LanzaroteJenta Skrevet 28. mars 2014 #26 Skrevet 28. mars 2014 Elsk: - Har besøkt fine kollegaer på jobb i dag. Fikk nesten (bare nesten) lyst til å begynne å jobbe igjen. Hat: - Lillebror har fått noen merkelige utslett overalt og vi har vært to turer hos legen i dag. Sannsynligvis allergi. Tusenkronersspørsmålet er selvfølgelig HVA er det han ikke tåler? - Vær som ikke ligner grisen. Lurer på om jeg bor i Bergen eller på ei lita øy utafor Afrikakysten...
frk Nilsen Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #27 Skrevet 30. mars 2014 Kremte... +1,5 på begge øynene etter synstest I går. Ser fram mot mindre tåkeprat og mer i klartekst. Fant et par fine infatninger til slutt, men optiker konstaterte at jeg var en av de få med luksusproblemet: "For lange øyevipper" *blafreblafre* Sol Spaserskoene på Bra helg med planer som involverer grilling, utekos og lørdagskveld alene. Hehe, prøv -7.75 på begge auge, korrigering for skeive hornhinner på begge auger (kvar si akse), korrigering for indre skjeling (opp og ut eine auget, ned og ut andre auget) og for lange augevippar slik at mascara smittar av på glasa (tips: vippetang betrar situasjonen). Sjølv etter å ha betalt 2000 kr ekstra for supertynne brilleglas går glasa utafor dei tjukke plastinnfattingane på både inn- og utside. Kjempestilig! Har "bare" minus 7
frk Nilsen Skrevet 30. mars 2014 Forfatter #28 Skrevet 30. mars 2014 Fri i dag og drar på jentetur til bartebyen etter ungene er levert i barnehagen Det er meldt utepilsvær som kjent passer godt til shopping! God helg alle flotte krangledamer Solsiden da eller? Jepp Ble noen pils på Una på lørdag, deilig mat og enda bedre øl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå