Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #26 Skrevet 25. mars 2014 Veterinæren fant ikke ut hva som kan ha forårsaket infeksjonen, og hvis han ikke har blitt bedre, men verre, og infeksjonen spredd seg til indre organer, så kunne jeg tenke på avliving pga store plager og mye vondter for en kattunge. (Hun ville ikke skremme meg, men ville at jeg skulle vite hva som kan skje) Men han er i kjempeform nå, hevelsen har gått ned en del og han halter ikke så mye lenger. Flink til å ta tablettene sine og spise. Hi Anonymous poster hash: 9662a...b6b
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #27 Skrevet 25. mars 2014 Veterinæren fant ikke ut hva som kan ha forårsaket infeksjonen, og hvis han ikke har blitt bedre, men verre, og infeksjonen spredd seg til indre organer, så kunne jeg tenke på avliving pga store plager og mye vondter for en kattunge. (Hun ville ikke skremme meg, men ville at jeg skulle vite hva som kan skje) Men han er i kjempeform nå, hevelsen har gått ned en del og han halter ikke så mye lenger. Flink til å ta tablettene sine og spise. Hi Anonymous poster hash: 9662a...b6b Godt å høre Håper han blir helt frisk! Anonymous poster hash: 45ad8...f24
LilleMy- Skrevet 25. mars 2014 #28 Skrevet 25. mars 2014 Åå, så godt å høre (Lese)! Hilsen en evig dyrevenn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå