sug lut Skrevet 27. mars 2014 #1 Skrevet 27. mars 2014 Kaffen koker Spanske kjøttboller og krepsehaler i chilisaus til frokost Freden senker seg Ny kjempepen bh, så jeg må nesten vise den fram til noen - vaktmester'n? Jobbe i fred
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. mars 2014 #2 Skrevet 27. mars 2014 Kan jeg komme på frokost hos deg? Skal bare hive meg på et fly først. Så kan jeg se bh-n din mens jeg momser krepsehaler. Lover å holde kjeft, så du får jobba. Elsk her: Sol og turvær Søteste mini som har rigga seg til i egen (barne)lenestol og ser barne-tv mens han skravler som bare det Kaffen er unnasvelga
sug lut Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 27. mars 2014 Det er bare å komme, ta med sola for den mangler her. Ah, besøk burde man ha hver kveld, så man fikk fin frokost...
frk Nilsen Skrevet 27. mars 2014 #4 Skrevet 27. mars 2014 Hjemme med sykt barn, dvs karantenedagen. For syk til bhg, for frisk til å være hjemme.... Hopper og danser til NRK super Er ferdig med kaffe nr 1, satt på en ulllvask, sydd en bamsefot på plass - stakkaren slapp unna amputering med et nødskrik, oppvaskmaskinen står å durer.... Venter på at sola skal komme så jeg kan ta neste kaffe utendørs på verandaen
Anne-B. Skrevet 27. mars 2014 #5 Skrevet 27. mars 2014 - Lærer til mellomste la ut en melding om at vi måtte huske skiene til skidagen. Det var bra, for det har vi ikke fått lapp om per ranselpost. - Det ble igjen en skvett kakao til meg. - Den fine spente følelsen før bursdag. Det er enda en uke igjen, men duåduåduåduådu!
Bustetroll Skrevet 27. mars 2014 #6 Skrevet 27. mars 2014 Elsk: Det skal bli sol Snart kaffe på jobb. Fått ny favoritt! Espressokakao! Litt utedag i dag Hat: Holdt meg ikke i går! Fortsatt tett i nesa...
sug lut Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 27. mars 2014 Elsk: Det skal bli sol Snart kaffe på jobb. Fått ny favoritt! Espressokakao! Litt utedag i dag Hat: Holdt meg ikke i går! Fortsatt tett i nesa... Slenger på en potensiell elsk til deg: postmannen
Bustetroll Skrevet 27. mars 2014 #8 Skrevet 27. mars 2014 Bæbæ ja! Nå Gleder jeg meg til å komme hjem :-D har nok glemt det innen etterpå, så da blir jeg ekstra glad :-D
Bustetroll Skrevet 27. mars 2014 #11 Skrevet 27. mars 2014 Ja egentlig. Jeg er egentlig en nøff'er, menforandring fryder :-P
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mars 2014 #12 Skrevet 27. mars 2014 Elsk: Sol Vår Snart helg Hat: Møte med en ku idag Fikk ikke veid meg idag, men sånn som det ligger an nå burde det kanskje være elsk til jeg får veid meg.. Kjøre frem og tilbake idag. Flere ærend og rekker akkurat hjem og snu før jeg må dra ut igjen.
Ziva Skrevet 27. mars 2014 #13 Skrevet 27. mars 2014 Elsk: - Villmarksmesse i dag, og kortet til gubben skal få kjørt seg (det koster å dytte sin egen hobby på kjerringa). - Kvelden for meg selv. - Mett - Ny kjole, passer perfekt til store jur som den forrige eieren pent kalte det. - Sovet som godt i natt, ingen smerter eller tåketid.
sug lut Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 27. mars 2014 Ikke fullt så elsk: naboene puler igjen. Jeg jobber med å heve meg over det og konsentrere meg om planarbeid.
Lyckelin Skrevet 27. mars 2014 #15 Skrevet 27. mars 2014 Elsker at mannen er hjemme å passer på meg :-) 4 dager på overtid og forskjølet, men huset er ryddig og kaffen er klar :-) (flinke mannen min)
amandine Skrevet 27. mars 2014 #16 Skrevet 27. mars 2014 (endret) Det er bare å komme, ta med sola for den mangler her. Ah, besøk burde man ha hver kveld, så man fikk fin frokost... Da har jeg sendt mannen avgårde med litt sol til deg! Han landet for en halvtime siden, så nå lysner det nok snart! Vi har nemlig nok sol til at vi kan dele:-) Endret 27. mars 2014 av amandine
sug lut Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #17 Skrevet 27. mars 2014 Det er bare å komme, ta med sola for den mangler her. Ah, besøk burde man ha hver kveld, så man fikk fin frokost... Da har jeg sendt mannen avgårde med litt sol til deg! Han landet for en halvtime siden, så nå lysner det nok snart! Vi har nemlig nok sol til at vi kan dele:-) Ser ut som han er i ferd med å levere, si takk fra meg!
Anne-B. Skrevet 27. mars 2014 #18 Skrevet 27. mars 2014 En til: - smak og luktesans enda intakt (jeg er forkjølet, så kraftig at jeg våknet av at jeg snørret ned puta mi i natt, beklager det ekle bildet), så jeg skal gå og lage meg en kaffe, og skumme meg litt melk med melkeskummerene fra Ikea som jeg har fått fra en fin krangledame. Du vet hvem du er, Amadine.
Nebbdyret Skrevet 27. mars 2014 #19 Skrevet 27. mars 2014 Elsk: Migrenemedisin... Fine damer på Krangle som gir humøret eit stort oppløft :-) Tråder på anonym som får meg til å føle meg som verdas mest normale, avbalanserte og fornuftige mamma
sug lut Skrevet 27. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 27. mars 2014 Elsk: Sol Vår Snart helg Hat: Møte med en ku idag Fikk ikke veid meg idag, men sånn som det ligger an nå burde det kanskje være elsk til jeg får veid meg.. Kjøre frem og tilbake idag. Flere ærend og rekker akkurat hjem og snu før jeg må dra ut igjen. Fortell om møte med ku - den eneste kua jeg har møtt i dag er mora til en i ungens klasse, men hun rauter bare på foreldremøter.
*Miss Marple* Skrevet 27. mars 2014 #21 Skrevet 27. mars 2014 Elsk: Sol fra skyfri himmel. Løv og blomster spretter så man nesten hører det. Tur med mini med nistepakke, vann og sitteunderlag. Mor nøt sola og synet av lille underet mitt, mens omtalte under klatret på stener, smakte på grener og generelt utforsket naturen. Massasjetime i ettermiddag. Midi tar med kjæresten hjem til middag, gjør godt å fore en stakkars hybelboer. Mannen har fått vårånden og rydder og styrer i hagen mens jeg passer på dib og drikker kaffe. Hat: Sånne dager har ikke plass til hat.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. mars 2014 #22 Skrevet 27. mars 2014 Elsk: Sol Vår Snart helg Hat: Møte med en ku idag Fikk ikke veid meg idag, men sånn som det ligger an nå burde det kanskje være elsk til jeg får veid meg.. Kjøre frem og tilbake idag. Flere ærend og rekker akkurat hjem og snu før jeg må dra ut igjen. Fortell om møte med ku - den eneste kua jeg har møtt i dag er mora til en i ungens klasse, men hun rauter bare på foreldremøter. Det er gjerne jeg som er kua på disse møtene og hun er diktatoren?
prekæs Skrevet 27. mars 2014 #23 Skrevet 27. mars 2014 Årets lengste tur med verdens beste svigerinne. Overskyet men utetørk. Stor gogutt på 8. Fridag.
bIomstre Skrevet 27. mars 2014 #24 Skrevet 27. mars 2014 Hurra! Jeg har funnet sydame som kan sy om bunaden min innen 17 mai. Elsk til meg som husket det i tide, og elsketielsk til svigermor som fikk meg til å love henne dyrt at jeg skulle (og som gir meg øredobbene som hører til i premie!)
LanzaroteJenta Skrevet 27. mars 2014 #25 Skrevet 27. mars 2014 Elsk: -Mannen har klatret et hakk på jobben, og det betyr kroner i kassa. Happy, happy! - Lillebror ligger på leketeppet og slår en stakkars giraff i gulvet. Han koser seg, jeg koser meg. - Kaffe og Bounty
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå