*Miss Marple* Skrevet 27. mars 2014 #26 Skrevet 27. mars 2014 Men hva tenker han om matsituasjonen da? Hva har HAN planer om å bidra med sånn at barna hans får mat? Og å oppføre seg som et barn (igjen) og legge seg for å slippe å få kjeft....det hadde ikke funker her, for å si det sånn om han har feber under 41,5 skulle han fått kommet opp med en plan før han fikk lukket øynene igjen.
☆☆☆ Skrevet 27. mars 2014 #27 Skrevet 27. mars 2014 Eg må slutte å referere slike trådar til mannen, no er han oppesen og meinar eg ikkje har mykje å klage på..
*Miss Marple* Skrevet 27. mars 2014 #28 Skrevet 27. mars 2014 Eg må slutte å referere slike trådar til mannen, no er han oppesen og meinar eg ikkje har mykje å klage på.. Det er mye her inne det er vanskelig å toppe!
MrsMilla Skrevet 27. mars 2014 #29 Skrevet 27. mars 2014 Hva i all verden fikk ham til å ta en slik idiotisk avgjørelse ? vet han dere har lite penger ? Høres ut som en guttunge Anonymous poster hash: 4a5b4...520 Jeg har tydelig gitt beskjed om at de 500kr som lå i skapet var det siste vi hadde til mandag. 100kr til bensin og 400kr til mat. De var fra salget av vogna til yngstemann. Vi bytter ut vogn med sykkel. Hans største ønske er sykkel med støttehjul slik storebror har. Han er selv 3 år og sykler som en gud, på naboens sykkel... Bytte varene går ikke. Ham har spist det opp da vi var borte på jobb, bhg og skole i dag. Han er arb.ledig. Vært det i snart 1 år, Og har blitt tidenes fjott. Anonymous poster hash: 574f4...5fe Kanskje han kan selge noe han har på finn.no? Eller tilby seg å gjøre noe arbeid hos noen de neste dagene, som å vaske hus, klippe hekk eller liknende? Billig? Sånn siden hver hundrelapp faktisk teller :-) Jeg har ikke klart å se slike løsninger i dag. Blindet av irritasjon og innesperret sinne. Takk for gode ideer. Anonymous poster hash: 574f4...5fe Pleier å være litt sånn :-) kjenner det igjen selv, typisk at man ikke ser løsninger når man stresser som verst. Lykke til, forresten, og la han ta denne jobben med å skaffe seg litt penger for å erstatte - da husker han det godt neste gang man skulle komme i lik situasjon - og både kolaen og pizzaen får nok stå ifred :-)
frk Nilsen Skrevet 27. mars 2014 #30 Skrevet 27. mars 2014 Men hva tenker han om matsituasjonen da? Hva har HAN planer om å bidra med sånn at barna hans får mat? Og å oppføre seg som et barn (igjen) og legge seg for å slippe å få kjeft....det hadde ikke funker her, for å si det sånn om han har feber under 41,5 skulle han fått kommet opp med en plan før han fikk lukket øynene igje Manflu hadde jeg glatt oversett her ja!
☆☆☆ Skrevet 27. mars 2014 #31 Skrevet 27. mars 2014 Eg må slutte å referere slike trådar til mannen, no er han oppesen og meinar eg ikkje har mykje å klage på..Det er mye her inne det er vanskelig å toppe!Og likevel skjer det stadig. Ein trur ein har lest om norges mest dustete mann, og dagen etter kjem enda eit prakteksemplar og stikk av med foreløpig førsteplass..
Mia_73 Skrevet 27. mars 2014 #32 Skrevet 27. mars 2014 Arbeidsledig i nesten 1 år, han vet om hvor dårlig økonomien er og likevel bruker han de siste kronene på seg selv? Kjøper en haug med søppel som han spiser helt alene mens alle andre er på jobb/skole? Jeg er faktisk målløs. Hadde ikke nyttet gjemme seg i senga hvis det var min mann. Syns forresten det er en god idé å la han komme med løsning for maten i helga. Tid nok har han jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå