amandine Skrevet 27. mars 2014 #26 Skrevet 27. mars 2014 Ha - en liten elsk - ungene ute med nye brett (type penny i snertne farger), postmannen som leverte dem på døra, stille hus, kun to store barn som har bestilt pasta med pesto til middag. Det betyr igjen at når jeg bare får kommet meg i butikken og hanket inn pinjekjerner, så blir det namnam til middag og gjerne rester til kvelds.
Musemorbr / Skrevet 27. mars 2014 #27 Skrevet 27. mars 2014 http://www.floyd.no/salg/salg-kjoler/kjole-leslie Elsk: kjole i posten! Jeg som aldri shopper kjoler føler jo at jeg tar helt av her. Men ja... ny kjole. Og den passer. Så da har jeg antrekk til dåpen. Jippi! Hjemmebesøk fra hs i morgen, så vi slipper å dra oss ut i vinterkulda og glatta. Hat: Jeg brygger plutselig på en forkjølelse og føler meg ikke helt bra. Trodde jeg slapp unna siden guttungen har vært frisk i et par dager, men neida. Det slår aldri feil. Nå må han snart lære seg å ikke hoste meg i ansiktet og over all mat og drikke... Babyen er allerede to uker i dag og vi skal egentlig få besøk av foreldrene mine i helga. De har holdt seg unna til nå fordi mamma har en skikkelig dust til sjef og derfor ikke kan tillate seg å bli syk rett etter å ha vært sykemeldt grunnet en høyst alvorlig skade. Så jeg antar at de nå melder avbud og at lillesnuppa da blir tre uker gammel før de tør å hilse på.
boblulf Skrevet 27. mars 2014 #28 Skrevet 27. mars 2014 Elsk:unger som sover, skriverier som nesten skriv seg sjølv om dagane, vår. Hat: kjøleskap som ikkje virker
Bustetroll Skrevet 28. mars 2014 #29 Skrevet 28. mars 2014 Elsk: Det skal bli sol Snart kaffe på jobb. Fått ny favoritt! Espressokakao! Litt utedag i dag Hat: Holdt meg ikke i går! Fortsatt tett i nesa... Slenger på en potensiell elsk til deg: postmannen Går ikke an å legge inn bilder her på kranglesiden jo ! Jeg som hadde laget et så fint bilde til deg Men det var i alle fall et veldig happy bustetroll som åpnet postkassa i går
sug lut Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #30 Skrevet 28. mars 2014 Elsk: Det skal bli sol Snart kaffe på jobb. Fått ny favoritt! Espressokakao! Litt utedag i dag Hat: Holdt meg ikke i går! Fortsatt tett i nesa... Slenger på en potensiell elsk til deg: postmannen Går ikke an å legge inn bilder her på kranglesiden jo ! Jeg som hadde laget et så fint bilde til deg Men det var i alle fall et veldig happy bustetroll som åpnet postkassa i går Så bra og ingen negler og avklipte øyenvipper?
Bustetroll Skrevet 28. mars 2014 #31 Skrevet 28. mars 2014 Bare fine fine frø! Så jeg kan gå god for at du ikke er fullstendig gærn :-D
sug lut Skrevet 28. mars 2014 Forfatter #33 Skrevet 28. mars 2014 Forresten, nå har jeg akkurat sådd ringblomster her i går og det slo meg at det var jo godt jeg ikke sendte deg de frøene, for de ser faktisk ut som møkkete, gulaktige gammelmannsnegler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå