Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #26 Skrevet 27. mars 2014 Ååh guri malla... han virker da ikke helt god med sine fulle 5?? Høres nesten ut som faren min..:s Noens sjans om du kan bo hos barnefaren?? Dette er tross alt så viktig at du trenger hjelp fra dem du kan få fra! Kom han i forkjøpet og skift låsen selv! Anonymous poster hash: b8018...af4 Jeg er hos foreldrene til barnefaren nå, kan bo her hvis det blir krise. Jeg nekter isåfall og bo hos mine foreldre. Den leiligheten ligg ikke så langt unna huset til pappa og barnefaren bor 1 time unna så vi kunne da ikke bo sammen pga han går fortsatt skole. Men nå har jeg bestemt meg for og flytte eller det bestemte jeg meg for en uke siden og har vært på visning på ny leilighet! Så da blir vi endelig en liten familie når vi finner en leilighet:) Hvis jeg har en plass og gå så trenger jeg ikke og bruke mine penger på leiligheten som faren min gjør hva han vil med. Og til dere som sier at jeg er umoden så vet dere ingenting om hva de er istand til og gjøre! Dere skulle bare ha likt og vist alt. De er helt syk. Anonymous poster hash: 058b9...156
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #27 Skrevet 27. mars 2014 Ååh guri malla... han virker da ikke helt god med sine fulle 5?? Høres nesten ut som faren min..:s Noens sjans om du kan bo hos barnefaren?? Dette er tross alt så viktig at du trenger hjelp fra dem du kan få fra! Kom han i forkjøpet og skift låsen selv! Anonymous poster hash: b8018...af4 Jeg er hos foreldrene til barnefaren nå, kan bo her hvis det blir krise. Jeg nekter isåfall og bo hos mine foreldre. Den leiligheten ligg ikke så langt unna huset til pappa og barnefaren bor 1 time unna så vi kunne da ikke bo sammen pga han går fortsatt skole. Men nå har jeg bestemt meg for og flytte eller det bestemte jeg meg for en uke siden og har vært på visning på ny leilighet! Så da blir vi endelig en liten familie når vi finner en leilighet:) Hvis jeg har en plass og gå så trenger jeg ikke og bruke mine penger på leiligheten som faren min gjør hva han vil med. Og til dere som sier at jeg er umoden så vet dere ingenting om hva de er istand til og gjøre! Dere skulle bare ha likt og vist alt. De er helt syk. Anonymous poster hash: 058b9...156 Det er godt å høre! Så snille de er! Ja, du det forstår jeg veldig godt at du ikke vil bo hos foreldrene dine. Flytta ut selv for 8 mnd. siden, men var da 19 selv, og det er tøft! Skjønner det å bo med barnefaren er uaktuelt når han går på skole. Så flott da! Jaa, da får du en ny og frisk start med den lille familien din, så fint! Det vil ordne seg dette her, og faren din vil komme til å angre slik som han har behandlet deg. Det gjorde min, han kunne ikke vente med å få meg ut av huset, og noen dager jeg flytta, ble han plutselig helt fløtepus og ville ha meg værende, too late bro! Du har rett i det, papsen din kan gjøre som han vil med leiligheta når du er borte vekk. Ikke hør på de som sier du er umoden, de vet ikke bedre. Full støtte fra meg til deg! Anonymous poster hash: b8018...af4
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2014 #28 Skrevet 27. mars 2014 Ååh guri malla... han virker da ikke helt god med sine fulle 5?? Høres nesten ut som faren min..:s Noens sjans om du kan bo hos barnefaren?? Dette er tross alt så viktig at du trenger hjelp fra dem du kan få fra! Kom han i forkjøpet og skift låsen selv! Anonymous poster hash: b8018...af4 Jeg er hos foreldrene til barnefaren nå, kan bo her hvis det blir krise. Jeg nekter isåfall og bo hos mine foreldre. Den leiligheten ligg ikke så langt unna huset til pappa og barnefaren bor 1 time unna så vi kunne da ikke bo sammen pga han går fortsatt skole. Men nå har jeg bestemt meg for og flytte eller det bestemte jeg meg for en uke siden og har vært på visning på ny leilighet! Så da blir vi endelig en liten familie når vi finner en leilighet:)Hvis jeg har en plass og gå så trenger jeg ikke og bruke mine penger på leiligheten som faren min gjør hva han vil med. Og til dere som sier at jeg er umoden så vet dere ingenting om hva de er istand til og gjøre! Dere skulle bare ha likt og vist alt. De er helt syk. Anonymous poster hash: 058b9...156 Det er godt å høre! Så snille de er! Ja, du det forstår jeg veldig godt at du ikke vil bo hos foreldrene dine. Flytta ut selv for 8 mnd. siden, men var da 19 selv, og det er tøft! Skjønner det å bo med barnefaren er uaktuelt når han går på skole. Så flott da! Jaa, da får du en ny og frisk start med den lille familien din, så fint! Det vil ordne seg dette her, og faren din vil komme til å angre slik som han har behandlet deg. Det gjorde min, han kunne ikke vente med å få meg ut av huset, og noen dager jeg flytta, ble han plutselig helt fløtepus og ville ha meg værende, too late bro! Du har rett i det, papsen din kan gjøre som han vil med leiligheta når du er borte vekk. Ikke hør på de som sier du er umoden, de vet ikke bedre. Full støtte fra meg til deg! Anonymous poster hash: b8018...af4 Tusen takk for støtten! Du virker kjempe grei og det virker som at du fårstår hvordan min situasjon er. er helt enig i at det er ekstremt tungt dette her men skal man oppnå det beste må man gå igjennom litt helvete. Livet er ikke dans på roser nei, ihvertfall ikke hvis foreldrene skal prøve og ødelegge livet til barne på den måten... Anonymous poster hash: 058b9...156
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå