Elsker livet Skrevet 29. mars 2014 #26 Skrevet 29. mars 2014 Ser ut som han har en alvorlig fysisk tilstand, og at bestemor har vært veldig snill og sydd han en spesialtilpasset bukse av sin gamle "ta meg" morgenkåpe.
Magia Skrevet 29. mars 2014 #27 Skrevet 29. mars 2014 Jeg syns noen kan være kule jeg Ikke de som er helt trange over leggene og har bleierumpe, men de som er i lettere stoff slik at stoffet liksom flagrer litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå