Gå til innhold

Ned 40 kilo, men kroppen er fucked.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanvittig bra jobbet å gå ned 50 kilo!!!!! (Du har gått ned hele meg i vekt)

Og når du har vært så flink, så er jeg helt sikker på at du klarer litt til! Trenger ikke gå ned mer, men å trene litt styrke, så gjør det underverker!!! 2-3 ganger i uka er flott.

Tipper også at du ikke er så ille som du selv sier!

Vær stolt av deg selv, løft hodet og fokuser på alt det positive!!

Du imponerer meg!

Lykke til i tiden framover.

Klart du kan!!

Anonymous poster hash: d92c1...834

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må løpe jente! Løp løp løp(!!!) til kråka tar deg. Kroppsfettet må forbrennes!

Du bør trene 5 dager i uka, 2 dager med minst en time løping og 3 dager med styrke. Hold kostholdet likt de første ukene, når treninga er en del av hverdagen, så kan du bytte ut litt hist og her. Drikk masse (og da mener jeg latterlig masse) vann og grønn te.

Jeg har gått ned 40 kilo selv, og vet hva du mener med valker -.- Men tren styrke og løp som en gal, så vil det bli bra! Du har allerede klart å slanke deg til et lengre og sunnere liv, nå må du sette inn et ekstra gir for å skape drømmekroppen. Og du blir 10 000 ganger finere av å stramme opp og fjerne fett med trening og kosthold enn ved å kutte opp hele kroppen!

Lykke til, den siste mila er lang, men du får det til :D

Anonymous poster hash: baed9...70f

Skrevet

Så flink du har vært! Søk opp Jillian Michaels, 30 day shred først og deretter andre programmer med henne. Du trener hjemme i bare 30 min hver dag. Resultater etter en uke! Kjempemotiverende. Lover deg.

Anonymous poster hash: 2b8a9...b30

Skrevet

Noen mnd med styrketrening og du kommer til å få drømmekroppen! Men her er det hard jobbing som må til.

Drømmekroppen er noe du kan få, men ikke uten å stramme og bygge muskler.

Anonymous poster hash: f2b30...dd4

Skrevet

Følg rådwne du har fått her, men jobb også med selvbildet. Det er nemlig også noe du kan trene opp. Og du, dropp de t-skjortene da. Finn deg heller noen flotte kjoler og gå våren i møte i dem. Vær stolt av hvor langt du har kommet og lykke til videre. :)

Skrevet

Herregud så gode dere er...sitter her med tårer i øynene og er så taknemmelig for all den positive tilbakemeldingen jeg får.

Kjenner jeg blir supermotivert bare av å lese ordene deres.

Løp....ja, jeg er ikke god på løping, pleier løpe i sånn ca 5 minutt, så greier jeg ikke mer og må gå. Føler meg litt dum da, for jeg tenker at jeg MÅ løpe lenger for å forbrenne.

Men du Edelweis, mener du det er best å løpe ETTER styrketrening? Den gang jeg gikk på helsestudio joggetmest gikk jeg 30 minutt først, og deretter styrketrening. Kanskje jeg skulle gjøre omvent?

Ok, så da må jeg skjekke ut det der 30 days programmet til hun dama, og så gjennoppta min helsestudiokariere da. Så kanskje det skjer noe med kroppen.

Men skulle kanske spandert på meg noen PT timer for å få vite hva jeg skal, for å "daffe" runt mellom apparatene og løfte 15 kg her og 5 kg der,  3 der, og 20 der, det bleliksom ingen fremgang i det.

Takk igjen jenter for gode ord!!

Anonymous poster hash: d6946...bda
Skrevet

PT time er kjempelurt, men husk hvor lett det er å bli støttemedlem på treningsstudio! Finn øvelser du kan gjøre hjemme også, så du kan klemme inn 30 min den dagen tiden ikke strekker til :)

Husk at du skal trene enten forbrenning eller styrke på en dag, ikke begge deler, da blir du lei. Evnt så kan du begynne med en sport, jeg trener kampsport og får veldig god trening av det, svetter som en gris etter hver økt og muskler jeg ikke visste jeg hadde er støle og ømme 😉

Du er kjempeflink som har kommet så langt! Du klarer siste mila! :D

Anonymous poster hash: baed9...70f

Skrevet

Om du har gått fort ned i vekt så henger ikke huden med på vektnedgangen. Men det blir bedre! Det hjelper såklart med trening, men det blir også bedre til en viss grad uten trening også. Jeg gikk ned 50 kg selv på ett år for 6 år siden og har holdt vekta siden da. Selv om vekta sto stille så fikk jeg stadig kommentarer om jeg hadde gått enda mer ned fordi huden trakk seg sammen og jeg ble fastere, selv om jeg ikke var noe flink til å trene. Dessverre har ikke trening hjelpt meg senere, jeg er fortsatt slapp i huden på overarmer, lår og mage, dette kommer ikke til å forsvinne uten operasjon. Men med klær på ser jeg ganske ok ut ;)

Jeg kan anbefale strømpebukser med hold in hele veien (altså ikke bare på magen og litt ned på lårene), jeg har det på under shorts f.eks. Under skjørt har jeg "sykkelshorts" med blondekant. På overkroppen kan du jo ha singlet under en gjennomsiktig topp kanskje, vil tro det skjuler ryggen du har komplekser for samtidig som du ikke gjemmer kroppen for mye. Det viktigste når det gjelder hold inn-plagg vil jeg si er å ikke presse seg inn i de strammeste for å holde inne mest mulig. Sats heller på plagg som holder på plass det du har og fordeler det. Om man har en hold in-truse f.eks, så er det lett for at lårene tyter ut på undersiden og magen på oversiden om det er for stramt, da er det faktisk bedre å gå opp en størrelse.

Vær stolt over det du har oppnådd og kle deg etter det du har istedenfor det du skulle ønske du er. Jeg vet at det ikke er lett, jeg er normalvektig, men ikke slank, noe som er vanskelig å akseptere etter å ha gått ned så mye, men jeg har det så mye bedre nå og har lært meg å være fornøyd. Håper du klarer det også :)

Anonymous poster hash: 11946...057

Skrevet

Du bør dele opp treningen. Jeg trener 5-7 dager i uken, men jeg trener ikke både styrke og kondisjon samme dag.

En uke kan se ut som dette:

Mandag - intervall løping på mølle

Tirsdag - styrketrening.

Onsdag - spinning

Torsdag - styrketrening

Fredag - langløping på mølle. Altså 1 mil.

Lørdag - fjelltur.

Søndag fri

Jeg har gått ned nesten 40 kilo. Jeg brukte bare 7 mnd på det og nå etterpå bare holdt vekta. Jeg gikk ned utelukkende ved jogging og endre kosthold. Nå trener jeg nye styrke for å stramme opp. Og når jeg trener styrke er det tung styrke. Jeg må pushe meg så det svir ellers nytter det ikke.

Anonymous poster hash: b9335...96a

Skrevet

Du bør dele opp treningen. Jeg trener 5-7 dager i uken, men jeg trener ikke både styrke og kondisjon samme dag.

Tirsdag - styrketrening.

Onsdag - spinning

Torsdag - styrketrening

Lørdag - fjelltur.

Søndag fri

Jeg har gått ned nesten 40 kilo. Jeg brukte bare 7 mnd på det og nå etterpå bare holdt vekta. Jeg gikk ned utelukkende ved jogging og endre kosthold. Nå trener jeg nye styrke for å stramme opp. Og når jeg trener styrke er det tung styrke. Jeg må pushe meg så det svir ellers nytter det ikke.

woow, minus 40 kg på 7 mnd. Det er imponerende det!!

Jogging og kosthold.  Jeg greier ikke jogge, ikke lengr enn 5 minutt. Da er jeg så sliten at jeg må gå. Men kanskje jeg bare burde jogge de 5 minutta, og så gå resten, og da ville de 5 minutta gradvis bli til 6 minutt, og 7 minutt. Og kanskje enda lenger.

Vel det kommer ikke gratis, det er heilt klart.

Skrevet

Tirsdag - styrketrening.

Onsdag - spinning

Torsdag - styrketrening

Lørdag - fjelltur.

Søndag fri

woow, minus 40 kg på 7 mnd. Det er imponerende det!!

Jogging og kosthold. Jeg greier ikke jogge, ikke lengr enn 5 minutt. Da er jeg så sliten at jeg må gå. Men kanskje jeg bare burde jogge de 5 minutta, og så gå resten, og da ville de 5 minutta gradvis bli til 6 minutt, og 7 minutt. Og kanskje enda lenger.

Vel det kommer ikke gratis, det er heilt klart.

Vet du...når jeg begynte på dette greide jeg såvidt løpe noen hundre meter. Det er ikke tull!! Jeg holdt på å grine og trodde jeg skulle dø!! Men jeg ga meg ikke. Jeg begynte med å jogge lett kanskje mellom en lyktestolpe. Så gikk jeg to tre. Så jogget jeg en. Osv. Gradvis kommer formen. Jeg lover! Du må bare tåle å ha det vondt litt. For det er vondt i starten. Jeg har dager der jeg ikke vil trene men jeg gjør det likevel for det er godt etterpå. Stå på! Jeg heier på deg!!

Skrevet

Det høres jo så greit ut, jogge litt, så blir det gradvis bedre, mere og lengre.

Tidligere har jeg også prøvd, men konkludert med at jogging slett ikke er for meg, forde jeg greier ikke emr enn noen minutter. Så gir jeg opp da.

Og går tilbake til å gå.

For noen har sagt man like godt kan GÅ fremfor å LØPE.

Man kvitter seg med gram ved trening, og kilo ved kosthold.

-Og med disse tankene kvernende rundt i hodet, så greier jeg ikke pushe meg selv lenger enn til å gå.

Nå har jeg gått mye da, og langt, og ofte, men jeg tror nok jeg har gjort meg selv en bjørnetjeneste.

Ogi startene så var jeg så besatt av å bli slankere, at jeg ga no blanke farsken i muskler, jeg ville bli smalere, ikke ha mere muskler. Jeg ville inn i cm og ned i kg.

Håpløst misssforstått innstilling. Usj.

Men jeg innser det nå, og får god motivasjon i tilbakemeldingene deres at jeg nok må fortsette å jogge. Og styrke.

Har funnet frem treningsmatte og skal prøve meg på den 30 days lev 1 i dag.

Og så må jeg trene meg opp til å jogge.

Skrevet

Hvor bor du?

Skrevet

d6946...bda [/acronym]

Gratulerer med å ha vært flink til å gå ned i vekt.

Prøv å gled deg over dette, i stedet for å ha fokus på det negative.

Du må trene!!

Det koster, men er verdt det. Klart det hjelper selv om en har noen kilo for mye.

Muskler forbrenner også fett, så da forsvinner det fortere.

Og du strammer opp kropp og hud!

Anonymous poster hash: d73e0...514

Skrevet

d6946...bda [/acronym]

Gratulerer med å ha vært flink til å gå ned i vekt.

Prøv å gled deg over dette, i stedet for å ha fokus på det negative.

Du må trene!!

Det koster, men er verdt det. Klart det hjelper selv om en har noen kilo for mye.

Muskler forbrenner også fett, så da forsvinner det fortere.

Og du strammer opp kropp og hud!

Og med trening, så mener jeg styrketrening i tillegg til kondis!

Skrevet

Man må øve for å bli bedre på det man ikke kan, alle kan klare å øke lengden på joggeøktene sine:) 

Det gjør til tider jævlig vondt å trene, det gjør en kvalm og man får lyst å spy. Bare hold ut, man dauer jo ikke.

Anonymous poster hash: c81b8...ab3
Skrevet

Hvor bor du?

Heime, enn du ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...