Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #26 Skrevet 24. mars 2014 Jeg har det, hatt det 1 år nå, prøver å spare, men det ser så fælt ut når det begynner å bli litt lengde, så tror jeg må ha det for alltid. Jeg er veldig fornøyd, også fått skryt av andre at jeg kler det godt. Du kan prøve å flette ene siden inntil hodebunnen eller sette spenne der, så får du ca looken. Jeg har jo hatt det før, og folk sa at jeg kledde det. Ved to tilfeller har jeg hørt at jeg kunne kle å ha håret sånn - mens jeg hadde langt hår på begge sider. Så, det blir kanskje ikke så gæli, selv om jeg er noen år eldre? Har gått med fliseklemmer for meg selv her hjemme, og har konkludert med at jeg liker det på meg selv. Er ikke så vanskelig å skjule heller, siden jeg naturlig har en lav sideskill. Jeg har dog ikke et veldig (!) pent ansikt, men jeg er en mellomting mellom rocka, nerdete og hipster, så jeg tenker at jeg har stilen til det Anonymous poster hash: 60a31...1b2
Altiboks Skrevet 25. mars 2014 #27 Skrevet 25. mars 2014 Den frisøren synes jeg aldri har vært fin, men det er smak og behag:) Hvis du liker den så kjør på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå