mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2014 #1 Skrevet 26. mars 2014 Våknet kvart over 5 av at gutta krangla..beste måten å våkne på ever.. Krangling på badet,ved frokostbordet,i gangen...osv... Så nå var det veldig godt at huset ble stille,og a mor kan starte dagen med en god kopp kaffe:-) god morgen jenter:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mars 2014 #2 Skrevet 26. mars 2014 Kjenner til det ja.. Det hører heldigvis sjeldenheten til her *bank i bordet*. Og aldri såå tidlig! Jeg synes mine er tidlig oppe i 7 tiden jeg.. Har nå kjørt storesøster på skolen og lillebror er også selvfølgelig oppe. Men blir rolig idag til jeg skal hente henne i det minste God morgen til deg og
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2014 Ja,skjer heldigvis ikke sååå ofte:-) takk og lov:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. mars 2014 #4 Skrevet 26. mars 2014 Ja takk og lov for at de blir eldre
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2014 Nå er det selvsagt og deilig at de er små noen ganger:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #7 Skrevet 26. mars 2014 Nå er det selvsagt og deilig at de er små noen ganger:-) Godt at du fikk dyttet opp tråden med den viktige kommentaren du hadde å komme med Anonymous poster hash: b0787...eba
Gjest lillehi Skrevet 26. mars 2014 #8 Skrevet 26. mars 2014 Nå er det selvsagt og deilig at de er små noen ganger:-) Godt at du fikk dyttet opp tråden med den viktige kommentaren du hadde å komme med Anonymous poster hash: b0787...eba Stått opp med feil fot idag?😯
Gjest lillehi Skrevet 26. mars 2014 #9 Skrevet 26. mars 2014 Våknet kvart over 5 av at gutta krangla..beste måten å våkne på ever.. Krangling på badet,ved frokostbordet,i gangen...osv... Så nå var det veldig godt at huset ble stille,og a mor kan starte dagen med en god kopp kaffe:-) god morgen jenter:-) Hehe..... Ha en god dag du og😃 her krangler 13åringen innimellom med seg selv om morgenen i mangel av noen bedre😜
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #10 Skrevet 26. mars 2014 Hehheh oj....jeg har noen år med krangling å glede meg til:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #11 Skrevet 26. mars 2014 Nå er det selvsagt og deilig at de er små noen ganger:-) Godt at du fikk dyttet opp tråden med den viktige kommentaren du hadde å komme med Anonymous poster hash: b0787...eba Du må da forstå at dette er en viktig sak for hi å dytte opp.... Burde skaffe seg en blogg kanskje. Anonymous poster hash: 41be3...353
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 26. mars 2014 Nå er det selvsagt og deilig at de er små noen ganger:-) Godt at du fikk dyttet opp tråden med den viktige kommentaren du hadde å komme medAnonymous poster hash: b0787...eba Du må da forstå at dette er en viktig sak for hi å dytte opp.... Burde skaffe seg en blogg kanskje. Anonymous poster hash: 41be3...353 Kjære vakre vene.. hvis jeg vil dytte alle tråderherfra til månen,så gjør jeg det:-)
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #13 Skrevet 26. mars 2014 Kvart over fem er det ingen som får lov til å stå opp her i huset. Anonymous poster hash: 6466b...8ee
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #14 Skrevet 26. mars 2014 Nå er det selvsagt og deilig at de er små noen ganger:-)Godt at du fikk dyttet opp tråden med den viktige kommentaren du hadde å komme medAnonymous poster hash: b0787...eba Du må da forstå at dette er en viktig sak for hi å dytte opp.... Burde skaffe seg en blogg kanskje. Anonymous poster hash: 41be3...353 Kjære vakre vene.. hvis jeg vil dytte alle tråderherfra til månen,så gjør jeg det:-) Ja du har jo ikke noe annet fornuftig å drive med, så jeg tviler ikke på det! Hjelpes så oppmerksomhetssyk. Anonymous poster hash: 41be3...353
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #15 Skrevet 26. mars 2014 Nå er det selvsagt og deilig at de er små noen ganger:-) Godt at du fikk dyttet opp tråden med den viktige kommentaren du hadde å komme med Anonymous poster hash: b0787...eba Du fikk nå dytta den bra opp du også med den pekefingern du kom med. Jeez, så mange hathøner her inne. Anonymous poster hash: 48a8d...05c
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 26. mars 2014 Kvart over fem er det ingen som får lov til å stå opp her i huset. Anonymous poster hash: 6466b...8ee Det gjør ikke noen her heller egentlig...jeg pleier å stå opp 6:-)
Gjest lillehi Skrevet 26. mars 2014 #17 Skrevet 26. mars 2014 Nå er det selvsagt og deilig at de er små noen ganger:-)Godt at du fikk dyttet opp tråden med den viktige kommentaren du hadde å komme medAnonymous poster hash: b0787...eba Du må da forstå at dette er en viktig sak for hi å dytte opp.... Burde skaffe seg en blogg kanskje. Anonymous poster hash: 41be3...353 Kjære vakre vene.. hvis jeg vil dytte alle tråderherfra til månen,så gjør jeg det:-)Ja du har jo ikke noe annet fornuftig å drive med, så jeg tviler ikke på det! Hjelpes så oppmerksomhetssyk. Anonymous poster hash: 41be3...353 Hvordan kan du vite det? Hun kan jo feks være på jobb og stikke innom DIB innimellom😜 du har jo også tid til å sitte her og kommentere, hva gjør du på da?
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #18 Skrevet 26. mars 2014 Enkelte altså.... gud bedre Anonymous poster hash: 09bf7...bbc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #19 Skrevet 26. mars 2014 Folk kan faktisk være her selv om man har ett liv:-) Anonymous poster hash: 09bf7...bbc
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #20 Skrevet 26. mars 2014 Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber? Anonymous poster hash: 85a45...a56
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #21 Skrevet 26. mars 2014 Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?Anonymous poster hash: 85a45...a56 Joda jeg jobber,men har flexi tid,og har og mulighet til å jobbe hjemmefra.
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #22 Skrevet 26. mars 2014 Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?Anonymous poster hash: 85a45...a56 Joda jeg jobber,men har flexi tid,og har og mulighet til å jobbe hjemmefra. Ansatt av dib for å skrive plagsomme innlegg da eller? Anonymous poster hash: 41be3...353
Anonym bruker Skrevet 26. mars 2014 #23 Skrevet 26. mars 2014 Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?Anonymous poster hash: 85a45...a56 Joda jeg jobber,men har flexi tid,og har og mulighet til å jobbe hjemmefra. Ikke så lenge siden du skrev at du ikke jobbet for tiden??? Anonymous poster hash: 5a69b...881
Gjest lillehi Skrevet 26. mars 2014 #24 Skrevet 26. mars 2014 Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?Anonymous poster hash: 85a45...a56 Joda jeg jobber,men har flexi tid,og har og mulighet til å jobbe hjemmefra.Ansatt av dib for å skrive plagsomme innlegg da eller? Anonymous poster hash: 41be3...353 Herlighet er det mulig???😱
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 26. mars 2014 Forfatter #25 Skrevet 26. mars 2014 Ser du postet innlegget rett før kl. 8, og at du skal kose deg med en kopp kaffe i er rolig hus. Siden verden min fungerer litt annerledes (jeg er på vei inn på jobb på den tiden) lurer jeg på om du ikke jobber?Anonymous poster hash: 85a45...a56 Joda jeg jobber,men har flexi tid,og har og mulighet til å jobbe hjemmefra. Ansatt av dib for å skrive plagsomme innlegg da eller? Anonymous poster hash: 41be3...353 Nei det er jeg ikke:-) det er kanskje du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå