Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #26 Skrevet 20. mars 2014 Man har ikke kontroll over hva naboen gjør. Derimot har man kontroll på hva man selv gjør. Som å ha hunden i bånd f.eks. Anonymous poster hash: 75e65...2a3
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #27 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Men da burde han jo sparket til HI. Lurt å straffe hunden for noe hunden ikke kan noe for..... Eller tror du hunder tar bånd på seg selv?? Dette må du bare anmelde, HI! Anonymous poster hash: d5b2b...730 Ja har jeg mulighet til å anmelde? Har ringt dyrlegen. Hun mener jeg skal se det an til i morgen siden jeg ikke kan kjenne noe unormalt, men at jeg skal ringe om hun blir dårlig eller merkbar vond.Uff.. ironien i det hele er at jeg har klaget på han at katten hans går inn i huset mitt og pisser. Han vil ikke hjelpe meg å finne løsnung på problrmet når ikke kattevekk og eddikk ikke hjelper. Mer han gir F og sier at katten hans er et fritt dyr. Jeg blir så sur når han da tar bikkja mi.. Anonymous poster hash: 59f00...245 Da kaster du stein etter katta hans neste gang, og/eller bruker hageslangen når du ser kattkreket. Samt at du samler sammen all kattdritten og kaster den tilbake på plenen hans. Anonymous poster hash: 7b38f...134 Like lite lurt å ta sin vrede ut på katta. Katten kan vel ikke noe for et eieren er en idiot? Like lite som hunden til HI kan noe for at HI glemte å ta bånden på hunden. Kaster HI stein etter katta og treffer den kan hun være den som blir anmeldt for dyreplageri. Anonymous poster hash: d5b2b...730 Jeg kunne aldri ha gjort noe mot katten, det er jo ikke dens feil. Men akuratt i dag streifet tanken meg et øyeblikk. Han naboen vet godt hvem hunden min er. Han er heller ikke redd hunder. Men han er den agressive typen som banner og steiker for hva som helst. Om en tredje nabo griller i sin egen hage og røyken går over i hans hage for eksempel er en stor grunn til å gi ei kraftig lekse fra hans side. Men jeg trodde aldri han ville bli fysisk. Ikke mot dyra hvertfall. Anonymous poster hash: 59f00...245
Superdolly Skrevet 20. mars 2014 #28 Skrevet 20. mars 2014 Kanskje du kan ta frem hageslangen likevel neste gang katten kommer, og så spyle naboen? Jeg tuller altså, for all del, men han høres ut som en skikkelig drittsekk av den verste typen. En som tar ut all aggresjon på de som er mindre enn ham.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #29 Skrevet 20. mars 2014 Hvis bikja kom løpende i full fart rett mot ham, i hans egen hage sier jeg ikke noe på at han forsvarte seg. Lær å holde hunden i bånd så slipper du å være redd for at den skal angripe folk eller at noen skal tro den angriper når den bare vil leke. Anonymous poster hash: 4a449...3e2
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #30 Skrevet 20. mars 2014 Anmeld. Anonymous poster hash: 5fd94...1fe
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #31 Skrevet 20. mars 2014 Hvis bikja kom løpende i full fart rett mot ham, i hans egen hage sier jeg ikke noe på at han forsvarte seg. Lær å holde hunden i bånd så slipper du å være redd for at den skal angripe folk eller at noen skal tro den angriper når den bare vil leke. Anonymous poster hash: 4a449...3e 2 [/quot Ja du kan trygt si jeg lærte leksa i dag. Hunden skal ikke eg gang ut å pisse uten bånd, eller leke med ball uten langline med barna.Synd men det er jo mitt ansvar. Får bare håpe det var første ( som jeg vet) og siste gang han blir fysisk aggressiv. Det er flere dyr og barn i nabolaget. Anonymous poster hash: 59f00...245
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #32 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Men da burde han jo sparket til HI. Lurt å straffe hunden for noe hunden ikke kan noe for..... Eller tror du hunder tar bånd på seg selv?? Dette må du bare anmelde, HI! Anonymous poster hash: d5b2b...730 Ja har jeg mulighet til å anmelde? Har ringt dyrlegen. Hun mener jeg skal se det an til i morgen siden jeg ikke kan kjenne noe unormalt, men at jeg skal ringe om hun blir dårlig eller merkbar vond.Uff.. ironien i det hele er at jeg har klaget på han at katten hans går inn i huset mitt og pisser. Han vil ikke hjelpe meg å finne løsnung på problrmet når ikke kattevekk og eddikk ikke hjelper. Mer han gir F og sier at katten hans er et fritt dyr. Jeg blir så sur når han da tar bikkja mi.. Anonymous poster hash: 59f00...245 Da kaster du stein etter katta hans neste gang, og/eller bruker hageslangen når du ser kattkreket. Samt at du samler sammen all kattdritten og kaster den tilbake på plenen hans. Anonymous poster hash: 7b38f...134 Like lite lurt å ta sin vrede ut på katta. Katten kan vel ikke noe for et eieren er en idiot? Like lite som hunden til HI kan noe for at HI glemte å ta bånden på hunden. Kaster HI stein etter katta og treffer den kan hun være den som blir anmeldt for dyreplageri. Anonymous poster hash: d5b2b...730 Jeg kunne aldri ha gjort noe mot katten, det er jo ikke dens feil. Men akuratt i dag streifet tanken meg et øyeblikk.Han naboen vet godt hvem hunden min er. Han er heller ikke redd hunder. Men han er den agressive typen som banner og steiker for hva som helst. Om en tredje nabo griller i sin egen hage og røyken går over i hans hage for eksempel er en stor grunn til å gi ei kraftig lekse fra hans side. Men jeg trodde aldri han ville bli fysisk. Ikke mot dyra hvertfall. Anonymous poster hash: 59f00...245 Så NABOEN er slem med hunden din, og du vurderer å ta det utover katten? Sjarmerende... Anonymous poster hash: ff892...d1b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #33 Skrevet 20. mars 2014 Jeg ville tatt hunden med til dyrlege, fått en bekreftelser derfra, og så anmeldt ham og lagt med bekreftelsen fra dyrlegen. Mishandling av dyr er ulovlig. Dette er en mann som tar seg til rette og terroriserer omgivelsene - håper han ikke har kone og barn. Han gir f... i at hans katter gir andre problemer, men mishandler en unghund han kjenner som løper etter fugler og inn i hans hage, han kjefter på naboene når disse griller osv. Denne mannen trenger å jekkes ned, slik at han i hvert fall forstår at han ikke kan mishandle dyr. Anonymous poster hash: 66eec...108
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #34 Skrevet 20. mars 2014 Hunder skal være i bånd. Spesielt når man bor tett på andre. Mer så lei av hundeeiere som hevder de har stålkontroll på hunden sin, men så glipper det i ett sett. Anonymous poster hash: dc993...79c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #35 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Men da burde han jo sparket til HI. Lurt å straffe hunden for noe hunden ikke kan noe for..... Eller tror du hunder tar bånd på seg selv?? Dette må du bare anmelde, HI! Anonymous poster hash: d5b2b...730 Ja har jeg mulighet til å anmelde? Har ringt dyrlegen. Hun mener jeg skal se det an til i morgen siden jeg ikke kan kjenne noe unormalt, men at jeg skal ringe om hun blir dårlig eller merkbar vond.Uff.. ironien i det hele er at jeg har klaget på han at katten hans går inn i huset mitt og pisser. Han vil ikke hjelpe meg å finne løsnung på problrmet når ikke kattevekk og eddikk ikke hjelper. Mer han gir F og sier at katten hans er et fritt dyr. Jeg blir så sur når han da tar bikkja mi.. Anonymous poster hash: 59f00...245 Da kaster du stein etter katta hans neste gang, og/eller bruker hageslangen når du ser kattkreket. Samt at du samler sammen all kattdritten og kaster den tilbake på plenen hans. Anonymous poster hash: 7b38f...134 Like lite lurt å ta sin vrede ut på katta. Katten kan vel ikke noe for et eieren er en idiot? Like lite som hunden til HI kan noe for at HI glemte å ta bånden på hunden.Kaster HI stein etter katta og treffer den kan hun være den som blir anmeldt for dyreplageri. Anonymous poster hash: d5b2b...730 Jeg kunne aldri ha gjort noe mot katten, det er jo ikke dens feil. Men akuratt i dag streifet tanken meg et øyeblikk.Han naboen vet godt hvem hunden min er. Han er heller ikke redd hunder. Men han er den agressive typen som banner og steiker for hva som helst. Om en tredje nabo griller i sin egen hage og røyken går over i hans hage for eksempel er en stor grunn til å gi ei kraftig lekse fra hans side. Men jeg trodde aldri han ville bli fysisk. Ikke mot dyra hvertfall. Anonymous poster hash: 59f00...245 Så NABOEN er slem med hunden din, og du vurderer å ta det utover katten? Sjarmerende... Anonymous poster hash: ff892...d1b Fantastiske leseferdigheter på deg... Anonymous poster hash: 29714...d82
Sint naken biltyv Skrevet 20. mars 2014 #36 Skrevet 20. mars 2014 Jeg ville tatt hunden med til dyrlege, fått en bekreftelser derfra, og så anmeldt ham og lagt med bekreftelsen fra dyrlegen. Mishandling av dyr er ulovlig. Dette er en mann som tar seg til rette og terroriserer omgivelsene - håper han ikke har kone og barn. Han gir f... i at hans katter gir andre problemer, men mishandler en unghund han kjenner som løper etter fugler og inn i hans hage, han kjefter på naboene når disse griller osv. Denne mannen trenger å jekkes ned, slik at han i hvert fall forstår at han ikke kan mishandle dyr. Anonymous poster hash: 66eec...108 Enig!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #37 Skrevet 20. mars 2014 Pass deg om du anmelder! Han som sparket deg anmelder deg nok tilbake for at du ikke hadde hunden i bånd! Synes synd på hunden din!!!! Men det her er jo din feil! Du passet rett og slett ikke på hunden din! Anonymous poster hash: e1ccb...d95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå