Gå til innhold

Hvor ofte er dere med nære venninner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min beste venninne er alltid veldig opptatt med jobb og toppidrettskarriere så det er vanskelig å finne tid i en travel hverdag...og jeg med flere barn har begrenset med muligheter. Savner henne masse innimellom.

Hvor ofte er dere med de nærmeste venninnene?

Anonymous poster hash: 2fa40...f05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi samles 1 gang i måneden. Ikke alltid alle kan, men har fast dag. Møtes sjelden utenom det.

Skrevet

Vi møter som regel nære venner flere dager i uka. Ofte både på helg og ettermiddager. Vi har gjerne med barna på besøk og omvendt. 

Anonymous poster hash: 57455...106
Skrevet

Treffer en en gang i uka for en joggetur (hver dag morgen). Ellers kansje en gang pr mnd eller litt sjeldnere. Stort sett i bursdagsselskaper ol.

Anonymous poster hash: fb600...bd8
Skrevet

Møtes fast siste onsdagen i hver måned, den er krysset av i kalenderen og hellig. Blir sjelden noe mer enn det, det er en travel fase av livet vi er inne i nå...

Anonymous poster hash: e7cb2...3b0
Skrevet

Som regel 1-2 ganger i mnd. Vanskelig å få tid til mer.

Anonymous poster hash: 389ac...66a
Skrevet

kanskje en gang i månenden.

Altfor sjeldent synes jeg,men er min egen feil ettersom jeg ikke er noe flink til å ta kontakt.

Syns hverdagene går så fort at det er vanskelig å få tid til det.

Anonymous poster hash: aec91...8bc
Skrevet

Jeg er så heldig at jeg har 2 timers kaffe og skravlings hos min beste venninne hver mandag morgen :)

Vi har midtskift på jobb , hun har fri mandager .

Vi treffes også ca en kveld i uka, hun har ikke barn og vi har en tenåring som stadig skal hentes og bringes.

Det er en grei ventestasjon :)

Har og en annen venninne som bor rett i nærheten og vi stikker stadig innom til hverandre.

Vi har barn i samme bhg og skole.

Samling med gamle venninner og festligheter er det langt imellom.

Men det hender vi får det til på sommeren når alle er hjemme på ferie:)

Skrevet

1-3 ganger i kvartalet. Noen ganger oftere. Alt for skjeldent, men når jeg jobber dagtid å de to andre jobber skift så er det ikke alltid like lett å få det til å klaffe. :)

Skrevet

Treffer venninner et par ganger i måneden. Da er det i form av foreninger. Hvis ikke vi har en fast dato, så blir det liksom ikke noe heller, derfor er de faste datoene ganske så hellige :-)

Treffer noen litt sporadisk innimellom, men det er ikke ofte. Min aller beste venninne bor et godt stykke unna meg, så det er sjelden jeg treffer henne desverre. Vi treffes med familiene våre kanskje 3-4 ganger i året.

Anonymous poster hash: 830fb...85f
Skrevet

Treffer venninner flere gng i uken.

Både på idrett, på cafe, hjemme hos hverandre osv.

Vil si ca 4-5 gng pr uke.

Jobber netter så har friuke annenhver uke.

Dvs fri på dagen når gull er på skolen.

Har venninner som også jobber natt, turnus, er i permisjon, jobber deltid osv.

Vi treffes også masse med ungene.

Er usedvanlig sosial da:)

Anonymous poster hash: afca5...b05

Skrevet

en gang I året. bor bare en timestid fra hverandre, men likevel.

Anonymous poster hash: 91f43...a73
Skrevet

Jeg ser jeg er kanskje litt heldig likevel for vi sees ca en gang i uken og noen ganger går det fjorten dager. Men sms nesten hver dag og går det to uker mellom hver gang prater vi gjerne noen timer på tlf.

HI

Skrevet

Jeg ser jeg er kanskje litt heldig likevel for vi sees ca en gang i uken og noen ganger går det fjorten dager. Men sms nesten hver dag og går det to uker mellom hver gang prater vi gjerne noen timer på tlf.

HI

Ikke for å være frekk eller ufin, men jeg skjønner ikke helt vitsen med dagliger sms er eller daglige telefonsamtaler. Hvor mye kan man ha å snakke om eller oppdatere hverandre om hver eneste dag....?

Jeg bare spør, for jeg har aldri skjønt det der jeg :-) Hadde en venninne som ringte meg omtrent annenhver dag og ville prate i minimum en time hver gang. Det var ingenting spesielt, og det var som regel bar baksnakking. Så jeg har kuttet henne ut. Ble helt matt hver gang jeg så hun ringte, og lot faktisk være å ta telefonen mange ganger. Da ble hun sur. Vi hadde tydeligvis veldig forskjellig behov for kontakt. Jeg synes det er kjempeviktig å ha kontakt med venninner, men jeg trenger ikke så veldig mye og så veldig ofte.

Skrevet

Aldri lengre

Anonymous poster hash: c4374...20d
Skrevet

Et par-tre ganger i uka. En av dem bor rett borti gata og er alene med barn, så de er gjerne her til middag e.l., og så er vi flinke til å invitere folk hjem til oss på kveldstid, sånn helt lavterskel og med eller uten barn.

Anonymous poster hash: 62177...9ce
Skrevet

Ca en gang i uka. Har en facebookgruppe der alle er så avtaler vi som regel en kaffe/lunsj på et senter. De som kan kommer. Noen ganger er vi bare to andre ganger er vi alle seks. Noen ganger med barn andre ganger uten.

Utrolig koselig.

Anonymous poster hash: e2b1e...60b

Gjest meg&mini
Skrevet

Flere ganger i uken!

Har spesielt en veldig god venninne, vi snakker sammen nesten hver dag og møtes kanskje 1-2 ganger i uken (noen ganger mer). Ofte med barn, eller så møtes vi på formiddagen og finner på noe uten barn. Vi møtes også noen ganger på kveldstid.

Hun er for tiden sykmeldt og jeg er i permisjon så vi har mye tid:)

Ellers har jeg andre gode venninner jeg som regel møter i helgene på kveldstid.

Vi er også en gjeng med jenter som møtes noen kvelder i måneden og har skikkelig jentekveld med masse kos og skravling😊

Skrevet

Har en fast dag i uka med min bestevenninne, da møtes vi alene og tilbringer tid sammen kun oss to.

Annet enn det møtes vi med mannfolkene våre også, ( de er også bestekompiser).

Anonymous poster hash: bde30...fa2

Skrevet

Ca 1x i uka med noen men noen bare 1x i mnd. Møtes som regel hjemme hos hverandre med mann og barn:) eller leker ute sammen. Veldig sjelden at jeg er alene med venninner. Var til en venninne for 14 dager siden og drakk 2 vinglass. Men det er lenge mellom hver gang!

Anonymous poster hash: 976d4...d11

Skrevet

Jeg vet ikke engang hvem av mine venninner jeg kan kategorisere som nære.. Jeg treffer en liten håndfull venninner de gangene jeg er hjemme i Norge, som f.eks. nå i mars. Forrige gang var i jula. Før det igjen i oktober. Traff vel venner oftere da jeg bodde i landet, men ikke noe særlig planlagte eller "organiserte" besøk. Litt sånn "jeg er på vei til puben, et par øl?" Før jeg ble gravid, vel å merke :P

Er ikke så fryktelig sosial av meg, så..

Ok. Jeg er faktisk temmelig asosial faktisk.

Men i alle fall er jeg fornøyd med å holde kontakten på facebookchatten og snapchat. Ei venninne chatter jeg litt med med 1-3 ganger i uka, andre igjen annenhver uke, og noen månedlig eller sjeldnere. Jeg synes ofte det er helt greit å dekke det sosiale behovet ved å prate med mannen, og tro det eller ei -ved å snakke med fremmede på et forum ;)

Skrevet (endret)

Har flyttet langt unna de nærmeste vennene mine, så de ser jeg bare 2-3 ganger i året. Har fått noen nye venner her som jeg går tur med et par ganger i måneden :) Er litt asosial og hjemmekjær, det hjelper ikke hehe..

Endret av oppilia
Skrevet

Omtrent aldri :-(

Anonymous poster hash: 105b3...6ce
Skrevet

Møter vel en eller annen av de nærmeste venninnene en gang i uken. Får helt fnatt hvis det går mer enn en uke og jeg ikke får noe sosialt input ved å ikke møte venner. 

Litt overrasket over hvor mange som møtes så sjeldent som 1 gang i måneden... 

Anonymous poster hash: 57156...b54
Skrevet

Ett par ganger i uka, og er det en uke vi ikke treffes, så blir det skravling på tlf.

For meg er det veldig viktig, sjeldent vi treffes uten familie da. Mann og barn er alltid med, og heldigvis så er er mannen min og mannen dems kompiser og barna våre leker godt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...