Gå til innhold

Er den frisyren helt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://weheartit.com/entry/99151092/tag/shaved%20side?context_user=MelodinaMelody

Hadde håret slikt for noen år siden, da "alle" hadde det, og nå vil jeg klippe siden igjen. Mest fordi håret mitt lever sitt helt eget liv over ørene, og det er bare i veien med de usymmetriske krøllene - som kun sitter på siden av hodet. 

Vet ikke om det spiller noen rolle, men jeg er 23 år og har omtrent like langt hår som hun på bildet ;) 

Anonymous poster hash: 60a31...1b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go for it! Synes det er kult på de som kler det, og "bærer" frisyren hvis du skjønner.

Men samtidig så jeg ei dame, hun var sikkert nærmere førti, med kortere hår enn det der og sidecut og hun kledde det virkelig ikke. Men igjen, kan jo hende hun var suuuper fornøyd da ;)

Anonymous poster hash: b01ff...a7d
Skrevet

Ser fortsatt denne frisyren fra tid til annen ;) Synes det er tøft jeg. Go for it :)

Anonymous poster hash: 227d3...d38
Skrevet

Synes frisyren dessverre er litt harry og utdatert.

Anonymous poster hash: 1e5b2...cfa
Skrevet

Synes den er helt forferdelig. Når det er sagt så klipper du deg jo slik du selv liker, ikke ut i fra hva som er "ut" eller "inn"

Anonymous poster hash: 84fa2...cb2
Skrevet

Aldri vært fint

Anonymous poster hash: df711...3f1

Skrevet

Aldri vært fint

Anonymous poster hash: df711...3f1

Skrevet

Jeg syntes den er tøff på yngre, men ut. Soooo last season.

Anonymous poster hash: b63e9...cc4

Skrevet

Jeg er for gammel tror jeg, til å syntes noe sånt er fint. Men hva vet jeg egentlig om noe er "in" eller ikke? Om du liker det så må du jo bare gjøre det.

Skrevet

Kult på de som kler det! Men så er ikke jeg noen motejager :)

Skrevet

har hatt den sveisen i mange år, liker den godt :) & syntes jeg kler den med både kort & langt hår. hår moten følger jeg ikke. har ofte samme sveisen i mange år før je bytter til noe nytt. viss du vil ha sån sveis så go for it.

Skrevet

Synes du den er fin? Da er den fin ;) Personlig stil er bra!

Skrevet

Aldri likt den, og nå er den i tillegg ut.

Anonymous poster hash: bb301...c4d

Skrevet

Om du kler det og har stilen til det: Go for it! :)

Anonymous poster hash: 026d5...26c
Skrevet

Dette er sååå 2011!! Haha var frisør selv i den tida og hadde sidecut selv.. Stilig ja, men synes det er gått litt ut på dato nå..

Skrevet

Men da blir det sidecut! :) Jeg er møkk lei sidehåret mitt, så da hører jeg på alle dere som synes det er kult. ;)

Anonymous poster hash: 60a31...1b2
Skrevet

Synes det er kjempefint på de som kler det og kunne gjerne hatt sånn frisyre selv. Om det er "ut", hva så?

:)

Skrevet

Stilig :D

Jeg hadde ikke brydd meg om hva andre mente.

Skrevet

Hadde lett hatt samme frisyre visst jeg hadde kledd det,men på meg hadde det nok ikke blitt fint :P

Skrevet

Aldri likt den. Tenker guttejente når jeg ser slik frisyre.. lespe også forsåvidt.. 

Anonymous poster hash: d96bc...31a
Skrevet

Ut eller ikke ut, syns ikke det er fint.

Anonymous poster hash: 77b73...843
Skrevet

Grusomt stygt

Anonymous poster hash: 7f843...b30

Skrevet

Syns det er fint kult hvis man har et veldig (!) pent ansikt!

Men gå til en frisør som virkelig kan det og som er ærlig på om du vil kle det :)

Anonymous poster hash: e2eaf...a79

Skrevet

Jeg har det, hatt det 1 år nå, prøver å spare, men det ser så fælt ut når det begynner å bli litt lengde, så tror jeg må ha det for alltid. Jeg er veldig fornøyd, også fått skryt av andre at jeg kler det godt.

Du kan prøve å flette ene siden inntil hodebunnen eller sette spenne der, så får du ca looken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...