Gå til innhold

hsremsbukser hot/not?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer sterkt og få kjøpt meg en:-)

men så er jeg litt usikker da vet du!

Anonymous poster hash: 1e6da...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser tåpelig ut, men det er det jo mange moderne klær som har gjort opp gjennom historien. Bruk dem om du liker dem.

Anonymous poster hash: 5bb02...999

Skrevet

Absolutt INGEN ser bra ut i haremsbukser.

De er nok behagelige å gå i og har du stilen kan det sikkert være tøft, men absolutt ikke hot.

Skrevet

Jeg syns det kan være utrolig tøft! Og har en selv ;) Jeg ser jo at rompa mi ser utrolig lite flatterende ut i den buksa, men jeg syns den er kul likevel. Føler meg litt småteit i den iblant, det må jeg innrømme ;)

Skrevet

Ser ut som om man har gjort i buksa. Ikke pent og ihvertfall ikke hot!

Anonymous poster hash: dc03f...a25
Skrevet

Med mindre du faktisk befinner deg i et harem er haremsbukser veldig not :P

Skrevet

Ikke hot for mitt vedkommende, men jeg har en haremsbukse selv som jeg koser meg med hjemme. Hadde aldri gått ut offentlig med den tror jeg, med mindre jeg hadde hatt en lang jakke tredd nedover og bare skulle på butikken å handle noe kjapt, eller på kino ;) De er super behagelige da.

Skrevet

Det er jo forskjellige haremsbukser... De med raua helt nede på leggene ser teite ut :P

Skrevet

Ser ut som babyer. Virkelig lite pent på voksne.

Anonymous poster hash: 57e21...a21
Skrevet

Uff nei !!! Det ser ut som man har en skikkelig tung drittbleie...

Skrevet

Ikke min greie, selv om noen kan se kule ut i dem. 

Desigual har noen jeg synes ser fine ut på bilder, men jeg vet veldig godt at jeg er for feit til å gå med sånt. :P

Skrevet

Hvis man har kroppen til det. Jeg liker haremsbukser men dessverre er hoftene mine litt brede og dermed ser ikke buksen så fint ut på meg.

Spørs vel hva type bukse du snakke om, store eller mini haremsbukser. Noe som dette er fint (fant bildet på Google)

Anonymous poster hash: 405fc...553

post-42-110837_thumb.jpg

Skrevet

Jeg søkte på haremsbukse og så at det var ekstreme forskjeller. Her er min. Jeg forventer ikke at dere skal like den, men sånne syns jeg er fine selvom jeg føler meg litt utilpass i den ;)

post-854406-706018_thumb.jpg

Skrevet

NOT! Det er ikke fint på noen!

Anonymous poster hash: 475ec...380
Skrevet

Grusomt, uansett. 

Anonymous poster hash: 43588...a2e
Skrevet

Kun hvis man er sjeik fra Arabia

Anonymous poster hash: 1a20d...682
Skrevet

Synes de er støgge som høgg! Ser ut som en har bleie på :D

Skrevet

Jeg søkte på haremsbukse og så at det var ekstreme forskjeller. Her er min. Jeg forventer ikke at dere skal like den, men sånne syns jeg er fine selvom jeg føler meg litt utilpass i den ;)

Hver sin smak. Personlig synes jeg bare det ser ut som en tung bleie som har fått sitte på litt for lenge. Man blir litt miljøskada av å ha jobbet i den bransjen, kan du si.

Skrevet

Med fullt haremsutstyr syns jeg det er hot, men det passer vel muligens best på et harem. Ikke noe man bruker når man henter barna i barnehagen eller er på kiwi og handler inn til helga. Mange av de harembuksene som selges nå er for tykke i stoffet og jeg syns ikke det fungerer eller ser flatterende ut. Ingen av disse buksene på bildene over her er i grunn en haremsbukse, det er mer moderne bukser som bare baggy rundt rumpe og skritt. De mer tradisjonelle harmesbuksene syns jeg er pene. De er løse i skrittet/rompa og har tynt, lett stoff, mer som et skjørt omgjort til bukse. 

Skrevet

Eg syns det er veldig kult/hot på dei som kler det! Personlig kunne eg aldri brukt det, ser helt tåpelig ut. Men bruker en "light version" ganske ofte, for de er ganske behagelige :)

Skrevet (endret)

Justin Bieber, en ekte bleierumpe!

117.jpg

:fnise:

Endret av Fero

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...