d4e...2dc
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2014 #47 Skrevet 30. mars 2014 Jeg kan ikke forstå hvorfor det skal være feil å si til noen, uansett jobb og hvilken relasjon dere har, at de gjør en god jobb? Jeg tror verden hadde blitt litt bedre, dersom folk var mer opptatt av hva de var fornøyd med, i stedet for å klage over det som ikke er bra nok. Nå mener jeg ikke situasjoner der det er farlig og uansvarlig. Da må man klage til rette vedkommende. Men all den sutringen over hvor fælt alt er, uten adresse og sluttstrek, den tror jeg ikke er bra for noen. I dag skinner solen, jeg har klær på kroppen, og jeg er mett Ungene mine koser seg i barnehagen, det er de ansatte som lager den gode stemningen, og det forteller jeg dem gjerne en ekstra gang ved levering i morgen.. Anonymous poster hash: 64d4e...2dc Så godt det er å lese deg Slitsomt med de som bare klager og ser problemer! Anonymous poster hash: 632ff...b16
Gjest Julia1984 Skrevet 30. mars 2014 #48 Skrevet 30. mars 2014 Jeg gir dem ikke ros for å gjøre jobben sin på vanlig måte. Da skal de ha gjort noe spesielt bra. Jeg roser ikke andre butikkdame for å slå varene riktig inn på kassa eller asfaltleggeren for å legge asfalt i riktig oppkjørselen heller. Anonymous poster hash: 1ae73...77d For all del, ikke si noe hyggelig til mennesker rundt deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå