Gå til innhold

Oslo-damer, hvor bor dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bor du? Dersom du måtte flytte til et annet sted i Oslo, hvor ville du da flyttet?

Anonymous poster hash: 27863...5a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor på Grefsen, oppvokst i Ullevål-traktene. Dersom jeg måtte flytte til et annet sted enn disse (som jeg absolutt ikke vil) ville nok valget falt på Kjelsås eller Ullern.. eller kanskje Røa. 

Anonymous poster hash: 86c68...86b
Skrevet

Bor på Torshov. Aner ikke hvor jeg skulle ha flyttet, kanskje Grefsen eller Kjelsås.

Anonymous poster hash: 98fce...b39

Skrevet

Bor på Røa. Kunne flyttet til Vindern eller Tåsen.

Anonymous poster hash: c169f...ea4

Skrevet

Jeg bor pgså på Røa. Skulle vi flyttet, ville vi nok flyttet til Bærum, f.eks. Østerås/Hosle.

Anonymous poster hash: 852a2...e84

Skrevet

Jeg bor pgså på Røa. Skulle vi flyttet, ville vi nok flyttet til Bærum, f.eks. Østerås/Hosle. Anonymous poster hash: 852a2...e84

Ja altså, neste sted vi flytter blir nok Asker eller Bærum, men oppfattet at det bare var lov å svare andre steder i Oslo ;) hva slags bolig bor dere (enebolig, tomannsbolig, rekkehus..) og har dere barn?

Skrevet

Jeg bor også på Røa! :)

Kunne flyttet de fleste steder mellom Røa og Kjelsås.

Har bodd flere ulike steder i Oslo de siste 15 årene.

Anonymous poster hash: 4a2a4...00a

Skrevet

Oslo er plassen jeg aldri ville ha bodd på! :)

Stress, tog, trikk, buss, mennesker, kaos, skittent, travelt, osv....

Anonymous poster hash: 3d26e...f48

Skrevet

Hovseter. Trives kjempegodt! Kunne bodd på i Tåsentraktene. Nær marka og nær tbane og flybuss er et must.

Anonymous poster hash: c6f00...ab6
Skrevet

Jeg ELSKER Oslo!!

Skrevet

Det sier veldig mye om hvor utrolig lite du faktisk vet om Oslo...

Anonymous poster hash: 5ba1c...31a

Skrevet

bor på Grunerløkka, i liten leilighet & skal flytte til mye større leilighet "på" akerbrygge. BF har leilighet der så gleder meg til å få eget rom til barnet i magen & mye bedre plass :)

Anonymous poster hash: 1871c...c10
Skrevet

Bor i bydel Gamle Oslo. Om jeg MÅTTE flytte ville det blitt til en annen plass innenfor Gamle Oslo.

Anonymous poster hash: 27863...5a5
Skrevet

Vi bor i leilighet og har ett barn. Drømmer om hage og rekkehus/hus, så da må vi muligens flytte litt på oss etter hvert. Men trives veldig her på Røa. Artig at vi er flere her. :)

Anonymous poster hash: 852a2...e84

Skrevet

Bor på Grefsen. Hvis jeg måtte flytte ville det blitt til Snarøya, Tåsen eller Nordberg, eller kanskje Røa.

Anonymous poster hash: 24f9b...96c

Skrevet

St hanshaugen og trives!

Anonymous poster hash: f923c...0f3

Skrevet

Jeg bor på romsås, skulle ønske jeg bodde på furuset eller po gronnland bror

Anonymous poster hash: 5e777...f94

Skrevet

Bodde på Majorstua og har akkurat flyttet til St.Hanshaugen...Så utrolig mye bedre,med terrasse og mye mindre bråk:D

Anonymous poster hash: e6e66...f5f

Skrevet

Takk for relevant innspill

Skrevet

Ullern nå, trives kjempegodt:)

Har bodd på st.Hanshaugen og trivdes der og. Foreløpig vil vi i grunnen bo her vi er, men Vindern er jo også veldig fint.

Anonymous poster hash: a797d...607

Skrevet

Bor på Nordstrand. Ville aldri flyttet herfra!

Anonymous poster hash: 578d7...e94

Skrevet

Bor på Korsvoll, ikke oppvokst her, men stortrives :)

Anonymous poster hash: 9c35f...d60

Skrevet

Stress, tog, trikk, buss, mennesker, kaos, skittent, travelt, osv....Anonymous poster hash: 3d26e...f48

Det sier veldig mye om hvor utrolig lite du faktisk vet om Oslo... Anonymous poster hash: 5ba1c...31a

Jeg har bodd i Oslo i 9 år. Har bodd 3 ulike plasser (bl.a på et av stedene som er nevnt ofte i innleggene her i denne tråden). Jeg kan si at jeg nå absolutt ikke ville bodd i Oslo. Er kjempeglad i å besøke byen, men ville aldri bosatt meg der igjen. Eller vet jeg også for lite om Oslo? Er det slik at alle som ikke vil bo i Oslo er uvitende?

Anonymous poster hash: 23ac5...ad3

Skrevet

Stress, tog, trikk, buss, mennesker, kaos, skittent, travelt, osv....Anonymous poster hash: 3d26e...f48

Det sier veldig mye om hvor utrolig lite du faktisk vet om Oslo... Anonymous poster hash: 5ba1c...31a

Jeg har bodd i Oslo i 9 år. Har bodd 3 ulike plasser (bl.a på et av stedene som er nevnt ofte i innleggene her i denne tråden). Jeg kan si at jeg nå absolutt ikke ville bodd i Oslo. Er kjempeglad i å besøke byen, men ville aldri bosatt meg der igjen. Eller vet jeg også for lite om Oslo? Er det slik at alle som ikke vil bo i Oslo er uvitende? Anonymous poster hash: 23ac5...ad3

Kan du vennligst opprette din egen tråd om dette og ikke kuppe denne? Jeg synes det er mer interessant å se hvor oslobeboerne er bosatt.

Skrevet

Frogner, hvis jeg måtte flytte så kanskje Heggeli, men vil helst bli boende akkurat het :-)

Anonymous poster hash: 875a5...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...