Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #1 Skrevet 28. mars 2014 Ok eller ikke? Jeg mener det ikke er ok. Men er visst urimelig når jeg ber stebarnet ikke ha føttene på bordet. Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. mars 2014 #2 Skrevet 28. mars 2014 Her har vi stadig beina på bordet, så lenge det ikke står mat der.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #5 Skrevet 28. mars 2014 Her har vi beina på bordet stadig vekk. Sitter vi å spiser gjør vi det ikke, men akkurat nå sitter jeg med beina på bordet og pc på fanget. DEILIG:) Anonymous poster hash: 37e6c...7f4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #6 Skrevet 28. mars 2014 Jeg har ofte beina på bordet og pcen på fanget. Anonymous poster hash: 5c77a...212
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #7 Skrevet 28. mars 2014 OK så lenge det ikke står mat på bordet! Men vet at gamle damer ikke alltid liker det, så kanskje du er i den kategorien Anonymous poster hash: d1160...be3
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #8 Skrevet 28. mars 2014 OK så lenge det ikke står mat på bordet! Men vet at gamle damer ikke alltid liker det, så kanskje du er i den kategorien Anonymous poster hash: d1160...be3 Hehe alderen min er ikke så gammel, men mulig jeg er gammeldags og snerpete;) Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #9 Skrevet 28. mars 2014 Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #10 Skrevet 28. mars 2014 Jeg liker det ikke. De kan ha bena i sofaen eller på en puff. Ben har ingen ting oppå et bord å gjøre. Ja vel så er jeg ei gammel dame. Jeg får vel bare leve med det Anonymous poster hash: 82966...18e
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #11 Skrevet 28. mars 2014 Jeg satt forøvrig ofte med bena på bordet da jeg var yngre, men når jeg har blitt "voksen" så er jeg i mot det. Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd
CaptainHindsight Skrevet 28. mars 2014 #12 Skrevet 28. mars 2014 OK så lenge det ikke står mat på bordet! Men vet at gamle damer ikke alltid liker det, så kanskje du er i den kategorien Anonymous poster hash: d1160...be3 Da er iallefall jeg en gammel kjerring, for jeg får nervøse rykninger om noen legger føttene på bordet her
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #13 Skrevet 28. mars 2014 Hos oss slenger vi beina på bordet Det er vel egentlig en u-ting, men ååå så behagelig Anonymous poster hash: 5cd03...588
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #14 Skrevet 28. mars 2014 Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd Nei, ikke nødvendig vis, men hjemme hos oss har vi noen fine ting som kalles fat og talerkner. Disse vaskes etter hver bruk og sørger for at maten ikke kommer i kontakt med bordet eller andre urene flater. Anonymous poster hash: 5a329...f57
oppilia Skrevet 28. mars 2014 #15 Skrevet 28. mars 2014 Vi har beina på bordet ofte her. Er så lite voksen og forferdelig at det hender jeg spiser mat samtidig som jeg har beina på bordet hehe..
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #16 Skrevet 28. mars 2014 Ok eller ikke? Jeg mener det ikke er ok. Men er visst urimelig når jeg ber stebarnet ikke ha føttene på bordet. Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd Hvem mener du er urimelig da? Anonymous poster hash: 37e6c...7f4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #17 Skrevet 28. mars 2014 Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd Nei, ikke nødvendig vis, men hjemme hos oss har vi noen fine ting som kalles fat og talerkner. Disse vaskes etter hver bruk og sørger for at maten ikke kommer i kontakt med bordet eller andre urene flater. Anonymous poster hash: 5a329...f57 Jeg har en 2åring som fint kan finne på å legge maten rett på bordet ved siden av tallerken sin. Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #18 Skrevet 28. mars 2014 Har stadig vekk bena på bordet, barna også. Så lenge det ikke står mat der, ser jeg ikke poenget med å unngå det. Jeg har forklart dem at det ikke er greit hos andre, og de holder beina unna bordet på besøk. Ikke noe problem. Anonymous poster hash: 464cc...a05
Tired mama Skrevet 28. mars 2014 #19 Skrevet 28. mars 2014 Hos oss er det helt ok. Ække så fine på det her i huset...
Subwoofer Skrevet 28. mars 2014 #20 Skrevet 28. mars 2014 Har et bord med to plater. Det er lov å ha bena på den nederste, men ikke den øverste
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #21 Skrevet 28. mars 2014 Her i huset er det helt forbudt å ha beina på bordet. Det er skittent, ekkelt og vitner om dårlig oppdragelse. Ser her at det viser at jeg er gammel og snerpete, men det får så være:) Anonymous poster hash: 05dc6...062
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #22 Skrevet 28. mars 2014 Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd Nei, ikke nødvendig vis, men hjemme hos oss har vi noen fine ting som kalles fat og talerkner. Disse vaskes etter hver bruk og sørger for at maten ikke kommer i kontakt med bordet eller andre urene flater. Anonymous poster hash: 5a329...f57 Jeg har en 2åring som fint kan finne på å legge maten rett på bordet ved siden av tallerken sin. Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd Regner med barnet ditt heller ikke får ha beina på bordet når det blir større? Anonymous poster hash: 37e6c...7f4
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #23 Skrevet 28. mars 2014 Men vasker dere bordet før dere setter mat på det da, etter at dere har hatt bena på bordet? Hi Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd Nei, ikke nødvendig vis, men hjemme hos oss har vi noen fine ting som kalles fat og talerkner. Disse vaskes etter hver bruk og sørger for at maten ikke kommer i kontakt med bordet eller andre urene flater. Anonymous poster hash: 5a329...f57 Jeg har en 2åring som fint kan finne på å legge maten rett på bordet ved siden av tallerken sin. Anonymous poster hash: 8f7f2...3dd Ok, men når jeg svarte nå, så tenkte jeg stuebord, ikke kjøkkenbord En 2-åring spiser ofte litt sand, snø osv også, så ville uansett ikke vært så veldig bekymret for eventuelle sokke-baselusker uansett Men så er jeg langt under middel bekymret for bakterier og sånt da. Vi vasker hendene etter å ha vært ute og etter toalettbesøk og har det normalt rent hjemme, men er ellers veldig lite nøye. Og pussig nok er ungene nesten aldri syke, av totalt 30 "sykt barn dager" pleier vi som oftest bare å bruke 2-3 av dem selv om vi har fire barn. Anonymous poster hash: 464cc...a05
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. mars 2014 #24 Skrevet 28. mars 2014 Jeg sitter alltid med beina på stuebordet her hjemme. Klarer ikke sitte rett opp og ned. Men jeg har selvsagt ikke beina på spisebordet, når det er mat på stuebordet, eller har beina på bordet hos andre. Og jeg legger heller ikke beina utover hele bordet, har dem kun helt på kanten av bordet, sitter med bøyde knær.
Anonym bruker Skrevet 28. mars 2014 #25 Skrevet 28. mars 2014 Har så godt som aldri beina på bordet, ingen av oss syns det er behagelig. Vi har heller beina på de innebygde skamlene i de ultraharry reclinerene vi har... Anonymous poster hash: 0b8d0...822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå