Gå til innhold

Fredagselsk!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fri i dag og drar på jentetur til bartebyen etter ungene er levert i barnehagen :)

 

Det er meldt utepilsvær som kjent passer godt til shopping!

 

God helg alle flotte krangledamer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes skikkelig elsk ut!! :D Kos deg masse :)

 

 

Elsk:

Helg

Varme fra ovnen

Bilen min

 

 

 

Hat:

Overskyet og mulighet for regn

Er sliten, men må ut for å få tatt stinga til kattene etter sterilisering og handle

Halvvegs migrene idag

Skrevet

Sol og lys

Kjolefredag (et så godt begrep at det må adopteres)

Kjole som passer skal på, kjole som krevde større jur fikk et nytt og bedre hjem, alle happy og det kan faktisk tenkes det kan brukes som argument for at man MANGLER en kjole og dermed må skaffe den

Helg med akkurat nok planer til at den er helt perfekt

Skrevet

Elsk:

Sol!

 

Hat:

Den "friskmeldte" babyen hosta til ho kasta opp i natt, og vekte heile huset. For så å forlange å få stå opp kl 7..

Skrevet

Elsk:

 

Fredag

Alt av husarbeid er unnagjort, nå dufter det deilig av grønnsåpe her

Minimannen min

Eldste som koste seg på barneidrett igår, uten mamma og pappa

Kaffen er i magen

Det er lørdag imorgen, og det betyr at jeg kan spise litt sjokolade

 

Hat:

Minien var klar for dagen kl 5 idag...

Skrevet

Jeg har litt elsk selv.

 

Ligger an til nok en nydelig vårdag her i nordvest.

 

Jeg skal snart ordne meg for å dra til fysioterapauten, så forhåpentligvis får helga en god start.

 

Satser på at de fortsatt har ferske reker på kaia etter timen, reker og farris duger det også nemlig!

 

Skal handle litt mer garn for videre hekle prosjekter, bla baby converse, " uggs", ballerinasko. Har et par bestillinger, pluss noen små nurk jeg skal hekle gaver til.

Skrevet

Kremte...

+1,5 på begge øynene etter synstest I går.

Ser fram mot mindre tåkeprat og mer i klartekst.

Fant et par fine infatninger til slutt, men optiker konstaterte at jeg var en av de få med luksusproblemet:

"For lange øyevipper" *blafreblafre*

 

Sol

Spaserskoene på

Bra helg med planer som involverer grilling, utekos og lørdagskveld alene.

Skrevet

Kremte...

+1,5 på begge øynene etter synstest I går.

Ser fram mot mindre tåkeprat og mer i klartekst.

Fant et par fine infatninger til slutt, men optiker konstaterte at jeg var en av de få med luksusproblemet:

"For lange øyevipper" *blafreblafre*

 

Sol

Spaserskoene på

Bra helg med planer som involverer grilling, utekos og lørdagskveld alene.

Hehe, prøv -7.75 på begge auge, korrigering for skeive hornhinner på begge auger (kvar si akse), korrigering for indre skjeling (opp og ut eine auget, ned og ut andre auget) og for lange augevippar slik at mascara smittar av på glasa (tips: vippetang betrar situasjonen).

 

Sjølv etter å ha betalt 2000 kr ekstra for supertynne brilleglas går glasa utafor dei tjukke plastinnfattingane på både inn- og utside. Kjempestilig!

Skrevet

Elsk: mann som sto opp med treåringen 05.30, selv om han først var hjemme fra jobb etter midnatt. Dermed fikk jeg et par timer søvn sammen med hun som har hatt mageknip hele natta. Lillefrøkena sover søtt nå og har det bedre. Hs på hjemmebesøk om 1.5 time. :)

 

Hat: Mageknip hos to uker gammel baby og den medfølgende følelsen av maktesløshet når ingen ting hjelper og jeg heller ikke aner hva hun kan ha reagert på.

Skrevet

 

Kremte...

+1,5 på begge øynene etter synstest I går.

Ser fram mot mindre tåkeprat og mer i klartekst.

Fant et par fine infatninger til slutt, men optiker konstaterte at jeg var en av de få med luksusproblemet:

"For lange øyevipper" *blafreblafre*

 

Sol

Spaserskoene på

Bra helg med planer som involverer grilling, utekos og lørdagskveld alene.

Hehe, prøv -7.75 på begge auge, korrigering for skeive hornhinner på begge auger (kvar si akse), korrigering for indre skjeling (opp og ut eine auget, ned og ut andre auget) og for lange augevippar slik at mascara smittar av på glasa (tips: vippetang betrar situasjonen).

 

Sjølv etter å ha betalt 2000 kr ekstra for supertynne brilleglas går glasa utafor dei tjukke plastinnfattingane på både inn- og utside. Kjempestilig!

 

 

Takk for vippetangtips. Bruker det hver dag allerede og må visst fortsette med det.

Du har for øvrig all min sympati! Jeg er brillejomfru og vært velsignet med bra syn hele livet og aner nok ikke en gang konturene av hvor ille det kan være.

Skrevet

 

Kremte...

+1,5 på begge øynene etter synstest I går.

Ser fram mot mindre tåkeprat og mer i klartekst.

Fant et par fine infatninger til slutt, men optiker konstaterte at jeg var en av de få med luksusproblemet:

"For lange øyevipper" *blafreblafre*

 

Sol

Spaserskoene på

Bra helg med planer som involverer grilling, utekos og lørdagskveld alene.

Hehe, prøv -7.75 på begge auge, korrigering for skeive hornhinner på begge auger (kvar si akse), korrigering for indre skjeling (opp og ut eine auget, ned og ut andre auget) og for lange augevippar slik at mascara smittar av på glasa (tips: vippetang betrar situasjonen).

 

Sjølv etter å ha betalt 2000 kr ekstra for supertynne brilleglas går glasa utafor dei tjukke plastinnfattingane på både inn- og utside. Kjempestilig!

 

Dette krever nesten bilde.

Skrevet

Elsk:

 

Våknet i natt av 1'åring som hadde latterkrampe i senga si på naborommet. Tror hun og bamsene hadde et lite nattparty :-D

 

Sol!!!!!

 

Hat:

Eks

Lite ork

Skrevet

Fri i dag og drar på jentetur til bartebyen etter ungene er levert i barnehagen :)

 

Det er meldt utepilsvær som kjent passer godt til shopping!

 

God helg alle flotte krangledamer :)

Solsiden da eller?  :)

Skrevet

Kun elsk i dag:

Fått lurt speedo-mannen min til å lage spansk mat til jentefesten (pensjonistpartyet) jeg skal ha i morgen, før han selv stikker en snartur ned til Madrid i 3 uker...

 

Hat:

Kom plutselig da på når jeg skrev ovenfor at dvs at jeg blir alenemor igjen i 3 uker....

 

Elsk:

Hat-setningen er god nok grunn til at jeg kan drikke minst 2 flasker vin på pensjonist-treffet i morgen kveld  :)

Skrevet

Herregud! Jeg glemte jo den største elsken av dem alle!

TIPPELIGASTART!!! 
:D

:D

:D

:D

Skrevet

Puh, da var det jaggu helg og fredagselsk!

 

- tenåringen som vil ha med mamman sin på klassetur

- vesla som trenger et fang en god stund til

- mannen som hele tiden lar meg vite for flott han synes jeg er

- muligheter for våronn i hagen

 

God helg!

Skrevet

Eeeeelsk: msnnen min hentet en pakke på posten før han dro på jobb. En overaskrlse til meg. En ganske så fancy gaveeske med gourmet jelly beans. Den mannen vet å tilfredstille sin kvinne. <3 ;)

 

Og babyen som er 15 dager gammel har gått hele 1.1kg opp i vekt. Det må jeg si mrg fornøyd med. Ikke rart hun sover lengelenge når hun er mett. Hun er rett og slett i fløtekoma.

Skrevet

 

 

 

Kremte...

+1,5 på begge øynene etter synstest I går.

Ser fram mot mindre tåkeprat og mer i klartekst.

Fant et par fine infatninger til slutt, men optiker konstaterte at jeg var en av de få med luksusproblemet:

"For lange øyevipper" *blafreblafre*

 

Sol

Spaserskoene på

Bra helg med planer som involverer grilling, utekos og lørdagskveld alene.

Hehe, prøv -7.75 på begge auge, korrigering for skeive hornhinner på begge auger (kvar si akse), korrigering for indre skjeling (opp og ut eine auget, ned og ut andre auget) og for lange augevippar slik at mascara smittar av på glasa (tips: vippetang betrar situasjonen).

 

Sjølv etter å ha betalt 2000 kr ekstra for supertynne brilleglas går glasa utafor dei tjukke plastinnfattingane på både inn- og utside. Kjempestilig!

Dette krever nesten bilde.
Men berre nesten..
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Yes! Endelig fredag og en skikkelig avslapningskveld :D

 

Alt hat går i glemmeboka og jeg starter med blanke ark og fargestifter til. Og gjett hva? Jo, jeg starter med å tegne en stor sol :D

Skrevet

Herregud! Jeg glemte jo den største elsken av dem alle!

 

TIPPELIGASTART!!! 

:D

:D

:D

:D

Gjør om denne til hat jeg...................................

Skrevet (endret)

Yes! Endelig fredag og en skikkelig avslapningskveld :D

 

Alt hat går i glemmeboka og jeg starter med blanke ark og fargestifter til. Og gjett hva? Jo, jeg starter med å tegne en stor sol :D

Og en blomst... Og et par pip-pip'er, og en hund!

Også 2 ås'er, og et rødt hus.

 

husk at både blomsten og hunden, skal være minst like store som huset!

Endret av Bustetroll
Gjest Jigglewiggle
Skrevet

 

 

Yes! Endelig fredag og en skikkelig avslapningskveld :D

 

Alt hat går i glemmeboka og jeg starter med blanke ark og fargestifter til. Og gjett hva? Jo, jeg starter med å tegne en stor sol :D

Og en blomst... Og et par pip-pip'er, og en hund!

Også 2 ås'er, og et rødt hus.

 

husk at både blomsten og hunden, skal være minst like store som huset!

Og bier på blomstene, og et lite vann, og klatretrær :D

 

Og kald hvitvin og reker :D

Skrevet

 

 

Yes! Endelig fredag og en skikkelig avslapningskveld :D

 

Alt hat går i glemmeboka og jeg starter med blanke ark og fargestifter til. Og gjett hva? Jo, jeg starter med å tegne en stor sol :D

Og en blomst... Og et par pip-pip'er, og en hund!

Også 2 ås'er, og et rødt hus.

 

husk at både blomsten og hunden, skal være minst like store som huset!

Og bier på blomstene, og et lite vann, og klatretrær :D

 

Og kald hvitvin og reker :D

 

Nei nå ødela du den klassiske barnetegningen med reker og hvitvin. *hmf* 

 

 

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Oops, sorry. Ble litt revet med, idyll startet å spille i hodet mitt mens jeg fantaserte :P

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

jeg er i london, så det er elsk i seg selv egentlig

 

men ikke nok med det- har fått opptil flere timer egentid idag som ble brukt til shopping med begge henda og nesten tenna!

fant 2 kjoler (kjolefredag!!) med hjelp av herligste butikkdama som hadde vett og innsikt nok til å finne noe flatterende og si fra når noe ikke var fint, ny underbekledning med hjelp av frøken emily hos victorias secret (gamlemror = meg og alle kidsa var der) - siden vi nå er ferdig med frontalforing av minsten, så var det på tide med nye bher! og noe matchende lengre ned - det er jo 3 for en hundrings!

 

pluss det er noe mer spennende å kjøpe undies på VS enn på rema (skal ikke kimse av pierre robert, men særlig sexy er det ikke på rema)

 

hva mer - jo masse masse masse på primark til mini og størsten og til a mor til en latterlig lav sum

 

ny og påfyll av beste teen, bakebøker, bakeutstyr og alskens småsaker man bare finner her

 

er det noe hat da? jo dette ipad tastaturet og litt småstive skuldre, men der kan jeg skylde på meg selv og shoppingen (neste gang blir det sånn pensjonist tralle!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...