Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #26 Skrevet 24. mars 2014 Blir bare et par ganger i året med de fleste. Vi er på så forskjellige stadier i livet at det er unaturlig å treffe venninnene mine sammen med familien. Så da blir det ikke så ofte, selv om vi bor i samme by. Har ikke det helt store behovet heller, koser meg helt fint med mann og barn. Anonymous poster hash: 3e538...07b
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #27 Skrevet 24. mars 2014 Treffes et par ganger i året. Kunne ønske det ble oftere men sånn blir det når man bor på hver sine kanter av landet Men vi snakker på tlf en til to ganger i uka da og det er jo kjekt det også Anonymous poster hash: d3ad7...b66
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #28 Skrevet 24. mars 2014 Møter vel en eller annen av de nærmeste venninnene en gang i uken. Får helt fnatt hvis det går mer enn en uke og jeg ikke får noe sosialt input ved å ikke møte venner. Litt overrasket over hvor mange som møtes så sjeldent som 1 gang i måneden... Anonymous poster hash: 57156...b54 Man får jo "sosialt imput" på mange måter da. Jeg har f.eks en jobb hvor jeg er i kontakt med folk hele tiden, prater altså med andre sikkert 80% av tiden på jobb. Jeg har fire barn som jo også fører en del voksenkontakt med seg, alle fire har fritidsaktiviteter, opptil flere ganger i uken, og da snakker jo vi voksne med hverandre på sidelinjen. Har også en mann som jeg snakker med hver dag. Har en mamma og to søstre som jeg snakker med ukentlig, selv om jeg ikke nødvendigvis møter dem hver uke... Jeg synes det er kjempedeilig å dumpe ned i sofaen om kvelden og slippe forholde meg til andre mennesker et par timer før jeg skal legge meg jeg, for jeg er stort sett sammen med andre mennesker hele min våkne tid av døgnet Anonymous poster hash: e7cb2...3b0
MrsMilla Skrevet 24. mars 2014 #29 Skrevet 24. mars 2014 Varierende, men like artig hver gang man møtes. Noen treffer jeg minimum ukentlig, andre kanskje månedlig.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #30 Skrevet 24. mars 2014 Synes det er merkelig å ikke prioritere venner jeg da. For min del går ihvertfall venner foran tv-titting/DIB-surfing på kvelden. Anonymous poster hash: bf533...476
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #31 Skrevet 24. mars 2014 Mine beste venninne bor faktisk sammen med meg Jeg har tre andre nære venner (har andre men de bor så langt borte nå ) hvorav den ene ser jeg kanskje en gang i uka, den andre ett par ganger i måneden og den tredje ser jeg kanskje annenhver måned. Dette alt ettersom hvor travle de er Anonymous poster hash: 5333c...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå