Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #26 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Kunne skrevet ett fornuftig svar til deg,men det fortjener du ikke....hvis dine ord gjenspeiler hvem du er som person ønsker jeg deg god bedringADHD mor, ta flere hint, du er slitsom!!! 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7 Jeg sliter litt med å bestemme meg for hvem av dere som er verst egentlig. Anonymous poster hash: 68211...cba Er jeg slitsom!? 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #27 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Kunne skrevet ett fornuftig svar til deg,men det fortjener du ikke....hvis dine ord gjenspeiler hvem du er som person ønsker jeg deg god bedringADHD mor, ta flere hint, du er slitsom!!! Anonymous poster hash: b1422...dc7 Jeg sliter litt med å bestemme meg for hvem av dere som er verst egentlig. Anonymous poster hash: 68211...cba Er jeg slitsom!? Anonymous poster hash: b1422...dc7 Er ikke #25, men ja..... måten du svarer på er slitsom. Anonymous poster hash: ead81...b56
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #28 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Kunne skrevet ett fornuftig svar til deg,men det fortjener du ikke....hvis dine ord gjenspeiler hvem du er som person ønsker jeg deg god bedringADHD mor, ta flere hint, du er slitsom!!! Anonymous poster hash: b1422...dc7 Jeg sliter litt med å bestemme meg for hvem av dere som er verst egentlig. Anonymous poster hash: 68211...cba Er jeg slitsom!? Anonymous poster hash: b1422...dc7 Er ikke #25, men ja..... måten du svarer på er slitsom. Anonymous poster hash: ead81...b56 Skal prøve å svare på en mindre slitsom måte heretter. Men, synes fortsatt at ADHD mor er meget slitsom 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7
Honningmelon Skrevet 27. mars 2014 #29 Skrevet 27. mars 2014 Jeg syns vel heller ikke alle innleggene er så interessante, men da lar jeg være å lese de. Når det gjelder medisiner, så hender det faktisk at det er verdt bivirkninger for å få det bedre på sikt. Og matlysten pleiet som regel å komme tilbake etter en stund med disse medisinene.
Øyne som ser!! Skrevet 27. mars 2014 #30 Skrevet 27. mars 2014 Nå synes jeg også at det blir for mye mas om at ungen har spist, tatt bussen, ect. Det er ett diskusjonforum, ikke ett informasjonforum om at ungen har alt mulig uinteressant ditt og datt.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #31 Skrevet 27. mars 2014 Jeg syns vel heller ikke alle innleggene er så interessante, men da lar jeg være å lese de. Når det gjelder medisiner, så hender det faktisk at det er verdt bivirkninger for å få det bedre på sikt. Og matlysten pleiet som regel å komme tilbake etter en stund med disse medisinene. Vår lege sa at noen bivirkninger må man ta med på kjøpet,vi har kun slitt med matlysten,så nå er det godt det bedrer seg:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #32 Skrevet 27. mars 2014 Nå synes jeg også at det blir for mye mas om at ungen har spist, tatt bussen, ect. Det er ett diskusjonforum, ikke ett informasjonforum om at ungen har alt mulig uinteressant ditt og datt. Nå er det vel strengt tatt plass og rom for alt her inne,og ingen skal diktere hva andre skal eller ikke skal skrive om Anonymous poster hash: c6931...845
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #33 Skrevet 27. mars 2014 Det her er tragikomisk. Har du ingen venner eller familie du kan fortelle disse, for oss, ubegripelig kjedelige tingene til? Skjønner du ikke at fremmede folk gir en god faen i hvor mye sønnen din eter til middag eller om han klarer å ta bussen noe sted? Anonymous poster hash: e7b1b...075
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #34 Skrevet 27. mars 2014 Hvis det jeg skriver er så uendelig tragisk og håpløst...hvorfor i ville verden gidde å kommentere,?
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #35 Skrevet 27. mars 2014 Hvis det jeg skriver er så uendelig tragisk og håpløst...hvorfor i ville verden gidde å kommentere,? Kanskje det får deg til å slutte. Anonymous poster hash: c8df7...e97
anonymemammaen Skrevet 27. mars 2014 #36 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har aldri sett verre hets her inne. Fy flate. Utrolig godt å høre at han spiser skikkelig igjen, det var sikkert en kjempe lettelse. 😃
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #37 Skrevet 27. mars 2014 Hvis det jeg skriver er så uendelig tragisk og håpløst...hvorfor i ville verden gidde å kommentere,?Kanskje det får deg til å slutte. Anonymous poster hash: c8df7...e97 Nei,ingen bestemmer nemlig over meg ,i hvertfall ikke anonyme kjærringer på ett nett forum.så lenge jeg holder meg til reglene her har jeg all rett til å skrive her som alle andre
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #38 Skrevet 27. mars 2014 Jeg har aldri sett verre hets her inne. Fy flate. Utrolig godt å høre at han spiser skikkelig igjen, det var sikkert en kjempe lettelse. Ja det var en utrolig god dag i dag,se han virkelig koset seg. Har vært bekymret,men nå slapp det litt i magen min:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #39 Skrevet 27. mars 2014 Nå synes jeg også at det blir for mye mas om at ungen har spist, tatt bussen, ect. Det er ett diskusjonforum, ikke ett informasjonforum om at ungen har alt mulig uinteressant ditt og datt. Nå er det vel strengt tatt plass og rom for alt her inne,og ingen skal diktere hva andre skal eller ikke skal skrive om Anonymous poster hash: c6931...845 Da skal ingen diktere meg heller? 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #40 Skrevet 27. mars 2014 T Hvis det jeg skriver er så uendelig tragisk og håpløst...hvorfor i ville verden gidde å kommentere,?Kanskje det får deg til å slutte. Anonymous poster hash: c8df7...e97 Nei,ingen bestemmer nemlig over meg ,i hvertfall ikke anonyme kjærringer på ett nett forum.så lenge jeg holder meg til reglene her har jeg all rett til å skrive her som alle andre Og vi har rett til å svare deg 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #41 Skrevet 27. mars 2014 T Hvis det jeg skriver er så uendelig tragisk og håpløst...hvorfor i ville verden gidde å kommentere,?Kanskje det får deg til å slutte. Anonymous poster hash: c8df7...e97 Nei,ingen bestemmer nemlig over meg ,i hvertfall ikke anonyme kjærringer på ett nett forum.så lenge jeg holder meg til reglene her har jeg all rett til å skrive her som alle andre Og vi har rett til å svare deg Anonymous poster hash: b1422...dc7 Ja så lenge folk holder seg til reglene
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 27. mars 2014 #42 Skrevet 27. mars 2014 Hvorfor i alle dager er det stakkars gutten min? Han har det faktisk superbra. Si hva f dere vil om meg,men dra for svingene ikke han inn i diskusjonenDu ber om at din sønn ikke blir dratt inn i diskusjonen, men du skriver jo flere titalls innlegg om han! Stopp å skriv om han da hvis du ikke tåler at andre kommer med sine meninger!!(nå tenker jeg ikke på de stygge kommentarene)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #43 Skrevet 27. mars 2014 T Hvis det jeg skriver er så uendelig tragisk og håpløst...hvorfor i ville verden gidde å kommentere,?Kanskje det får deg til å slutte. Anonymous poster hash: c8df7...e97 Nei,ingen bestemmer nemlig over meg ,i hvertfall ikke anonyme kjærringer på ett nett forum.så lenge jeg holder meg til reglene her har jeg all rett til å skrive her som alle andreOg vi har rett til å svare deg Anonymous poster hash: b1422...dc7 Ja så lenge folk holder seg til reglene Gjør ikke alle det da? Foreløpig... 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #45 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Kunne skrevet ett fornuftig svar til deg,men det fortjener du ikke....hvis dine ord gjenspeiler hvem du er som person ønsker jeg deg god bedringADHD mor, ta flere hint, du er slitsom!!! 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7 Jeg sliter litt med å bestemme meg for hvem av dere som er verst egentlig. Anonymous poster hash: 68211...cba Er jeg slitsom!? 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7 Slitsom er vel ikke helt riktig ord for deg. Men du nærmer deg definisjonen på frekk og lirer av deg mye unødvendig. Om du oppfører deg slik irl er du ett godt eksempel på en mobber. Å leke blogger er ingenting i forhold. Anonymous poster hash: 68211...cba
Gjest lillehi Skrevet 27. mars 2014 #46 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Kunne skrevet ett fornuftig svar til deg,men det fortjener du ikke....hvis dine ord gjenspeiler hvem du er som person ønsker jeg deg god bedringADHD mor, ta flere hint, du er slitsom!!! 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7 På seg selv kjenner man andre😜 du er jamen meg ikke spesielt interessant du heller din tulling😡
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #47 Skrevet 27. mars 2014 Dette må du tåle adhd mor . Du skriver om han annenhver dag. Mange her inne er lei av blogginnlegga dine om han. Og du utleverer han utrolig mye..... Anonymous poster hash: 156f3...40b
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #48 Skrevet 27. mars 2014 Ikke gidd å dytte opp da Anonymous poster hash: ea3c8...70a
Gjest lillehi Skrevet 27. mars 2014 #49 Skrevet 27. mars 2014 Så bra at han har fått matlysten igjen👍 og vet dere hva? Jeg leser heller små hverdagsbetraktninger fra HI og kan relatere meg til det, enn massevis av innlegg om barbering av musa eller tykkelsen på mannens penis😝 de aller fleste her inne deler smått og stort fra sin hverdag uten å få drit slengt etter seg, så dere som bevisst er ute etter enkelte brukere - skjerp dere!!!😠 Og HI, stå på, jeg liker deg jeg👍
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #50 Skrevet 27. mars 2014 Ikke gidd å dytte opp da Anonymous poster hash: ea3c8...70a Festlig 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå