Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #1 Skrevet 20. mars 2014 Vi gikk fra bilen og opp til huset da hunden min fikk øye på noen kråker på plenen og satte etter, selvfølgelig helt over til naboen. Han var tilfeldigvis ute da og da hunden sprang forbi han tok han skikkelig fart i foten og spente til det han kunne. Rett i ribbena på den stakkars 11 mmd gamle tispa. Hu hyla og sprang lavt bort til meg med halen under bens. Nå bare sover hun i gangen og vil ingen ting. Jeg skulle kringlevridd den naboen! ( jada det er mitt ansvar å ha hunden i bånd, men det gir ingen rett til å mishandle.) Anonymous poster hash: 59f00...245
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #2 Skrevet 20. mars 2014 Seriøst? Hadde seriøst gått bort å spent til naboen eg! Hadde klikket i vinkel! Anonymous poster hash: 8d456...c1e
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #3 Skrevet 20. mars 2014 Hadde anmeldt ham for å uprovosert mishandlet et dyr Anonymous poster hash: d5b2b...730
Superdolly Skrevet 20. mars 2014 #4 Skrevet 20. mars 2014 Spark naboen hardt i leggen neste gang han kommer inn på din eiendom . Neida, tuller. Men få sjekket at hunden ikke brakk noen ribbein da.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #7 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Håper ikke jeg kjenner deg Anonymous poster hash: fea91...51c
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Hadde du blitt like imponert om det var ungene dine han sparket til eller? Fordi de fløy over tomta til naboen? Dumme menneske! Anonymous poster hash: fc8cf...b1a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Stygge troll, hold deg for god til slike kommentarer! Ja, man skal ha hunder i bånd utenom eget område, men hunder kan finne på og stikke av! INGEN har rett til og sparke til en hund med kraftspark! Anonymous poster hash: da599...633
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Men da burde han jo sparket til HI. Lurt å straffe hunden for noe hunden ikke kan noe for..... Eller tror du hunder tar bånd på seg selv?? Dette må du bare anmelde, HI! Anonymous poster hash: d5b2b...730
mamma_til_verdens_beste Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Det var jo litt av en nabo du har da...Sa du noe til denne naboen da? Jeg hadde ikke klart å holde meg kjenner jeg.Med mindre naboen gjorde det i tydelig selvforsvar (hunden må jo ha løpt ganske nærme han om han klarte å sparke til), så ville jeg virkelig anmeldt det.Og hunden bør du kanskje få til veterinær om den er slapp, eller viser smerte. Ville i alle fall ringt veterinæren, så kan de jo notere seg hendelsen også.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Hadde blitt så redd om en hund løp mot meg at jeg kanskje hadde gjort det samme. Ikke fordi jeg hater hunder, men fordi jeg er REDD! Anonymous poster hash: ff892...d1b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Men da burde han jo sparket til HI. Lurt å straffe hunden for noe hunden ikke kan noe for..... Eller tror du hunder tar bånd på seg selv?? Dette må du bare anmelde, HI! Anonymous poster hash: d5b2b...730 Ja har jeg mulighet til å anmelde? Har ringt dyrlegen. Hun mener jeg skal se det an til i morgen siden jeg ikke kan kjenne noe unormalt, men at jeg skal ringe om hun blir dårlig eller merkbar vond. Uff.. ironien i det hele er at jeg har klaget på han at katten hans går inn i huset mitt og pisser. Han vil ikke hjelpe meg å finne løsnung på problrmet når ikke kattevekk og eddikk ikke hjelper. Mer han gir F og sier at katten hans er et fritt dyr. Jeg blir så sur når han da tar bikkja mi.. Anonymous poster hash: 59f00...245
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Det hadde jeg også, er redd hunder og kunne lett sparket i redselen. Anonymous poster hash: 49e08...b52
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #15 Skrevet 20. mars 2014 Det hadde jeg også, er redd hunder og kunne lett sparket i redselen. Anonymous poster hash: 49e08...b52 Skjønner godt noen kan være redd. Men bikkja til naboen vet man jo gjerne hvem er da. Det er jo ikke en helt fremmed hund. Med mindre den har vist klin gæærn atferd så burde man vel klare å holde hodet kaldt selv om man er redd. Anonymous poster hash: fc8cf...b1a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #16 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Men da burde han jo sparket til HI. Lurt å straffe hunden for noe hunden ikke kan noe for..... Eller tror du hunder tar bånd på seg selv?? Dette må du bare anmelde, HI! Anonymous poster hash: d5b2b...730 Ja har jeg mulighet til å anmelde? Har ringt dyrlegen. Hun mener jeg skal se det an til i morgen siden jeg ikke kan kjenne noe unormalt, men at jeg skal ringe om hun blir dårlig eller merkbar vond. Uff.. ironien i det hele er at jeg har klaget på han at katten hans går inn i huset mitt og pisser. Han vil ikke hjelpe meg å finne løsnung på problrmet når ikke kattevekk og eddikk ikke hjelper. Mer han gir F og sier at katten hans er et fritt dyr. Jeg blir så sur når han da tar bikkja mi.. Anonymous poster hash: 59f00...245 Lov om dyrevelferd: § 14.Særskilte forbud Det er forbudt å: a) utøve vold mot dyr, Anonymous poster hash: d5b2b...730
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #17 Skrevet 20. mars 2014 Det hadde jeg også, er redd hunder og kunne lett sparket i redselen. Anonymous poster hash: 49e08...b52 Skjønner godt noen kan være redd. Men bikkja til naboen vet man jo gjerne hvem er da. Det er jo ikke en helt fremmed hund. Med mindre den har vist klin gæærn atferd så burde man vel klare å holde hodet kaldt selv om man er redd. Anonymous poster hash: fc8cf...b1a Hva så? Angst er angst. Hjelper ikke om naboen har noen vennlige taratellaer heller, jeg er redd dem! Hvor vanskelig er det å forstå? Anonymous poster hash: ff892...d1b
mamma_til_verdens_beste Skrevet 20. mars 2014 #18 Skrevet 20. mars 2014 Du kan jo true med å sparke katta hans fra verandadøra de, og over til hagen hans om den kommer inn til deg mer. (Gjør det for all del ikke).Jeg hadde uansett lagt inn en anmeldelse. Det blir nok ikke noe mer ut av det, men kanskje han skjønner at man ikke kan gjøre sånt.
Gjest MMJ Skrevet 20. mars 2014 #19 Skrevet 20. mars 2014 Jeg er og redd fremmende hunder som kommer løpende mot meg!!!! Kan godt hende jeg hadde spent etter hunden selv Høres jo ut som hunden din gikk mot den personen, og ikke kråkene! Kråkene satt vel ikke på beinet til denne personen som sparket? Jeg er ingen hundehater, jeg er bare redd fremmende hunder!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #20 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Men da burde han jo sparket til HI. Lurt å straffe hunden for noe hunden ikke kan noe for..... Eller tror du hunder tar bånd på seg selv?? Dette må du bare anmelde, HI! Anonymous poster hash: d5b2b...730 Ja har jeg mulighet til å anmelde? Har ringt dyrlegen. Hun mener jeg skal se det an til i morgen siden jeg ikke kan kjenne noe unormalt, men at jeg skal ringe om hun blir dårlig eller merkbar vond. Uff.. ironien i det hele er at jeg har klaget på han at katten hans går inn i huset mitt og pisser. Han vil ikke hjelpe meg å finne løsnung på problrmet når ikke kattevekk og eddikk ikke hjelper. Mer han gir F og sier at katten hans er et fritt dyr. Jeg blir så sur når han da tar bikkja mi.. Anonymous poster hash: 59f00...245 Lov om dyrevelferd: § 14.Særskilte forbud Det er forbudt å:a) utøve vold mot dyr, Anonymous poster hash: d5b2b...730 Ikke om det er selvforsvar. Om en hund sprang etter meg i min egen hage kan det godt hende jeg hadde blitt voldelig, og jeg elsker dyr! Anonymous poster hash: ff892...d1b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #21 Skrevet 20. mars 2014 Det hadde jeg også, er redd hunder og kunne lett sparket i redselen. Anonymous poster hash: 49e08...b52 Skjønner godt noen kan være redd. Men bikkja til naboen vet man jo gjerne hvem er da. Det er jo ikke en helt fremmed hund. Med mindre den har vist klin gæærn atferd så burde man vel klare å holde hodet kaldt selv om man er redd. Anonymous poster hash: fc8cf...b1a Hva så? Angst er angst. Hjelper ikke om naboen har noen vennlige taratellaer heller, jeg er redd dem! Hvor vanskelig er det å forstå? Anonymous poster hash: ff892...d1b Hvor vanskelig er det å se at hunden løper etter fugler da, og ikke kommer med kjeften åpen mot deg? Anonymous poster hash: fc8cf...b1a
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #22 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Men da burde han jo sparket til HI. Lurt å straffe hunden for noe hunden ikke kan noe for..... Eller tror du hunder tar bånd på seg selv?? Dette må du bare anmelde, HI! Anonymous poster hash: d5b2b...730 Ja har jeg mulighet til å anmelde? Har ringt dyrlegen. Hun mener jeg skal se det an til i morgen siden jeg ikke kan kjenne noe unormalt, men at jeg skal ringe om hun blir dårlig eller merkbar vond. Uff.. ironien i det hele er at jeg har klaget på han at katten hans går inn i huset mitt og pisser. Han vil ikke hjelpe meg å finne løsnung på problrmet når ikke kattevekk og eddikk ikke hjelper. Mer han gir F og sier at katten hans er et fritt dyr. Jeg blir så sur når han da tar bikkja mi.. Anonymous poster hash: 59f00...245 Da kaster du stein etter katta hans neste gang, og/eller bruker hageslangen når du ser kattkreket. Samt at du samler sammen all kattdritten og kaster den tilbake på plenen hans. Anonymous poster hash: 7b38f...134
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #23 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Men da burde han jo sparket til HI. Lurt å straffe hunden for noe hunden ikke kan noe for..... Eller tror du hunder tar bånd på seg selv?? Dette må du bare anmelde, HI! Anonymous poster hash: d5b2b...730 Ja har jeg mulighet til å anmelde? Har ringt dyrlegen. Hun mener jeg skal se det an til i morgen siden jeg ikke kan kjenne noe unormalt, men at jeg skal ringe om hun blir dårlig eller merkbar vond. Uff.. ironien i det hele er at jeg har klaget på han at katten hans går inn i huset mitt og pisser. Han vil ikke hjelpe meg å finne løsnung på problrmet når ikke kattevekk og eddikk ikke hjelper. Mer han gir F og sier at katten hans er et fritt dyr. Jeg blir så sur når han da tar bikkja mi.. Anonymous poster hash: 59f00...245 Da kaster du stein etter katta hans neste gang, og/eller bruker hageslangen når du ser kattkreket. Samt at du samler sammen all kattdritten og kaster den tilbake på plenen hans. Anonymous poster hash: 7b38f...134 Like lite lurt å ta sin vrede ut på katta. Katten kan vel ikke noe for et eieren er en idiot? Like lite som hunden til HI kan noe for at HI glemte å ta bånden på hunden. Kaster HI stein etter katta og treffer den kan hun være den som blir anmeldt for dyreplageri. Anonymous poster hash: d5b2b...730
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #24 Skrevet 20. mars 2014 Du kan takke deg selv når du ikke greier å ha kontroll på fillebikkja di. Anonymous poster hash: b5507...341 Men da burde han jo sparket til HI. Lurt å straffe hunden for noe hunden ikke kan noe for..... Eller tror du hunder tar bånd på seg selv?? Dette må du bare anmelde, HI! Anonymous poster hash: d5b2b...730 Ja har jeg mulighet til å anmelde? Har ringt dyrlegen. Hun mener jeg skal se det an til i morgen siden jeg ikke kan kjenne noe unormalt, men at jeg skal ringe om hun blir dårlig eller merkbar vond. Uff.. ironien i det hele er at jeg har klaget på han at katten hans går inn i huset mitt og pisser. Han vil ikke hjelpe meg å finne løsnung på problrmet når ikke kattevekk og eddikk ikke hjelper. Mer han gir F og sier at katten hans er et fritt dyr. Jeg blir så sur når han da tar bikkja mi.. Anonymous poster hash: 59f00...245 Da kaster du stein etter katta hans neste gang, og/eller bruker hageslangen når du ser kattkreket. Samt at du samler sammen all kattdritten og kaster den tilbake på plenen hans. Anonymous poster hash: 7b38f...134 Idiot. Anonymous poster hash: ff892...d1b
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #25 Skrevet 20. mars 2014 Det hadde jeg også, er redd hunder og kunne lett sparket i redselen. Anonymous poster hash: 49e08...b52 Skjønner godt noen kan være redd. Men bikkja til naboen vet man jo gjerne hvem er da. Det er jo ikke en helt fremmed hund. Med mindre den har vist klin gæærn atferd så burde man vel klare å holde hodet kaldt selv om man er redd. Anonymous poster hash: fc8cf...b1a Hva så? Angst er angst. Hjelper ikke om naboen har noen vennlige taratellaer heller, jeg er redd dem! Hvor vanskelig er det å forstå? Anonymous poster hash: ff892...d1b Hvor vanskelig er det å se at hunden løper etter fugler da, og ikke kommer med kjeften åpen mot deg? Anonymous poster hash: fc8cf...b1a Er det vanskelig for deg å forstå hva ekstrem redsel og angst er for noe? Anonymous poster hash: ff892...d1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå