Gå til innhold

beina på bordet


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok eller ikke? Jeg mener det ikke er ok. Men er visst urimelig når jeg ber stebarnet ikke ha føttene på bordet.

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her har vi stadig beina på bordet, så lenge det ikke står mat der.

Skrevet

Ok :)

 

Anonymous poster hash: bf2c3...566

Skrevet

Her har vi beina på bordet stadig vekk. Sitter vi å spiser gjør vi det ikke, men akkurat nå sitter jeg med beina på bordet og pc på fanget. DEILIG:)



Anonymous poster hash: 37e6c...7f4
Skrevet

Jeg har ofte beina på bordet og pcen på fanget.



Anonymous poster hash: 5c77a...212
Skrevet

OK så lenge det ikke står mat på bordet! Men vet at gamle damer ikke alltid liker det, så kanskje du er i den kategorien ;)

 

Anonymous poster hash: d1160...be3

Skrevet

OK så lenge det ikke står mat på bordet! Men vet at gamle damer ikke alltid liker det, så kanskje du er i den kategorien ;)

 

Anonymous poster hash: d1160...be3

Hehe alderen min er ikke så gammel, men mulig jeg er gammeldags og snerpete;)

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Skrevet

Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Skrevet

Jeg liker det ikke. De kan ha bena i sofaen eller på en puff.

Ben har ingen ting oppå et bord å gjøre.

 

Ja vel så er jeg ei gammel dame. Jeg får vel bare leve med det  :icon_lol:



Anonymous poster hash: 82966...18e
Skrevet

Jeg satt forøvrig ofte med bena på bordet da jeg var yngre, men når jeg har blitt "voksen" så er jeg i mot det.

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Skrevet

OK så lenge det ikke står mat på bordet! Men vet at gamle damer ikke alltid liker det, så kanskje du er i den kategorien ;)

 

Anonymous poster hash: d1160...be3

 

Da er iallefall jeg en gammel kjerring, for jeg får nervøse rykninger om noen legger føttene på bordet her :laugh:

Skrevet

Hos oss slenger vi beina på bordet ;)

 

Det er vel egentlig en u-ting, men ååå så behagelig ;)

 

Anonymous poster hash: 5cd03...588

Skrevet

Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Nei, ikke nødvendig vis, men hjemme hos oss har vi noen fine ting som kalles fat og talerkner. Disse vaskes etter hver bruk og sørger for at maten ikke kommer i kontakt med bordet eller andre urene flater.

 

Anonymous poster hash: 5a329...f57

Skrevet

Vi har beina på bordet ofte her. Er så lite voksen og forferdelig at det hender jeg spiser mat samtidig som jeg har beina på bordet hehe..

Skrevet

Ok eller ikke? Jeg mener det ikke er ok. Men er visst urimelig når jeg ber stebarnet ikke ha føttene på bordet.

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Hvem mener du er urimelig da?

 

Anonymous poster hash: 37e6c...7f4

Skrevet

 

 

Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Nei, ikke nødvendig vis, men hjemme hos oss har vi noen fine ting som kalles fat og talerkner. Disse vaskes etter hver bruk og sørger for at maten ikke kommer i kontakt med bordet eller andre urene flater.

 

Anonymous poster hash: 5a329...f57

Jeg har en 2åring som fint kan finne på å legge maten rett på bordet ved siden av tallerken sin.

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Skrevet

Har stadig vekk bena på bordet, barna også. Så lenge det ikke står mat der, ser jeg ikke poenget med å unngå det. Jeg har forklart dem at det ikke er greit hos andre, og de holder beina unna bordet på besøk. Ikke noe problem.



Anonymous poster hash: 464cc...a05
Skrevet

Hos oss er det helt ok. Ække så fine på det her i huset...

post-706971-253367_thumb.jpg

Skrevet

Har et bord med to plater. Det er lov å ha bena på den nederste, men ikke den øverste

Skrevet

Her i huset er det helt forbudt å ha beina på bordet. Det er skittent, ekkelt og vitner om dårlig oppdragelse.

Ser her at det viser at jeg er gammel og snerpete, men det får så være:)

 

Anonymous poster hash: 05dc6...062

Skrevet

 

 

 

Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Nei, ikke nødvendig vis, men hjemme hos oss har vi noen fine ting som kalles fat og talerkner. Disse vaskes etter hver bruk og sørger for at maten ikke kommer i kontakt med bordet eller andre urene flater.

 

Anonymous poster hash: 5a329...f57

Jeg har en 2åring som fint kan finne på å legge maten rett på bordet ved siden av tallerken sin.

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Regner med barnet ditt heller ikke får ha beina på bordet når det blir større?

 

Anonymous poster hash: 37e6c...7f4

Skrevet

 

 

Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

Nei, ikke nødvendig vis, men hjemme hos oss har vi noen fine ting som kalles fat og talerkner. Disse vaskes etter hver bruk og sørger for at maten ikke kommer i kontakt med bordet eller andre urene flater.

 

Anonymous poster hash: 5a329...f57

Jeg har en 2åring som fint kan finne på å legge maten rett på bordet ved siden av tallerken sin.

 

Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd

 

Ok, men når jeg svarte nå, så tenkte jeg stuebord, ikke kjøkkenbord ;)

 

En 2-åring spiser ofte litt sand, snø osv også, så ville uansett ikke vært så veldig bekymret for eventuelle sokke-baselusker uansett ;) Men så er jeg langt under middel bekymret for bakterier og sånt da. Vi vasker hendene etter å ha vært ute og etter toalettbesøk og har det normalt rent hjemme, men er ellers veldig lite nøye. Og pussig nok er ungene nesten aldri syke, av totalt 30 "sykt barn dager" pleier vi som oftest bare å bruke 2-3 av dem selv om vi har fire barn.

 

Anonymous poster hash: 464cc...a05

Skrevet

Jeg sitter alltid med beina på stuebordet her hjemme. Klarer ikke sitte rett opp og ned.

 

Men jeg har selvsagt ikke beina på spisebordet, når det er mat på stuebordet, eller har beina på bordet hos andre. Og jeg legger heller ikke beina utover hele bordet, har dem kun helt på kanten av bordet, sitter med bøyde knær.

Skrevet

Har så godt som aldri beina på bordet, ingen av oss syns det er behagelig. 

 

Vi har heller beina på de innebygde skamlene i de ultraharry reclinerene vi har...



Anonymous poster hash: 0b8d0...822

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...