klg,2 boys now:) Skrevet 29. mars 2014 #1 Skrevet 29. mars 2014 Når dere er fornøyd eller bare en enkel "bra jobbet"👍 Fascinere meg hvor enkelt det er og klage og hvor mye krav enn skal komme med,men og gi skryt det sitter laaangt inne😔
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #2 Skrevet 29. mars 2014 Av egen erfaring gir jeg tilbakemeldinger på assistenter og sfo ansatte til ledernes deres, vanligvis er det ros som jeg håper den ansatte for. Hjertesukk (negative) synes jeg ikke assistenter og sfo ansatte skal få av oss foreldre da dere har liten påvirkning kraft. Pleier å snakke om det daglige og si takk og at de må ha en fin dag. Foreldre som kjefter på dere synes jeg pedagogen må ta seg en prat med. Jobben dere gjør er veldig viktig og dessverre litt usynlig. Ikke la deg trakke på, ta det opp med lederen din. Ha en fin dag Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #3 Skrevet 29. mars 2014 Jeg gir dem ikke ros for å gjøre jobben sin på vanlig måte. Da skal de ha gjort noe spesielt bra. Jeg roser ikke andre butikkdame for å slå varene riktig inn på kassa eller asfaltleggeren for å legge asfalt i riktig oppkjørselen heller. Anonymous poster hash: 1ae73...77d
klg,2 boys now:) Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2014 Du sammenligner og ta vare på det mest dyrebare du har med og slå inn varer på kassa på rimi😳
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #5 Skrevet 29. mars 2014 Du sammenligner og ta vare på det mest dyrebare du har med og slå inn varer på kassa på rimi Noen er bare slik. Om det kan være en trøst så ser de ned på andre foreldre og Har fått mange gode klemmer av assistenter og sfo ansatte og gitt. Men jeg gjør det ikke daglig. Aldri klemt et menneske som selger meg en ting. Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #6 Skrevet 29. mars 2014 Nei, jeg er redd det skal høres ut som smisk. Men har veldig lyst da:-) Anonymous poster hash: ac36b...d24
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #7 Skrevet 29. mars 2014 Nei. De på sfo er ubrukelige Anonymous poster hash: 50c5d...056
IreneUtålmodig Skrevet 29. mars 2014 #8 Skrevet 29. mars 2014 Nei, men burde. Har funnet en perfekt bhg som gir oss mye pedagogisk hjelp for begge ungene. Alle som jobber der er rett og slett helt herlige <3 Men sliter med sosial angst så får ikke frem så mye ord
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #9 Skrevet 29. mars 2014 Nei, men så er jeg svært misfornøyd med personalet i barnehagen og har søkt om overflytting til en annen barnehage. Vi er mange foreldre som er misfornøyde med personalet. Kan nevne utallige ting som både er ulovlig og uforsvarlig. Anonymous poster hash: 7e4a0...4d2
SnekkerPelle Skrevet 29. mars 2014 #10 Skrevet 29. mars 2014 Ja, jeg gir personalet i barnehagen ros.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #11 Skrevet 29. mars 2014 Du sammenligner og ta vare på det mest dyrebare du har med og slå inn varer på kassa på rimiJeg sammenlikner noen voksne mennesker som gjør en viktig jobb med andre som gjør en viktig jobb. Anonymous poster hash: 1ae73...77d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #12 Skrevet 29. mars 2014 Nei, men så er jeg svært misfornøyd med personalet i barnehagen og har søkt om overflytting til en annen barnehage. Vi er mange foreldre som er misfornøyde med personalet. Kan nevne utallige ting som både er ulovlig og uforsvarlig. Anonymous poster hash: 7e4a0...4d2 Er alle de ansatte fæle eller er det ledelsen det er noe i veien med? Har hatt barn to steder der ledelsen tok av. De ansatte var grunnen til at kvaliteten var ok. Den nye bhg kan måtte observere deg om de tror du er en problem skaper. Du lever litt i glass hus nå! Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #13 Skrevet 29. mars 2014 Du sammenligner og ta vare på det mest dyrebare du har med og slå inn varer på kassa på rimiJeg sammenlikner noen voksne mennesker som gjør en viktig jobb med andre som gjør en viktig jobb. Anonymous poster hash: 1ae73...77d Vil påstå at de som jobber med mennesker i bhg og skole ofte ikke gjør det pga penger men pga de mener de har gode verdier som de vil overføre til andre. Det setter jeg umåtelig pris på. En ting i butikken er en ting og så får man god sørvis de fleste steder. Men i barnehage og sfo setter jeg pris på hel ved, selv om det kan være noen streke meninger der ute Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #14 Skrevet 29. mars 2014 Nei, men så er jeg svært misfornøyd med personalet i barnehagen og har søkt om overflytting til en annen barnehage. Vi er mange foreldre som er misfornøyde med personalet. Kan nevne utallige ting som både er ulovlig og uforsvarlig. Anonymous poster hash: 7e4a0...4d2 Er alle de ansatte fæle eller er det ledelsen det er noe i veien med? Har hatt barn to steder der ledelsen tok av. De ansatte var grunnen til at kvaliteten var ok. Den nye bhg kan måtte observere deg om de tror du er en problem skaper. Du lever litt i glass hus nå! Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det er en lang historie og vi foreldre har tatt det til kommunen. Det er ikke bare meg eller jeg som er en problemskaper. Kan nevne: Barn og foreldre som blir skjelt ut av personalet i garderoben med andre barn og foreldre tilstede (jeg har vært vitne til dette flere gang) Foreldre som mottar trusler om barnevernet (har også vært vitne til dette) Ansatte som ekskulderer og utelater barn - feks. "glemmer" gjenntatte ganger å ta med et barn på tur Lar barna leke ute alene uten voksentilsyn Nekter barna å drikke vann utenom måltidene Bruker straff på barna - et barn måtte stå ute alene i vinterkulda mens de andre barna spiste lunsj. Lista er lang..... Det er både styrer og de ansatte som er dårlig. Jeg er ikke gjenstand for ubrukeligheten, men jeg har observert mye og jeg sitter i FAU. De fleste foreldrene tar nå barna sine ut av barnehagen. Sjokk! Det finnes dårlige barnehager. Anonymous poster hash: 7e4a0...4d2
SnekkerPelle Skrevet 29. mars 2014 #15 Skrevet 29. mars 2014 Nei, men så er jeg svært misfornøyd med personalet i barnehagen og har søkt om overflytting til en annen barnehage. Vi er mange foreldre som er misfornøyde med personalet. Kan nevne utallige ting som både er ulovlig og uforsvarlig. Anonymous poster hash: 7e4a0...4d2 Er alle de ansatte fæle eller er det ledelsen det er noe i veien med? Har hatt barn to steder der ledelsen tok av. De ansatte var grunnen til at kvaliteten var ok. Den nye bhg kan måtte observere deg om de tror du er en problem skaper. Du lever litt i glass hus nå! Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det er en lang historie og vi foreldre har tatt det til kommunen. Det er ikke bare meg eller jeg som er en problemskaper. Kan nevne: Barn og foreldre som blir skjelt ut av personalet i garderoben med andre barn og foreldre tilstede (jeg har vært vitne til dette flere gang) Foreldre som mottar trusler om barnevernet (har også vært vitne til dette) Ansatte som ekskulderer og utelater barn - feks. "glemmer" gjenntatte ganger å ta med et barn på tur Lar barna leke ute alene uten voksentilsyn Nekter barna å drikke vann utenom måltidene Bruker straff på barna - et barn måtte stå ute alene i vinterkulda mens de andre barna spiste lunsj. Lista er lang..... Det er både styrer og de ansatte som er dårlig. Jeg er ikke gjenstand for ubrukeligheten, men jeg har observert mye og jeg sitter i FAU. De fleste foreldrene tar nå barna sine ut av barnehagen. Sjokk! Det finnes dårlige barnehager. Anonymous poster hash: 7e4a0...4d2 Hvis mine barn hadde gått i denne barnehagen, hadde det blitt førstesideoppslag!
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #16 Skrevet 29. mars 2014 Nei, men så er jeg svært misfornøyd med personalet i barnehagen og har søkt om overflytting til en annen barnehage. Vi er mange foreldre som er misfornøyde med personalet. Kan nevne utallige ting som både er ulovlig og uforsvarlig. Anonymous poster hash: 7e4a0...4d2 Er alle de ansatte fæle eller er det ledelsen det er noe i veien med? Har hatt barn to steder der ledelsen tok av. De ansatte var grunnen til at kvaliteten var ok. Den nye bhg kan måtte observere deg om de tror du er en problem skaper. Du lever litt i glass hus nå! Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det er en lang historie og vi foreldre har tatt det til kommunen. Det er ikke bare meg eller jeg som er en problemskaper. Kan nevne: Barn og foreldre som blir skjelt ut av personalet i garderoben med andre barn og foreldre tilstede (jeg har vært vitne til dette flere gang) Foreldre som mottar trusler om barnevernet (har også vært vitne til dette) Ansatte som ekskulderer og utelater barn - feks. "glemmer" gjenntatte ganger å ta med et barn på tur Lar barna leke ute alene uten voksentilsyn Nekter barna å drikke vann utenom måltidene Bruker straff på barna - et barn måtte stå ute alene i vinterkulda mens de andre barna spiste lunsj. Lista er lang..... Det er både styrer og de ansatte som er dårlig. Jeg er ikke gjenstand for ubrukeligheten, men jeg har observert mye og jeg sitter i FAU. De fleste foreldrene tar nå barna sine ut av barnehagen. Sjokk! Det finnes dårlige barnehager. Anonymous poster hash: 7e4a0...4d2 Har opplevd ukultur i bhg og skole, det tror jeg alle gjør. Hva om kommunen frikjenner bhg og mener noen av dere foreldre bør meldes til barnevernet? Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #17 Skrevet 29. mars 2014 Nei, men så er jeg svært misfornøyd med personalet i barnehagen og har søkt om overflytting til en annen barnehage. Vi er mange foreldre som er misfornøyde med personalet. Kan nevne utallige ting som både er ulovlig og uforsvarlig. Anonymous poster hash: 7e4a0...4d2 Er alle de ansatte fæle eller er det ledelsen det er noe i veien med? Har hatt barn to steder der ledelsen tok av. De ansatte var grunnen til at kvaliteten var ok. Den nye bhg kan måtte observere deg om de tror du er en problem skaper. Du lever litt i glass hus nå! Anonymous poster hash: 632ff...b16 Det er en lang historie og vi foreldre har tatt det til kommunen. Det er ikke bare meg eller jeg som er en problemskaper. Kan nevne: Barn og foreldre som blir skjelt ut av personalet i garderoben med andre barn og foreldre tilstede (jeg har vært vitne til dette flere gang) Foreldre som mottar trusler om barnevernet (har også vært vitne til dette) Ansatte som ekskulderer og utelater barn - feks. "glemmer" gjenntatte ganger å ta med et barn på tur Lar barna leke ute alene uten voksentilsyn Nekter barna å drikke vann utenom måltidene Bruker straff på barna - et barn måtte stå ute alene i vinterkulda mens de andre barna spiste lunsj. Lista er lang..... Det er både styrer og de ansatte som er dårlig. Jeg er ikke gjenstand for ubrukeligheten, men jeg har observert mye og jeg sitter i FAU. De fleste foreldrene tar nå barna sine ut av barnehagen. Sjokk! Det finnes dårlige barnehager. Anonymous poster hash: 7e4a0...4d2 Har opplevd ukultur i bhg og skole, det tror jeg alle gjør. Hva om kommunen frikjenner bhg og mener noen av dere foreldre bør meldes til barnevernet? Anonymous poster hash: 632ff...b16 Dette er litt mer en en ukultur. Skjønner at du har vanskeligheter med å tro på dette og at du er ute etter å ta meg på noe. Kommunen har allerede tatt noen grep, blandt annet med jevnlig tilsyn. Anonymous poster hash: 7e4a0...4d2
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #18 Skrevet 29. mars 2014 Ok, ser problemet ditt. Håper du får en fin helg da og ikke bruker den på å tenke negativt om bhg. Kjenner deg ikke. Lykke til Så fint vær det er i dag God tråd HI Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #19 Skrevet 29. mars 2014 Jeg gjorde det før, til de ansatte i bhg som ungene mine gikk i. Men så meldte de oss til barnevernet for noe tull de innbilte seg, så da følte jeg meg som verdens største idiot. Gå og skryte og si fine ting, så hadde de snakket bak min rygg i flere måneder... Så nå har jeg blitt litt mer introvert og gnien med godordene, man kan tross alt ikke stole på noen her i verden. (Jeg har selvsagt byttet bhg) Anonymous poster hash: 1f45a...874
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #20 Skrevet 29. mars 2014 Du sammenligner og ta vare på det mest dyrebare du har med og slå inn varer på kassa på rimiJeg sammenlikner noen voksne mennesker som gjør en viktig jobb med andre som gjør en viktig jobb.Anonymous poster hash: 1ae73...77d Vil påstå at de som jobber med mennesker i bhg og skole ofte ikke gjør det pga penger men pga de mener de har gode verdier som de vil overføre til andre. Det setter jeg umåtelig pris på. En ting i butikken er en ting og så får man god sørvis de fleste steder. Men i barnehage og sfo setter jeg pris på hel ved, selv om det kan være noen streke meninger der ute Anonymous poster hash: 632ff...b16 Prøv å fjerne lønna så ser du hvor mange som kommer på jobb. Å jobbe i barnehage er en jobb som skal respekteres. Det skal ikke være et kall som noen skal gjøre av sin godhet. Anonymous poster hash: 1ae73...77d
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #21 Skrevet 29. mars 2014 Du sammenligner og ta vare på det mest dyrebare du har med og slå inn varer på kassa på rimiJeg sammenlikner noen voksne mennesker som gjør en viktig jobb med andre som gjør en viktig jobb.Anonymous poster hash: 1ae73...77d Vil påstå at de som jobber med mennesker i bhg og skole ofte ikke gjør det pga penger men pga de mener de har gode verdier som de vil overføre til andre. Det setter jeg umåtelig pris på. En ting i butikken er en ting og så får man god sørvis de fleste steder. Men i barnehage og sfo setter jeg pris på hel ved, selv om det kan være noen streke meninger der ute Anonymous poster hash: 632ff...b16 Prøv å fjerne lønna så ser du hvor mange som kommer på jobb. Å jobbe i barnehage er en jobb som skal respekteres. Det skal ikke være et kall som noen skal gjøre av sin godhet. Anonymous poster hash: 1ae73...77d Mener man bør øke lønnen og lytte mer til de som jobber i bhg om deres behov. Å kutte i bhg og skole er dårlig politikk. Bhg og skole bør slippe å streike for å bli hørt. Masse som kan gjøres for å redusere stress! Anonymous poster hash: 632ff...b16
klg,2 boys now:) Skrevet 29. mars 2014 Forfatter #22 Skrevet 29. mars 2014 Tenker hvis du synes det er vanskelig og skryte rett til en.går det an og sende en Mail eller melding. Jeg selv har alltid skryt mye av de i Bhg og SFO.jobber nå i Bhg selv,og enkelte foreldre forteller at de er fornøyd og skryter av ting og bare så enkelte som og sende en tekstmelding på Bhg telefonen på fredags ettermiddag og ønske god helg:-))det varmere veldig.
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #23 Skrevet 29. mars 2014 Tenker hvis du synes det er vanskelig og skryte rett til en.går det an og sende en Mail eller melding. Jeg selv har alltid skryt mye av de i Bhg og SFO.jobber nå i Bhg selv,og enkelte foreldre forteller at de er fornøyd og skryter av ting og bare så enkelte som og sende en tekstmelding på Bhg telefonen på fredags ettermiddag og ønske god helg:-))det varmere veldig. Jeg er flink verbalt og de ansatte sier alltid at de er så glad for å kunne snakke med meg. Andre gir gamle leker, blomst osv. De ansatte har stolt vist dette frem mange ganger. Hver gang har de sagt du må ikke gjøre dette, du gir nok hver dag med gode ord. Synes det er godt å bli satt pris på for den jeg er, da vet jeg at barnet mitt også blir det Anonymous poster hash: 632ff...b16
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #24 Skrevet 29. mars 2014 Nei, de ansatte er ikke barn som trenger selvtillitsboost. Jeg får ikke skryt og godord av mine klienter i jobben min heller - jeg får LØNN. Skulle bare mangle at de ansatte ikke gjør det de får betalt for. Anonymous poster hash: 655c6...2fe
Anonym bruker Skrevet 29. mars 2014 #25 Skrevet 29. mars 2014 Jeg pleier å gi de ansatte en liten påskjønnelse en eller annen gan midt i året, litt god kaffe og te til å ha på pauserommet, og et kort der jeg skriver at jeg setter veldig pris på at de tar å godt vare på ungene våre. De er fantastiske, og de fortjener å få vite det Jeg sier tusen takk for hjelpen til dama i butikken som hjelper meg med å pakke varene og bære dem ut i bilen når jeg kommer md ungeflokken min, jeg sier til den nye læreren på skolen at jeg har hørt veldig mange gode ord om henne etter at hun startet. Jeg sier til sjefe min at hun har gjort en veldig god jobb med omorganiseringen på jobb. Jeg liker å høre at jeg gjør en god jobb, og jeg forteller det til alle jeg synes fortjener det. Anonymous poster hash: 64d4e...2dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå