Gå til innhold

beina på bordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså vi snakker om stuebordet sant? Selvfølgelig har vi ikke beina på spisebordet hvertfall :-P

Og ja bordet her blir vasket før vi skal spise . Men som oftest sitter vi med spisebordet og spiser da.

Anonymous poster hash: d1160...be3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Nei, ikke nødvendig vis, men hjemme hos oss har vi noen fine ting som kalles fat og talerkner. Disse vaskes etter hver bruk og sørger for at maten ikke kommer i kontakt med bordet eller andre urene flater.

Anonymous poster hash: 5a329...f57

Jeg har en 2åring som fint kan finne på å legge maten rett på bordet ved siden av tallerken sin.

Haha..ja, og den toåringen kan finne på å sleike opp noe han finner på golvet også. Eller gnage litt på hundens ekle tyggebein..

Anonymous poster hash: e3af3...b72

Skrevet

Har et bord med to plater. Det er lov å ha bena på den nederste, men ikke den øverste

Det er jeg enig i. Hi

Skrevet

Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi

Nei, ikke nødvendig vis, men hjemme hos oss har vi noen fine ting som kalles fat og talerkner. Disse vaskes etter hver bruk og sørger for at maten ikke kommer i kontakt med bordet eller andre urene flater.

Jeg har en 2åring som fint kan finne på å legge maten rett på bordet ved siden av tallerken sin.

Regner med barnet ditt heller ikke får ha beina på bordet når det blir større?

Anonymous poster hash: 37e6c...7f4

Det stemmer. Ingen av barna mine får det, de er vant med det fra de var små så er ikke noe problem.

Skrevet

Har beina på bordet vi også. Dvs i starten av samboerskapet hadde bare jeg det..mannen fikk nesten angstanfall av å se beina mine der men etterhvert har han vennet seg til det og plutselig la han beina på bordet en kveld og sa det var godt å legge de litt opp i høyden;)

Men jeg prøver å¨unngå det når barna er oppe da, mest kveldsaktivitet det der.

Anonymous poster hash: e3af3...b72
Skrevet

Ok, men når jeg svarte nå, så tenkte jeg stuebord, ikke kjøkkenbord ;)

En 2-åring spiser ofte litt sand, snø osv også, så ville uansett ikke vært så veldig bekymret for eventuelle sokke-baselusker uansett ;) Men så er jeg langt under middel bekymret for bakterier og sånt da. Vi vasker hendene etter å ha vært ute og etter toalettbesøk og har det normalt rent hjemme, men er ellers veldig lite nøye. Og pussig nok er ungene nesten aldri syke, av totalt 30 "sykt barn dager" pleier vi som oftest bare å bruke 2-3 av dem selv om vi har fire barn.

Anonymous poster hash: 464cc...a05

Jeg prater også om stuebord. 2åringen spiste feks frukt og bringebær til barnetv i sted, det ble spist ved stuebordet.

Skrevet

Har ikke tenkt over det før nå, men det er jeg helt sluttet med. Jeg liker heller å ha beina krøllet opp under meg :P

Skrevet

Ups, sitter med bena på bordet, iPaden på fanget og brusglasset i sofaen B)

Skrevet

Ups, sitter med bena på bordet, iPaden på fanget og brusglasset i sofaen B)

Samme her ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...