mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Etter ett par mnd med null matlyst pga medisiner spiser endelig 7 åringen som en hest:-) såååå happy mamma nå Dette var en gutt som storkosa seg med maten,så har vært så trist at ikke noe har fristet... Idag ble det 3 porsjoner middag,og gud så godt det føles:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #3 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Hvorfor så negativ? Du skjønner vel at han nok har spist mat i løpet av disse mnd, men gjerne ikke så mye som før og like begeistret som før. Og nå har endelig matlysten kommet tilbake, og hva var da problemet med litt dårlig matlyst ett par mnd?! Anonymous poster hash: f8c81...b48
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Kan du ikke opprette en blogg? Det er virkelig ikke interessant å se disse innleggene hver dag.. Anonymous poster hash: e7b1b...075
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 Hvem bryr seg? 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Kunne skrevet ett fornuftig svar til deg,men det fortjener du ikke....hvis dine ord gjenspeiler hvem du er som person ønsker jeg deg god bedring
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #7 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Kunne skrevet ett fornuftig svar til deg,men det fortjener du ikke....hvis dine ord gjenspeiler hvem du er som person ønsker jeg deg god bedring ADHD mor, ta flere hint, du er slitsom!!! 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Hvorfor så negativ? Du skjønner vel at han nok har spist mat i løpet av disse mnd, men gjerne ikke så mye som før og like begeistret som før. Og nå har endelig matlysten kommet tilbake, og hva var da problemet med litt dårlig matlyst ett par mnd?! Anonymous poster hash: f8c81...b48 Nettopp...han har spist,men vært en evig kamp,så nå er jeg lykkelig for å se at det snur:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #9 Skrevet 27. mars 2014 Gud så spennende. Anonymous poster hash: 28cc6...87f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #10 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Kunne skrevet ett fornuftig svar til deg,men det fortjener du ikke....hvis dine ord gjenspeiler hvem du er som person ønsker jeg deg god bedringADHD mor, ta flere hint, du er slitsom!!! 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7 Jamen det har flere prøvd å fortelle hun i lang tid, men det går bare ikke inn. Stort gjennomtrekk på toppen desverre. Anonymous poster hash: 7d23a...68c
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Kunne skrevet ett fornuftig svar til deg,men det fortjener du ikke....hvis dine ord gjenspeiler hvem du er som person ønsker jeg deg god bedringADHD mor, ta flere hint, du er slitsom!!! 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7 Jamen det har flere prøvd å fortelle hun i lang tid, men det går bare ikke inn. Stort gjennomtrekk på toppen desverre. Anonymous poster hash: 7d23a...68c Stakkars ADHD gutt 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Jøss å hyggelige folk er da Anonymous poster hash: f59ee...e22
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2014 Hvorfor i alle dager er det stakkars gutten min? Han har det faktisk superbra. Si hva f dere vil om meg,men dra for svingene ikke han inn i diskusjonen
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #14 Skrevet 27. mars 2014 Att det går ann å være så sykt negative å ufyselige som dere er mot HI. Skjønner ikke att dere kan ha samvittighet til å oppføre dere sånn, det kalles mobbing å det veit dere veldig godt, dere burde skamme dere alle sammen, oppfører dere som små drittunger, håper ikke barna deres noen gang finner ut att de har så dårlige mødre... Hilsen mamma med ADHD.... Anonymous poster hash: 4c960...184
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #15 Skrevet 27. mars 2014 Poenget er at det her er ikke diskusjonstråder, dette er skikkelig uinteressante informasjonstråder om noen vi ikke aner hvem er. Who cares liksom? Anonymous poster hash: e7b1b...075
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #16 Skrevet 27. mars 2014 Hvorfor i alle dager er det stakkars gutten min? Han har det faktisk superbra. Si hva f dere vil om meg,men dra for svingene ikke han inn i diskusjonen Jeg er ikke en av de kjipe anonyme som tilstadighet slenger dritt mot deg, men nå må jeg bare si at når du selv drar barnet ditt inn på dib og lager innlegg om barnet så er det du som drar ham inn i diskusjonen. Med det sier jeg ikke at man skal snakke nedsettende om barnet ditt, men du som mamma har valgt å kringkaste små og store ting om barnet ditt. Om du ikke ønsker debatt rundt dette så ser jeg heller ikke hva som er poenget med å lage innlegg på et diskusjons- /debattforum. Anonymous poster hash: 47d71...32d
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #17 Skrevet 27. mars 2014 Poenget er at det her er ikke diskusjonstråder, dette er skikkelig uinteressante informasjonstråder om noen vi ikke aner hvem er. Who cares liksom? Anonymous poster hash: e7b1b...075 Og da er mobbing ok da eller? Det som var poenget ditt? Anonymous poster hash: c6931...845
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #18 Skrevet 27. mars 2014 Hvorfor i alle dager er det stakkars gutten min? Han har det faktisk superbra. Si hva f dere vil om meg,men dra for svingene ikke han inn i diskusjonen Har aldri svar deg på alle disse innleggene dine, men det er nesten bare din ADHD gutt du skriver om så forstår ikke at DU mener andre ikke skal skrive om han. Enig i at du enten trenger en blogg eller flere venner du kan snakke med om gutten din. Har du slitt ut de du har? Anonymous poster hash: c8df7...e97
MammantilNurket Skrevet 27. mars 2014 #19 Skrevet 27. mars 2014 Etter ett par mnd med null matlyst pga medisiner spiser endelig 7 åringen som en hest:-) såååå happy mamma nå Dette var en gutt som storkosa seg med maten,så har vært så trist at ikke noe har fristet... Idag ble det 3 porsjoner middag,og gud så godt det føles:-) Så fint å lese Godt at matlysten er på plass igjen.Man blir jo alltid bekymret når barna ikke vil spise.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 27. mars 2014 Etter ett par mnd med null matlyst pga medisiner spiser endelig 7 åringen som en hest:-) såååå happy mamma nå Dette var en gutt som storkosa seg med maten,så har vært så trist at ikke noe har fristet... Idag ble det 3 porsjoner middag,og gud så godt det føles:-) Så fint å lese Godt at matlysten er på plass igjen.Man blir jo alltid bekymret når barna ikke vil spise. Ja virkelig...han gikk ned 3 kilo,men hadde litt og ta av så var ikke noe krise..men varmer mamma hjertet når det ordner seg:-)
MammantilNurket Skrevet 27. mars 2014 #21 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Kunne skrevet ett fornuftig svar til deg,men det fortjener du ikke....hvis dine ord gjenspeiler hvem du er som person ønsker jeg deg god bedringADHD mor, ta flere hint, du er slitsom!!! 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7 "Engelen", ta et hint du også: du kan faktisk til tider være direkte ondsinnet i dine kommentarer. Vær så snill å tenk deg om litt. Jeg opplever faktisk sterk antipati nå den lille figuren din dukker opp og jeg tror ikke jeg er alene om det.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #22 Skrevet 27. mars 2014 de som ikke synes dette var ett interessant innlegg kan bare la være å lese det, hvertfall komentere det... Jeg kan faktisk si att får de med litt erfaring er det ikke så uinteressant som mobberne sier det er(kun som en unnskyldning til å mobbe) Har selv prøvd ut forskjellige typer ADHD medesiner får å finne ut hvem som passer meg best, å miste Matlysten er uheldigvis en ganske vanlig reaksjon på slike medesiner, men man må ikke gi opp får tidlig får kroppen må få litt tid på seg til å venne seg til medesinene. Lykke til:) Hilsen mamma med ADHD. Anonymous poster hash: 4c960...184
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #23 Skrevet 27. mars 2014 de som ikke synes dette var ett interessant innlegg kan bare la være å lese det, hvertfall komentere det... Jeg kan faktisk si att får de med litt erfaring er det ikke så uinteressant som mobberne sier det er(kun som en unnskyldning til å mobbe) Har selv prøvd ut forskjellige typer ADHD medesiner får å finne ut hvem som passer meg best, å miste Matlysten er uheldigvis en ganske vanlig reaksjon på slike medesiner, men man må ikke gi opp får tidlig får kroppen må få litt tid på seg til å venne seg til medesinene. Lykke til:) Hilsen mamma med ADHD. Anonymous poster hash: 4c960...184 Tusen takk:-) ordene dine varmet:-)
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #24 Skrevet 27. mars 2014 de som ikke synes dette var ett interessant innlegg kan bare la være å lese det, hvertfall komentere det... Jeg kan faktisk si att får de med litt erfaring er det ikke så uinteressant som mobberne sier det er(kun som en unnskyldning til å mobbe) Har selv prøvd ut forskjellige typer ADHD medesiner får å finne ut hvem som passer meg best, å miste Matlysten er uheldigvis en ganske vanlig reaksjon på slike medesiner, men man må ikke gi opp får tidlig får kroppen må få litt tid på seg til å venne seg til medesinene. Lykke til:) Hilsen mamma med ADHD. Anonymous poster hash: 4c960...184 Hehe:-) Er du ADHD gutt? Anonymous poster hash: 28cc6...87f
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #25 Skrevet 27. mars 2014 Hadde en av mine unger sluttet å spise grunnet medisiner, så hadde jeg kuttet medisinen tvert. ADHD medisin er ikke livsnødvendig. Men så stor hjernekapasitet har vel ikke du! Anonymous poster hash: 7d23a...68c Kunne skrevet ett fornuftig svar til deg,men det fortjener du ikke....hvis dine ord gjenspeiler hvem du er som person ønsker jeg deg god bedringADHD mor, ta flere hint, du er slitsom!!! 👼 Anonymous poster hash: b1422...dc7 Jeg sliter litt med å bestemme meg for hvem av dere som er verst egentlig. Anonymous poster hash: 68211...cba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå