Gå til innhold

artig og våkne av krangling....hmf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kvart over 5 av at gutta krangla..beste måten å våkne på ever..

Krangling på badet,ved frokostbordet,i gangen...osv...

Så nå var det veldig godt at huset ble stille,og a mor kan starte dagen med en god kopp kaffe:-) god morgen jenter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner til det ja.. Det hører heldigvis sjeldenheten til her *bank i bordet*.

Og aldri såå tidlig! Jeg synes mine er tidlig oppe i 7 tiden jeg..

Har nå kjørt storesøster på skolen og lillebror er også selvfølgelig oppe. Men blir rolig idag til jeg skal hente henne i det minste :)

God morgen til deg og :D

Skrevet

Ja,skjer heldigvis ikke sååå ofte:-) takk og lov:-)

Skrevet

Ja takk og lov for at de blir eldre :P:D

Skrevet

Hehhehe virkelig:-)

Skrevet

Nå er det selvsagt og deilig at de er små noen ganger:-)

Skrevet

Godt at du fikk dyttet opp tråden med den viktige kommentaren du hadde å komme med

Anonymous poster hash: b0787...eba

Gjest lillehi
Skrevet

Godt at du fikk dyttet opp tråden med den viktige kommentaren du hadde å komme med

Stått opp med feil fot idag?😯

Gjest lillehi
Skrevet

Våknet kvart over 5 av at gutta krangla..beste måten å våkne på ever..

Krangling på badet,ved frokostbordet,i gangen...osv...

Så nå var det veldig godt at huset ble stille,og a mor kan starte dagen med en god kopp kaffe:-) god morgen jenter:-)

Hehe..... Ha en god dag du og😃 her krangler 13åringen innimellom med seg selv om morgenen i mangel av noen bedre😜

Skrevet

Hehheh oj....jeg har noen år med krangling å glede meg til:-)

Skrevet

Du må da forstå at dette er en viktig sak for hi å dytte opp.... Burde skaffe seg en blogg kanskje.

Anonymous poster hash: 41be3...353

Skrevet

Godt at du fikk dyttet opp tråden med den viktige kommentaren du hadde å komme medAnonymous poster hash: b0787...eba

Du må da forstå at dette er en viktig sak for hi å dytte opp.... Burde skaffe seg en blogg kanskje. Anonymous poster hash: 41be3...353

Kjære vakre vene.. hvis jeg vil dytte alle tråderherfra til månen,så gjør jeg det:-)

Skrevet

Kvart over fem er det ingen som får lov til å stå opp her i huset.

Anonymous poster hash: 6466b...8ee

Skrevet

Godt at du fikk dyttet opp tråden med den viktige kommentaren du hadde å komme medAnonymous poster hash: b0787...eba
Du må da forstå at dette er en viktig sak for hi å dytte opp.... Burde skaffe seg en blogg kanskje. Anonymous poster hash: 41be3...353
Kjære vakre vene.. hvis jeg vil dytte alle tråderherfra til månen,så gjør jeg det:-)

Ja du har jo ikke noe annet fornuftig å drive med, så jeg tviler ikke på det! Hjelpes så oppmerksomhetssyk. :o

Skrevet

Du fikk nå dytta den bra opp du også med den pekefingern du kom med. Jeez, så mange hathøner her inne.

Anonymous poster hash: 48a8d...05c

Skrevet

Kvart over fem er det ingen som får lov til å stå opp her i huset. Anonymous poster hash: 6466b...8ee

Det gjør ikke noen her heller egentlig...jeg pleier å stå opp 6:-)

Gjest lillehi
Skrevet

Ja du har jo ikke noe annet fornuftig å drive med, så jeg tviler ikke på det! Hjelpes så oppmerksomhetssyk. :o

Hvordan kan du vite det? Hun kan jo feks være på jobb og stikke innom DIB innimellom😜 du har jo også tid til å sitte her og kommentere, hva gjør du på da?

Skrevet

Enkelte altså.... gud bedre

Anonymous poster hash: 09bf7...bbc

Skrevet

Folk kan faktisk være her selv om man har ett liv:-)

Anonymous poster hash: 09bf7...bbc

Skrevet

Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?

Anonymous poster hash: 85a45...a56

Skrevet

Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?Anonymous poster hash: 85a45...a56

Joda jeg jobber,men har flexi tid,og har og mulighet til å jobbe hjemmefra.

Skrevet

Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?Anonymous poster hash: 85a45...a56

Ansatt av dib for å skrive plagsomme innlegg da eller?

Skrevet

Ikke så lenge siden du skrev at du ikke jobbet for tiden???

Anonymous poster hash: 5a69b...881

Gjest lillehi
Skrevet

Ansatt av dib for å skrive plagsomme innlegg da eller?

Herlighet er det mulig???😱

Skrevet

Ansatt av dib for å skrive plagsomme innlegg da eller? Anonymous poster hash: 41be3...353

Nei det er jeg ikke:-) det er kanskje du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...