Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #26 Skrevet 25. mars 2014 Ja jeg er hjemmeværende mamma, kone og husmor. Vi lever på den gamle måten. Mannen er forsørger, jeg gjør alt med hus og barn. Vi prioritere barn og familie før alt mulig annet piss. Vi elsker livet vårt og er stolte av å leve på denne måten. Er det flere her som lever slik? Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Nei, her prioriterte man piss gitt. Dvs, evne til å forsørge barna mine da eksmannen ble kastet ut. I stedet for å gå på sosialen har jeg fått fast jobb med god lønn, innenfor 8-15:30 arbeidstider, slik at de samsvarer med åpningstider i barnehage og SFO. Jeg prioriterte barna foran annet piss ved å gi dem tak over hode, sunn god mat ¨på bordet, ordentlige vinterklær og mulighet til å delta på aktiviteter sammen med andre. Tilbrakte mye tid med barna på ettermiddagene og helgene, var så å si aldri ute på trening, drakk aldri alkohol osv. Men jeg burde kanskje heller satt meg på ræva og gått på sosialen og tigget? Nå er jeg gift med en ny mann, har fått et barn til, men er fortsatt hovedforsørger i familien. Far tok 50% av permisjonen og trives kjempegodt. Anonymous poster hash: d1801...eb2 Nå mente jeg ikke at jobb er piss da. Men venninne besøk, shopping, fester, trening osv osv. Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Lykke til når mannen forlater deg. Uten jobb, penger, smellfeit og uten venner. Synes litt synd på deg. Anonymous poster hash: c4767...e81
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #27 Skrevet 25. mars 2014 Går ikke hjemme for husarbeid men for småbarn og blir jeg forlatt eier jeg halvparten av alt og smellfeit hverken er jeg eller vil bli. Er høy og slank og vil forbli det hele livet med mine gener. Så neida blir ikke forlatt smellfeit og fattig Anonymous poster hash: bbcc8...6db
Gjest thricane Skrevet 25. mars 2014 #28 Skrevet 25. mars 2014 Snikende følelse av at du er et troll. Bare så det er sagt så digger jeg å bruke tid på piss som trening, da er jeg smertefri i rygg og nakke.
førskolelæreren Skrevet 25. mars 2014 #29 Skrevet 25. mars 2014 Sikkert veldig deilig for deg. MEN jeg kunne aldri ha vært hjemmeværende da jeg mener det bare er "piss" å være hjemme hele dagen foran komfyren, støvsuge og vaske doskåla!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #30 Skrevet 25. mars 2014 Jeg jobber 50% og er 50 hjemme. Føler jeg har både i pose og sekk;) Anonymous poster hash: 1ae8a...8c0
*Miss Marple* Skrevet 25. mars 2014 #31 Skrevet 25. mars 2014 Er også hjemme elsker det!Anonymous poster hash: bbcc8...6db Selvfølgelig elsker mann å gå hjemme uten å gjøre noe særlig bortsett fra husarbeid, mens andre sliter. Anonymous poster hash: d1801...eb2 Det er ingen som sliter hverken mer eller mindre fordi jeg går hjemme. Om noe så har jeg frigitt en arbeidsplass sånn at en nyutdannet gutt får verdifull arbeidserfaring mens han vikarierer for meg.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #32 Skrevet 25. mars 2014 Ja jeg er hjemmeværende mamma, kone og husmor. Vi lever på den gamle måten. Mannen er forsørger, jeg gjør alt med hus og barn. Vi prioritere barn og familie før alt mulig annet piss. Vi elsker livet vårt og er stolte av å leve på denne måten. Er det flere her som lever slik? Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Nei, her prioriterte man piss gitt. Dvs, evne til å forsørge barna mine da eksmannen ble kastet ut. I stedet for å gå på sosialen har jeg fått fast jobb med god lønn, innenfor 8-15:30 arbeidstider, slik at de samsvarer med åpningstider i barnehage og SFO. Jeg prioriterte barna foran annet piss ved å gi dem tak over hode, sunn god mat ¨på bordet, ordentlige vinterklær og mulighet til å delta på aktiviteter sammen med andre. Tilbrakte mye tid med barna på ettermiddagene og helgene, var så å si aldri ute på trening, drakk aldri alkohol osv. Men jeg burde kanskje heller satt meg på ræva og gått på sosialen og tigget? Nå er jeg gift med en ny mann, har fått et barn til, men er fortsatt hovedforsørger i familien. Far tok 50% av permisjonen og trives kjempegodt. Anonymous poster hash: d1801...eb2 Nå mente jeg ikke at jobb er piss da. Men venninne besøk, shopping, fester, trening osv osv. Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Hvorfor kan du ikke prioritere venninner og trening fordi om du er hjemmeværende? Fordi det er noe piss selvfølgelig.....følger du ikke med eller Anonymous poster hash: ca8cc...c8f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #33 Skrevet 25. mars 2014 jeg syntes det er viktig og prioritere piss som trening jeg. Liker og holde meg i form og få litt energi så jeg kan være frisk og rask når jeg er sammen med barnet mitt. Driver for så vidt ikke bare med sånn piss, jobber deltid så får tid til både pissjobb og familie. Anonymous poster hash: fecba...363
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #34 Skrevet 25. mars 2014 Du høres lite reflektert ut når du lirer av deg "..annet piss". Altså, det er lurt å heller forklare hva du mener i stedet. Da vet vi hva du legger i ordet piss, og er du enda lurere unngår du å formulere deg slik, det kan oppfattes meget nedlatende.. Flott du lever slik du ønsker, men hvor er respekten for andre mennesker? Å omgås venner, shopping og trening er vel ikke piss?? Hva egentlig piss?!! Jeg trener 5 dager i uka- uten at det går på bekostning av noe- du skjønner det at trening er investering i helse og fremtid!! Uansett- jeg tror det er lurt å være takknemlig for at vi lever i et i-land, med fantastiske muligheter, fred, trygghet og et system som funker- tenker at barna mine er super heldige som har dette. Også er det selvfølgelig hva vi gjør som foreldre, ikke alle trenger å være hjemmeværende for å skape lykkelige barn, og ivareta hjem, og ikke minst seg selv! Hilsen en annen hjemmeværende..... Anonymous poster hash: 639d1...132
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #35 Skrevet 25. mars 2014 Ja jeg er hjemmeværende mamma, kone og husmor. Vi lever på den gamle måten. Mannen er forsørger, jeg gjør alt med hus og barn. Vi prioritere barn og familie før alt mulig annet piss. Vi elsker livet vårt og er stolte av å leve på denne måten. Er det flere her som lever slik?Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Nei, her prioriterte man piss gitt. Dvs, evne til å forsørge barna mine da eksmannen ble kastet ut. I stedet for å gå på sosialen har jeg fått fast jobb med god lønn, innenfor 8-15:30 arbeidstider, slik at de samsvarer med åpningstider i barnehage og SFO. Jeg prioriterte barna foran annet piss ved å gi dem tak over hode, sunn god mat ¨på bordet, ordentlige vinterklær og mulighet til å delta på aktiviteter sammen med andre. Tilbrakte mye tid med barna på ettermiddagene og helgene, var så å si aldri ute på trening, drakk aldri alkohol osv. Men jeg burde kanskje heller satt meg på ræva og gått på sosialen og tigget?Nå er jeg gift med en ny mann, har fått et barn til, men er fortsatt hovedforsørger i familien. Far tok 50% av permisjonen og trives kjempegodt.Anonymous poster hash: d1801...eb2 Nå mente jeg ikke at jobb er piss da. Men venninne besøk, shopping, fester, trening osv osv. Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Lykke til når mannen forlater deg. Uten jobb, penger, smellfeit og uten venner. Synes litt synd på deg. Anonymous poster hash: c4767...e81 Det er vel mer synd på deg som tror at alle menn forlater familien sin. Noen av oss valgte nemlig en mann som velger å være sammen med oss. Det er ikke alle menn som er svin, og det håper jeg du også får erfare. Anonymous poster hash: 5184e...15d
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #36 Skrevet 25. mars 2014 Nei, men jeg er oppvokst slik og skulle gjerne hatt det slik Mannen tar av seg "manneting" og jeg tar av meg "dameting" ellers jobber vi begge. Anonymous poster hash: 0dad1...9ca
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #37 Skrevet 25. mars 2014 Forresten, HI, er du aldri sint på mannen din fordi din arbeidsdag består av 24 timer, mens hans av 8? Siden du gjør ALT av husarbeid så har han kun jobben å tilbringe tiden på, og slapper av hjemme, mens du er sysselsatt hele dagen? Anonymous poster hash: d1801...eb2 Selv om man er hjemmeværende består ikke arbeidstiden av 24 timer altså! Da hadde det jo hvertfall ikke vært mulig at begge i ett forhold jobbet. Anonymous poster hash: 0dad1...9ca
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #38 Skrevet 25. mars 2014 Ja jeg er hjemmeværende mamma, kone og husmor. Vi lever på den gamle måten. Mannen er forsørger, jeg gjør alt med hus og barn. Vi prioritere barn og familie før alt mulig annet piss. Vi elsker livet vårt og er stolte av å leve på denne måten. Er det flere her som lever slik? Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Nei, her prioriterte man piss gitt. Dvs, evne til å forsørge barna mine da eksmannen ble kastet ut. I stedet for å gå på sosialen har jeg fått fast jobb med god lønn, innenfor 8-15:30 arbeidstider, slik at de samsvarer med åpningstider i barnehage og SFO. Jeg prioriterte barna foran annet piss ved å gi dem tak over hode, sunn god mat ¨på bordet, ordentlige vinterklær og mulighet til å delta på aktiviteter sammen med andre. Tilbrakte mye tid med barna på ettermiddagene og helgene, var så å si aldri ute på trening, drakk aldri alkohol osv. Men jeg burde kanskje heller satt meg på ræva og gått på sosialen og tigget? Nå er jeg gift med en ny mann, har fått et barn til, men er fortsatt hovedforsørger i familien. Far tok 50% av permisjonen og trives kjempegodt. Anonymous poster hash: d1801...eb2 Nå mente jeg ikke at jobb er piss da. Men venninne besøk, shopping, fester, trening osv osv. Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Er venninnebesøk, shopping, fester og trening piss? Haha! Festing er gøy. Trening er sunt og bra for kroppen om man vil ha ett langt og godt liv. Shopping trengs naturligvis innimellom, ingen vil vel gå nakne? Venninner er alltid bra og ha. Det er bare venneløse som ikke skjønner med poenget med venninner....fordi de ikke har noen! Anonymous poster hash: 0dad1...9ca
☆☆☆ Skrevet 25. mars 2014 #39 Skrevet 25. mars 2014 Er heime i permisjon, og no som baby er 4 mnd er eg blitt så vant til det langsomme livet at det går greit. Men eg skal definitivt tilbake til jobb. Jobbar ikkje så mykje, berre 35.5 timar i veka.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #40 Skrevet 25. mars 2014 Hva slags piss er det jeg velger siden jeg jobber og har barn i barnehage? Mat, strøm, forsikring, klær, betjening av hus- og studielån, bensin, mobil, internet, kommunale avgifter? Pek gjerne ut hva som er piss. Anonymous poster hash: 462cd...dba
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #41 Skrevet 25. mars 2014 jeg er ufør da så har jo litt intekt. men her er det mannen som forsørger. vi venter vårt første barn nå & da kommer min lønn til å gå til barnets behov & hans til regninger. han har helt fra vi flyttet sammen ønsket å forsørge meg & har gjordt det i snart 2 år. vi trives godt sån som vi har det nå & det er jo det som betyr noe. at vi har det bra med vår egen ordning. Anonymous poster hash: bd1cd...fd1
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #42 Skrevet 25. mars 2014 Jeg er også hjemmeværende/ hjemmearbeidende. Men når det er sagt så er det dels pga helsen min, jobber litt på hjemmekontor og skal jobbe mer på sikt, samtidig har jeg sikret økonomien min ved at jeg er medeier i et firma og nå skal jeg investere i næringseiendom. Å gjøre seg avhengig av partneren økonomisk er uklokt, lite gjennomtenkt og man løper en enorm risiko. Man bør sikre seg, men det er fullt mulig å få begge deler hvis man tenker litt utenfor boksen. Anonymous poster hash: e9d59...507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå