Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #76 Skrevet 21. mars 2014 Det ironiske er at de som klager høyest her på at innvandrere får penger fra NAV, gjerne er dem som ikke ville ansatt en innvandrer selv. Anonymous poster hash: 69587...d0f
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #77 Skrevet 21. mars 2014 Jeg syntes det er flott at Norge hjelper andre som trenger det. At Norge blir utnyttet liker jeg derimot ikke uansett hvem det er av. Å tro at ingen utnytter systemet tror jeg er naivt. Jeg tror også at man får status av ulike ting i ulike miljøer. I noen miljøer gir det status å bære kniv. I en jentegjeng får man status av flotte klær. I andre at du klatrer på business stigen. I andre miljøer at du tør å selge dop. Klart også at det er status i enkelte miljøer å suge mest mulig ut av statskassa. Jeg har tidligere jobbet på et overordnet nivå i det offentlige hvor jeg hadde kontakt med mange ulike kontorer, og det ble sagt mye fra de ulike kontorene om en gruppe som fikk status av å koste det norske samfunnet dyrt. Alle hadde de lik oppfatning av hvilket land de kom fra (Selvfølgelig finnes det mange unntak fra dette landet. Man kan ikke skjære alle over en kam). Det er naivt ikke å tro at noen utnytter systemet. Jeg er glad vi har det så godt og hjelper de som trenger det. Anonymous poster hash: 4a13f...d30
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #78 Skrevet 21. mars 2014 Det er jo nordmenn som burde dra rasismekortet som får mye mindre enn utlendinger....naive sosialister. Høyre ordne opp i rekkene! Steng grensene til de som må ut skal ut og putt resten i litt jobb om så 4 timer i uka på vernet bedrift. Om psykisk utv hemmede kan så kan også innvandrere. Men neida mer behagelig å føde 6-8 barn å gå hjemme..... Eller som mann henge med kompiser . Anonymous poster hash: a5802...88d
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #79 Skrevet 21. mars 2014 Skal farge fjeset mitt med brunt skokrem, og legge ut en historie om livet mitt hvor solen svir. Deretter om krig og elendighet. Da blir det penger av det ja, når jeg besøker NAV. Man kan fortelle sosialistene hva som helst, uten å legge fram noe skriftlig bevis på historiene deres. For dette med å komme fra en konfliktfylt land, er god nok argument for å få penger rett i lomma.Anonymous poster hash: aeb37...a17 Du argumenterer som et barn! Anonymous poster hash: 03c1c...fcc
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2014 #80 Skrevet 21. mars 2014 Det er jo nordmenn som burde dra rasismekortet som får mye mindre enn utlendinger....naive sosialister. Høyre ordne opp i rekkene! Steng grensene til de som må ut skal ut og putt resten i litt jobb om så 4 timer i uka på vernet bedrift. Om psykisk utv hemmede kan så kan også innvandrere. Men neida mer behagelig å føde 6-8 barn å gå hjemme..... Eller som mann henge med kompiser .Anonymous poster hash: a5802...88d For å gå hjemme med 6-8 barn er et latmannsliv Tåpelige menneske! Om du ikke har bedre argumenter foreslår jeg at du heller diskuterer om barnet bør ha på strømpis eller ikke - det ligger nok mer på ditt intellektuell nivå Anonymous poster hash: 03c1c...fcc
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #81 Skrevet 22. mars 2014 Det er jo nordmenn som burde dra rasismekortet som får mye mindre enn utlendinger....naive sosialister. Høyre ordne opp i rekkene! Steng grensene til de som må ut skal ut og putt resten i litt jobb om så 4 timer i uka på vernet bedrift. Om psykisk utv hemmede kan så kan også innvandrere. Men neida mer behagelig å føde 6-8 barn å gå hjemme..... Eller som mann henge med kompiser .Anonymous poster hash: a5802...88d For å gå hjemme med 6-8 barn er et latmannsliv Tåpelige menneske! Om du ikke har bedre argumenter foreslår jeg at du heller diskuterer om barnet bør ha på strømpis eller ikke - det ligger nok mer på ditt intellektuell nivå Anonymous poster hash: 03c1c...fcc Lite verdt for det norske samfunn. Da er det mer nytte i å arbeide. Anonymous poster hash: 4f8d8...0a7
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2014 #82 Skrevet 22. mars 2014 Vel de jeg er borti med 4+ barn ( innvandrerdamer) driver ikke akuratt med så mye stimuli og pedagogikk med sine barn... Så det virker ikke akuratt som om det å fly til byen å drasse på ungene ( mens hun kjefter) eller gå i åpen bhg å la de ansatte og mødre tii andre barn oppdra og passe barna er vel ikke tidkrevende ..... Anonymous poster hash: a5802...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå