mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #26 Skrevet 26. mars 2014 Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?Anonymous poster hash: 85a45...a56 Joda jeg jobber,men har flexi tid,og har og mulighet til å jobbe hjemmefra. Ikke så lenge siden du skrev at du ikke jobbet for tiden??? Anonymous poster hash: 5a69b...881 Jeg var sykmeldt ja:-) man begynner som regel å jobbe igjen
Gjest lillehi Skrevet 26. mars 2014 #27 Skrevet 26. mars 2014 Hehe.....utrolig hva folk henger seg opp i😝 blir litt fascinert over at enkelte husker alt hva andre har skrevet i tidligere innlegg! Jaja.....😜
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #28 Skrevet 26. mars 2014 Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?Anonymous poster hash: 85a45...a56 Joda jeg jobber,men har flexi tid,og har og mulighet til å jobbe hjemmefra. Ikke så lenge siden du skrev at du ikke jobbet for tiden??? Anonymous poster hash: 5a69b...881 Jeg var sykmeldt ja:-) man begynner som regel å jobbe igjen Det går fortere med påhengsmotor. Anonymous poster hash: 41be3...353
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #29 Skrevet 26. mars 2014 Hehe.....utrolig hva folk henger seg opp i blir litt fascinert over at enkelte husker alt hva andre har skrevet i tidligere innlegg! Jaja..... Får nesten ta det som ett kompliment:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #30 Skrevet 26. mars 2014 Hehe.....utrolig hva folk henger seg opp i blir litt fascinert over at enkelte husker alt hva andre har skrevet i tidligere innlegg! Jaja.....Får nesten ta det som ett kompliment:-) Ja pleier å være slik når man er utsultet på oppmerksomhet. Da er alle oppmerksomhet positivt. Anonymous poster hash: 41be3...353
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #31 Skrevet 26. mars 2014 Hehe.....utrolig hva folk henger seg opp i blir litt fascinert over at enkelte husker alt hva andre har skrevet i tidligere innlegg! Jaja.....Får nesten ta det som ett kompliment:-) Ja pleier å være slik når man er utsultet på oppmerksomhet. Da er alle oppmerksomhet positivt. Anonymous poster hash: 41be3...353 Har jeg sagt at jeg er utsultet? Nei...jeg er faktisk ganske mett...av sånne som deg
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #32 Skrevet 26. mars 2014 Hehe.....utrolig hva folk henger seg opp i blir litt fascinert over at enkelte husker alt hva andre har skrevet i tidligere innlegg! Jaja.....Får nesten ta det som ett kompliment:-)Ja pleier å være slik når man er utsultet på oppmerksomhet. Da er alle oppmerksomhet positivt. Anonymous poster hash: 41be3...353 Har jeg sagt at jeg er utsultet? Nei...jeg er faktisk ganske mett...av sånne som deg Du trenger ikke å si det vet du, det lyser igjennom alt du skriver. Leser slike mennesker som deg som en åpen bok. Anonymous poster hash: 41be3...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå