Gå til innhold

artig og våkne av krangling....hmf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?Anonymous poster hash: 85a45...a56

Joda jeg jobber,men har flexi tid,og har og mulighet til å jobbe hjemmefra.

Ikke så lenge siden du skrev at du ikke jobbet for tiden??? Anonymous poster hash: 5a69b...881

Jeg var sykmeldt ja:-) man begynner som regel å jobbe igjen

Videoannonse
Annonse
Gjest lillehi
Skrevet

Hehe.....utrolig hva folk henger seg opp i😝 blir litt fascinert over at enkelte husker alt hva andre har skrevet i tidligere innlegg! Jaja.....😜

Skrevet

Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?Anonymous poster hash: 85a45...a56

Joda jeg jobber,men har flexi tid,og har og mulighet til å jobbe hjemmefra.

Ikke så lenge siden du skrev at du ikke jobbet for tiden??? Anonymous poster hash: 5a69b...881
Jeg var sykmeldt ja:-) man begynner som regel å jobbe igjen

Det går fortere med påhengsmotor. :)

Anonymous poster hash: 41be3...353

Skrevet

Hehe.....utrolig hva folk henger seg opp i blir litt fascinert over at enkelte husker alt hva andre har skrevet i tidligere innlegg! Jaja.....

Får nesten ta det som ett kompliment:-)

Skrevet

Hehe.....utrolig hva folk henger seg opp i blir litt fascinert over at enkelte husker alt hva andre har skrevet i tidligere innlegg! Jaja.....

Ja pleier å være slik når man er utsultet på oppmerksomhet. Da er alle oppmerksomhet positivt.

Skrevet

Ja pleier å være slik når man er utsultet på oppmerksomhet. Da er alle oppmerksomhet positivt. Anonymous poster hash: 41be3...353

Har jeg sagt at jeg er utsultet? Nei...jeg er faktisk ganske mett...av sånne som deg

Skrevet

Ja pleier å være slik når man er utsultet på oppmerksomhet. Da er alle oppmerksomhet positivt. Anonymous poster hash: 41be3...353
Har jeg sagt at jeg er utsultet? Nei...jeg er faktisk ganske mett...av sånne som deg

Du trenger ikke å si det vet du, det lyser igjennom alt du skriver. Leser slike mennesker som deg som en åpen bok. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...