Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #1 Skrevet 25. mars 2014 Ja jeg er hjemmeværende mamma, kone og husmor. Vi lever på den gamle måten. Mannen er forsørger, jeg gjør alt med hus og barn. Vi prioritere barn og familie før alt mulig annet piss. Vi elsker livet vårt og er stolte av å leve på denne måten. Er det flere her som lever slik? Anonymous poster hash: 0275d...ef6
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #2 Skrevet 25. mars 2014 Ja, sikkert mange muslimer. Anonymous poster hash: af08e...072
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #3 Skrevet 25. mars 2014 *misunnelig på deg* Skulle gjerne vært hjemmeværende husmor på heltid, men dessverre så tjener ikke mannen nok til å kunne forsørge oss alle mann på egenhånd. jeg tror at barn har veldig godt av å ha en mamma som er hjemme hele dagen og har tid og overskudd til å ta seg skikkelig av de når de kommer hjem fra skole osv... ute å være stresset over middagslaging, leksehjelp, aktiviteter og alt det der siden alt av husarbeid og matlaging er unnagjort FØR de kommer hjem fra skolen. Anonymous poster hash: 72b31...5c0
magica fra tryll Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 -alt mulig annet piss faktisk... Ja, det var jo respektfullt overfor andre menneskers valg. Og ja, jeg har selv vært hjemmeværende og strålende fornøyd med det...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Ja jeg er hjemmeværende mamma, kone og husmor. Vi lever på den gamle måten. Mannen er forsørger, jeg gjør alt med hus og barn. Vi prioritere barn og familie før alt mulig annet piss. Vi elsker livet vårt og er stolte av å leve på denne måten. Er det flere her som lever slik? Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Nei, her prioriterte man piss gitt. Dvs, evne til å forsørge barna mine da eksmannen ble kastet ut. I stedet for å gå på sosialen har jeg fått fast jobb med god lønn, innenfor 8-15:30 arbeidstider, slik at de samsvarer med åpningstider i barnehage og SFO. Jeg prioriterte barna foran annet piss ved å gi dem tak over hode, sunn god mat ¨på bordet, ordentlige vinterklær og mulighet til å delta på aktiviteter sammen med andre. Tilbrakte mye tid med barna på ettermiddagene og helgene, var så å si aldri ute på trening, drakk aldri alkohol osv. Men jeg burde kanskje heller satt meg på ræva og gått på sosialen og tigget? Nå er jeg gift med en ny mann, har fått et barn til, men er fortsatt hovedforsørger i familien. Far tok 50% av permisjonen og trives kjempegodt. Anonymous poster hash: d1801...eb2
Isola&Lille+julegave Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Skulle ønske jeg også kunne være hjemme med hus, kjøkken, hage og barn... Men er alene, så den er litt vrien!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Forresten, HI, er du aldri sint på mannen din fordi din arbeidsdag består av 24 timer, mens hans av 8? Siden du gjør ALT av husarbeid så har han kun jobben å tilbringe tiden på, og slapper av hjemme, mens du er sysselsatt hele dagen? Anonymous poster hash: d1801...eb2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 Jeg får i pose og sekk. Jobber litt og er hjemme en del. Fin-fint! Anonymous poster hash: 0d186...869
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 Jeg har også en sånn Ole Brum versjon, jatakk til begge deler, jobber to dager i uken. Anonymous poster hash: 35650...3bb
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #10 Skrevet 25. mars 2014 Jøss så flott da. Sku gjerne ønske jeg kunne utelukke arbeidsledige for å få sykehusgoder og andre goder som samfunnet bygger. Helt ok for meg om dere vil være hjemme. Hvorfor skal dere stolt skryte av å snylte på staten? Anonymous poster hash: 87b72...dd3
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 Ja jeg er hjemmeværende mamma, kone og husmor. Vi lever på den gamle måten. Mannen er forsørger, jeg gjør alt med hus og barn. Vi prioritere barn og familie før alt mulig annet piss. Vi elsker livet vårt og er stolte av å leve på denne måten. Er det flere her som lever slik? Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Nei, her prioriterte man piss gitt. Dvs, evne til å forsørge barna mine da eksmannen ble kastet ut. I stedet for å gå på sosialen har jeg fått fast jobb med god lønn, innenfor 8-15:30 arbeidstider, slik at de samsvarer med åpningstider i barnehage og SFO. Jeg prioriterte barna foran annet piss ved å gi dem tak over hode, sunn god mat ¨på bordet, ordentlige vinterklær og mulighet til å delta på aktiviteter sammen med andre. Tilbrakte mye tid med barna på ettermiddagene og helgene, var så å si aldri ute på trening, drakk aldri alkohol osv. Men jeg burde kanskje heller satt meg på ræva og gått på sosialen og tigget? Nå er jeg gift med en ny mann, har fått et barn til, men er fortsatt hovedforsørger i familien. Far tok 50% av permisjonen og trives kjempegodt. Anonymous poster hash: d1801...eb2 Nå mente jeg ikke at jobb er piss da. Men venninne besøk, shopping, fester, trening osv osv. Anonymous poster hash: 0275d...ef6
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Ja jeg er hjemmeværende mamma, kone og husmor. Vi lever på den gamle måten. Mannen er forsørger, jeg gjør alt med hus og barn. Vi prioritere barn og familie før alt mulig annet piss. Vi elsker livet vårt og er stolte av å leve på denne måten. Er det flere her som lever slik? Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Piss?! Utrolig respektløst overfor de som velger litt annerledes enn dere. Anonymous poster hash: e7529...fc4
*Miss Marple* Skrevet 25. mars 2014 #13 Skrevet 25. mars 2014 Forresten, HI, er du aldri sint på mannen din fordi din arbeidsdag består av 24 timer, mens hans av 8? Siden du gjør ALT av husarbeid så har han kun jobben å tilbringe tiden på, og slapper av hjemme, mens du er sysselsatt hele dagen? Anonymous poster hash: d1801...eb2 Om man er litt effektiv tviler jeg på at man bruker 7,5 timer på husarbeid hver dag - så sant man ikke har 12 barn og et hus på 700 km2. Når man er hjemmeværende kan man jo sørge for at arbeidsdagen er over ved middagstider som alle andre jobber. Å følge opp barn på div aktiviteter og ta kveldsstell er vel noe man ønsker å delta på - begge to - og går ikke under husarbeid.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #14 Skrevet 25. mars 2014 Forresten, HI, er du aldri sint på mannen din fordi din arbeidsdag består av 24 timer, mens hans av 8? Siden du gjør ALT av husarbeid så har han kun jobben å tilbringe tiden på, og slapper av hjemme, mens du er sysselsatt hele dagen? Anonymous poster hash: d1801...eb2 Nei blir ikke sint av det. Synes det er det som er riktig og jeg elsker å ha det slik. Anonymous poster hash: 0275d...ef6
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #15 Skrevet 25. mars 2014 Jøss så flott da. Sku gjerne ønske jeg kunne utelukke arbeidsledige for å få sykehusgoder og andre goder som samfunnet bygger. Helt ok for meg om dere vil være hjemme. Hvorfor skal dere stolt skryte av å snylte på staten? Anonymous poster hash: 87b72...dd3 Missunnelig ja. Anonymous poster hash: 0275d...ef6
*Miss Marple* Skrevet 25. mars 2014 #16 Skrevet 25. mars 2014 Ja jeg er hjemmeværende mamma, kone og husmor. Vi lever på den gamle måten. Mannen er forsørger, jeg gjør alt med hus og barn. Vi prioritere barn og familie før alt mulig annet piss. Vi elsker livet vårt og er stolte av å leve på denne måten. Er det flere her som lever slik? Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Nei, her prioriterte man piss gitt. Dvs, evne til å forsørge barna mine da eksmannen ble kastet ut. I stedet for å gå på sosialen har jeg fått fast jobb med god lønn, innenfor 8-15:30 arbeidstider, slik at de samsvarer med åpningstider i barnehage og SFO. Jeg prioriterte barna foran annet piss ved å gi dem tak over hode, sunn god mat ¨på bordet, ordentlige vinterklær og mulighet til å delta på aktiviteter sammen med andre. Tilbrakte mye tid med barna på ettermiddagene og helgene, var så å si aldri ute på trening, drakk aldri alkohol osv. Men jeg burde kanskje heller satt meg på ræva og gått på sosialen og tigget? Nå er jeg gift med en ny mann, har fått et barn til, men er fortsatt hovedforsørger i familien. Far tok 50% av permisjonen og trives kjempegodt. Anonymous poster hash: d1801...eb2 Nå mente jeg ikke at jobb er piss da. Men venninne besøk, shopping, fester, trening osv osv. Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Hvorfor kan du ikke prioritere venninner og trening fordi om du er hjemmeværende?
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #17 Skrevet 25. mars 2014 Forresten, HI, er du aldri sint på mannen din fordi din arbeidsdag består av 24 timer, mens hans av 8? Siden du gjør ALT av husarbeid så har han kun jobben å tilbringe tiden på, og slapper av hjemme, mens du er sysselsatt hele dagen? Anonymous poster hash: d1801...eb2 Nei blir ikke sint av det. Synes det er det som er riktig og jeg elsker å ha det slik. Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Så det er helt greit for deg å aldri ha fritid? Og fly rundt med vaskekost og se at mannen ligger i sofaen og ser på fotball? Når han sliter deg ut og bytter deg ut med noe freshere og yngre, hva gjør du da? For menn som synes det er nedverdigende for dem å ta i en støvsuger har som regel ikke respekt eller forståelse for kvinner. Anonymous poster hash: d1801...eb2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #18 Skrevet 25. mars 2014 Ja jeg er hjemmeværende mamma, kone og husmor. Vi lever på den gamle måten. Mannen er forsørger, jeg gjør alt med hus og barn. Vi prioritere barn og familie før alt mulig annet piss. Vi elsker livet vårt og er stolte av å leve på denne måten. Er det flere her som lever slik? Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Nei, her prioriterte man piss gitt. Dvs, evne til å forsørge barna mine da eksmannen ble kastet ut. I stedet for å gå på sosialen har jeg fått fast jobb med god lønn, innenfor 8-15:30 arbeidstider, slik at de samsvarer med åpningstider i barnehage og SFO. Jeg prioriterte barna foran annet piss ved å gi dem tak over hode, sunn god mat ¨på bordet, ordentlige vinterklær og mulighet til å delta på aktiviteter sammen med andre. Tilbrakte mye tid med barna på ettermiddagene og helgene, var så å si aldri ute på trening, drakk aldri alkohol osv. Men jeg burde kanskje heller satt meg på ræva og gått på sosialen og tigget? Nå er jeg gift med en ny mann, har fått et barn til, men er fortsatt hovedforsørger i familien. Far tok 50% av permisjonen og trives kjempegodt. Anonymous poster hash: d1801...eb2 Nå mente jeg ikke at jobb er piss da. Men venninne besøk, shopping, fester, trening osv osv. Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Du jobber ikke og mener at du prioriterer familien fremfor piss. Når ungene er på SFO/skole så kan man jo shoppe, dra på besøk eller trening. Det kan man ikke mens man er på jobb. Jeg har aldri noe besøk, trener ikke, er aldri på fest og shopper kun det som er nødvendig av klær, mat, elektriske artikler osv. Anonymous poster hash: d1801...eb2
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #19 Skrevet 25. mars 2014 Mn skal passe seg for å slenge dritt til de hjemmeværende, plutselig er det du som sitter der. Jeg vet ikke om vi får bhgplass (fullt i bhg her har jeg hørt), så fullt mulig jeg blir hjemmeværende. Anonymous poster hash: d1281...cdb
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #20 Skrevet 25. mars 2014 Tror du er et troll,fordi du bruker ordet piss... Anonymous poster hash: 64de7...f8a
*Miss Marple* Skrevet 25. mars 2014 #21 Skrevet 25. mars 2014 Forresten, HI, er du aldri sint på mannen din fordi din arbeidsdag består av 24 timer, mens hans av 8? Siden du gjør ALT av husarbeid så har han kun jobben å tilbringe tiden på, og slapper av hjemme, mens du er sysselsatt hele dagen? Anonymous poster hash: d1801...eb2 Nei blir ikke sint av det. Synes det er det som er riktig og jeg elsker å ha det slik. Anonymous poster hash: 0275d...ef6 Så det er helt greit for deg å aldri ha fritid? Og fly rundt med vaskekost og se at mannen ligger i sofaen og ser på fotball? Når han sliter deg ut og bytter deg ut med noe freshere og yngre, hva gjør du da? For menn som synes det er nedverdigende for dem å ta i en støvsuger har som regel ikke respekt eller forståelse for kvinner. Anonymous poster hash: d1801...eb2 Men igjen - hvordan kan du få det til at en som er hjemmeværende har så ufattelig mye å gjøre? Det er vel sjelden man vasker hele huset hver dag selv om man er hjemme om dagene? Jeg er hjemmeværende nå og har vel aldri hatt så rolige dager. Det vi før måtte bruke ettermiddager og helger på tar jeg på dagen og har både ettermiddag og helger fri. Fantastisk
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #22 Skrevet 25. mars 2014 Jeg ville nok aldri ha stolt så mye på en mann at jeg var villig til å legge mitt liv i hans hender. Det med at barna har det best med at mamma er hjemme synes jeg ikke er rett lenger, joda før på 60- og 70-tallet når alle barn var hjemme og ingen var i barnehage/SFO var det nok viktig, men er ikke mange jevnaldere å leke med i nabolaget for en 4-åring lenger. Anonymous poster hash: be1d1...4b7
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #23 Skrevet 25. mars 2014 Er også hjemme elsker det! Anonymous poster hash: bbcc8...6db
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #24 Skrevet 25. mars 2014 Det er ikke alle som har råd til å gå hjemme hele dagen. Det er ikke fordi man velger piss. Skjerp deg! Anonymous poster hash: 284ce...cfe
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #25 Skrevet 25. mars 2014 Er også hjemme elsker det! Anonymous poster hash: bbcc8...6db Selvfølgelig elsker mann å gå hjemme uten å gjøre noe særlig bortsett fra husarbeid, mens andre sliter. Anonymous poster hash: d1801...eb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå