Sienna85 Skrevet 22. april 2014 #451 Del Skrevet 22. april 2014 Gratulerer med vel overstått ultralyd :-D fantastisk at det gikk så bra :-) kaster du opp? Jeg er så av og på kvalm. Veldig redd for at det plutselig skal bli helt jævlig i løpet av de to neste ukene :/ blir mye styr på jobben om jeg plutselig blir sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mollabell Skrevet 22. april 2014 #452 Del Skrevet 22. april 2014 Godt å høre at det har gått bra på ul for dere, selv om det hørtes ut som om din var i overkant spennende Perler😄 Jeg skal i morgen, blir fulgt opp litt ekstra da jeg har mistet flere ganger. Ifht menstremin er jeg da 7-3, men ifht "min" termin er jeg 6-4. Så blir spennende å se hva hun ser. Kjenner at jeg stresser, i dag har tankene gått fra at det ikke er noe der til at det er tvillinger😜 har fått mage (men er nok bare luft). Så skal bli godt å komme gjennom morgen dagen. I mitt forrige svangerskap spydde jeg i åtte mnd, så føler m dere som er kvalm. Hittil har jeg sluppet unna, men venter bare på at det skal komme. Noe annet, i en spå jeg har står det 7-3, men uke 8...noen som vet? Jeg er vel i uke 7? Krysser armer og bein for at det går bra med sporene våre og at vi om noen mnd klager over tunge mager😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mollabell Skrevet 22. april 2014 #453 Del Skrevet 22. april 2014 Haha, jeg driver altså ikke å spår meg selv ifht lengden på svangerskapet😜😜😜 det skulle stå app..før autokorr slo inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Optimisten :) Skrevet 22. april 2014 #454 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Hehe molabell, greit med den avklaringen! Autokorrekt kan være noe herk Du er ferdig med uke 7, og derfor inne i din 8.uke nå (om jeg har forstått dette selv) Jeg er selv 7+5, og har dermed 8 fullgåtte uker bak meg på torsdag som kommer. Og beveger meg dermed snart forsiktig inn i uke 9 Dagene frem mot den magiske uke 12 snegler seg virkelig fremover! Endret 22. april 2014 av Babyklar :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 22. april 2014 #455 Del Skrevet 22. april 2014 Hurra Corneliuss, lurte på om ikke du også skulle på ul i dag! Så deilig at lille reka har vokst som den skal Her er det så opp og ned hva jeg tror. Har ikke hatt så mye symptomer, men puppene er ømme, har fått mye menssmerter igjen og er begynt å bli oppblåst. I dag har jeg følt meg helt pumpa, men det er jo alltid tungt å komme tilbake på jobb etter ferien. Det ligner iallfall mer på da jeg ble gravid med lillegutt enn det gjør på exu-dritten. Men samtidig stikker det litt i venstre sida av og til. Lå våken lenge i natt og engsta meg for det. Andre som får en litt sviende følelse på en side av og til? Er ikke direkte vondt, vet ikke om jeg ville tenkt over det en gang hvis jeg ikke hadde vært så redd for exu på nytt. Jeg har ikke blitt kvalm før, så håper jeg slipper. Føler med dere som er kvalme! Ellers har lillevennen feber, og det er min tur å være hjemme. Har egentlig ikke tid, så må dra grytidlig på jobb i mårra for å fikse noen småting før mannen drar... Håper på at han mirakuløst skal bli frisk i løpet av natta.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 22. april 2014 #456 Del Skrevet 22. april 2014 Masse lykke til i morgen mollabella :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvinne30 Skrevet 23. april 2014 #457 Del Skrevet 23. april 2014 Er vi flere som sliter med oppblåst mage ? Jeg har trent mye styrketrening før svangerskapet og har en relativt flat og muskuløs mage...Men NÅ ser magen helt fæl ut,luften sprenger på helt fra puppene og jeg klarer ikke å holde magen inne i det hele tatt Ser nesten ut som jeg må ut å kjøpe store gensere for å skjule oppblåstheten . Og det verste av alt-det hjelper ikke å "lette på ventilen",magen er like ille uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 23. april 2014 #458 Del Skrevet 23. april 2014 Er vi flere som sliter med oppblåst mage ? Jeg har trent mye styrketrening før svangerskapet og har en relativt flat og muskuløs mage...Men NÅ ser magen helt fæl ut,luften sprenger på helt fra puppene og jeg klarer ikke å holde magen inne i det hele tatt Ser nesten ut som jeg må ut å kjøpe store gensere for å skjule oppblåstheten . Og det verste av alt-det hjelper ikke å "lette på ventilen",magen er like ille uansett Rekker opp handa her - og kjenner meg igjen! Har vurdert å hente frem klærne jeg rakk å kjøpe under forrige graviditet for de vanlige buksene begynner å bli ubehagelige å gå med nå. Har svisker som det går 4-5 av i døgnet, og starter dagen med kornblanding og biola.. Synes det hjelper litt, blir i allefall ikkke forstoppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 23. april 2014 #459 Del Skrevet 23. april 2014 er også oppblåst! lykke til i dag mollabell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-til-Emma Skrevet 23. april 2014 Forfatter #460 Del Skrevet 23. april 2014 Har gått med gravidbukser i 3 uker jeg, men det kan jo ha noe å gjøre med at jeg var overstimulert. Magen har lissom ikke gått tilbake til normalen siden det gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perler Skrevet 23. april 2014 #461 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg og!! Jeg blir oppblåst bare jeg tenker på en brødskive! Sliter også med trange klær! Gikk fint den uken jeg var hjemme, for da kunne jeg daffe rundt i større klær, men nå når jeg er tilbake på jobb er det verre! Må nok ut å kjøpe nye større bukser og topper...skal i konfirmasjon om under to uker og håper så inderlig jeg kommer inn i bunaden.... Ellers blir det garantert spørsmål :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-til-Emma Skrevet 23. april 2014 Forfatter #462 Del Skrevet 23. april 2014 Åh, bunad har jeg ikke tenkt på.. Hva har skjedd med kroppen når 17 mai kommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perler Skrevet 23. april 2014 #463 Del Skrevet 23. april 2014 Uff 17mai kommer jo også ja... :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 23. april 2014 #464 Del Skrevet 23. april 2014 Hehe, jeg har ikke bunad så slipper den bekymringen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perler Skrevet 23. april 2014 #465 Del Skrevet 23. april 2014 Skulle nesten ønske jeg ikke hadde en selv akkurat nå.. Men i vår famili bruker ALLE bunad. Derfor blir det forklaringsproblem dersom jeg ikke klarer å få den på meg! Jeg får prøve den på i kveld.. Ellers får jeg si jeg har klart å rote bort.....skjorten og forklet eller noe sånt.. Hehe.. Det ville ikke vert så ulikt meg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid-Hanne<3 Skrevet 23. april 2014 #466 Del Skrevet 23. april 2014 Hei! Kjekt å lese alt dere skriver. Her er det svært travle dager på jobb, men formen holder seg overraskende godt Er lite trøtt og holder koken. Har dessverre begynt å kjenne til "uggenhet" og småkvalme hele dagen, og det eneste som hjelper er å spise regelmessig. Dessverre frister lite. Samboer foreslo all middagsmat mellom himmel og jord i dag, men jeg grøsse av alt. Noen som har noen lure triks? Brakk meg i dag tidlig da jeg skulle pusse tennene Æsj.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mollabell Skrevet 23. april 2014 #467 Del Skrevet 23. april 2014 Takk for lykke til, skal gi en lyd når jeg er tilbake. Jeg er også veldig oppblåst, om ettermiddagen får jeg ikke på meg buksene. Kjenner meg igjen m den stikkingen, er liksom ved siden av navelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 23. april 2014 #468 Del Skrevet 23. april 2014 Kjæresten har begynt å snakke om Tyrkiatur i 17.mai-uka.. Frister! Men bunaden blir uansett ikke brukt da jeg har en stygg flekk på den ene armen som ikke går bort.. skal sy meg ny skjorte og DET rekker jeg ikke i år! Gravid-Hanne; For meg blir det litt sånn "spis fordi det er smart", har lagt merke til at jeg blir mindre uggen om jeg spiser regelmessig.. Varmmat er ikke like godt som baguetter med diverse godt på. Ingefærte er også prøvd, er et bedre alternativ når kaffen ikke smaker godt i det hele tatt lengre! Og best av alt; sambo er super og tar all matlaging som innebærer steking for stekeos blir jeg superkvalm av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 23. april 2014 #469 Del Skrevet 23. april 2014 Herregud, nå blir jeg helt oppgitt over meg selv. Jeg er litt bedre i dag. Kvalm, men ikke så intenst eller mye. Så nå bekymrer jeg meg på nytt. Hva hvis det har skjedd noe siden i går/ er på vei til å skje noe. Er det mulig da? Kommer jo til å ende opp som nervevrak med denne innstillingen her. Er jo deilig å være litt bedre også på en måte, men ikke med en mørk sky over seg. Men det er kanskje bare for noen timer. Sitter hjemme i dag, og tenker å gå på jobb i morgen. Så får jeg se hvordan jeg føler meg da. Klem fra hu derre gærne damen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 23. april 2014 #470 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg var ekstremt Overstimulert og oppblåst men helt normal igjen nå. Bortsett fra mye stikkninger og Ligamentsmerter ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravid-Hanne<3 Skrevet 23. april 2014 #471 Del Skrevet 23. april 2014 Hei Corneliuss! Jeg var kjempepigg på søndag, og skjønner ikke hvorfor jeg ikke nøt det mer. Kvalmen er tilbake for fullt her, så det var ikke noe galt med den ene "friskere" dagen Tror vi bare må nyte at vi kan ha dager hvor vi føler oss bra For øvrig har jeg enda mye smerter som minner om menssmerter. Er det noen som vet hvor lenge det kan vare? Apex: Regelmessig spising fungerer godt for meg og. Er på mitt verste akkurat når jeg har stått opp og det er lenge siden siste måltid. Ingerfærte må prøves! Har også blitt helt hekta på Farris med sitron. Det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayken Skrevet 23. april 2014 #472 Del Skrevet 23. april 2014 Hei jenter. Er ikke så mye innpå her for øyeblikket da formen ikke er helt god. Bare en liten oppdatering. Så et bankende hjerte på ultralyd hos legevakten på søndag:) Vært hos legen i dag pga kvalmen og er i første omgang sykemeldt en mnd, så skal jeg tilbake. Sitter nå og spiser poppcorn og drikker litt cola, som er det eneste jeg får i meg for øyeblikket. lykke til videre alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 23. april 2014 #473 Del Skrevet 23. april 2014 1.2. Apex3.4. Mamma-til-Emma.5.6. Babyklar, Bare blåbær7.8. Julie109. Corneliuss10. Susanne9411.12. Perler, Goodiegoodie:)13. bleach14. Lykkelita=)15. Mollabell, Lillaura16. MinStørsteDrømBlirSann?, Løvinne3017.18. Mayken, ønskersårtenspire, Stinemth19. Lillemyri, puselurka20.Alenemamma_, Optimist7821. Capricorn8222. Krumelur, Gutt1023. Gravid-Hanne<324.25. Sienna8526.27.28.29. HoneyBooBoo30. FrkFreidig31. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sienna85 Skrevet 23. april 2014 #474 Del Skrevet 23. april 2014 Grattis med bankende hjerte Hvorfor måtte du på legevakten? Når ble du så kvalm som du er nå? Jeg er 5+2 i dag, og har sånne kvalmebyger. blir bedre når jeg spiser. Er redd for at det helt plutselig skal eskalere :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-til-Emma Skrevet 23. april 2014 Forfatter #475 Del Skrevet 23. april 2014 Var du også overstimulert MinStørsteDrømBlirSann?? Me2! Gikk fra 57 kilo til 70,2 på ca 1 uke, deretter ned til 60 kilo i løpet av 5-6 dager etter at jeg ble tappet. Å være overstimulert er grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå