Gå til innhold

Hadde dere blitt skuffet for denne bursdagsgaven?

Anbefalte innlegg

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Jeg synes ikke at du har noen grunn til å bli skuffa.  Her mottas både stekepanner, printere og andre praktiske ting med stor glede, både for den ene og den andre.  Jeg synes at det der gavegreiene har blitt til noe forbaska hysteri - mer bestillingslister enn ønskelister.  Og så synes jeg synd på folk som ikke kan glede seg over gaver selv om de ikke står på bestillingslista.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha...jeg har overhodet ingen forventninger til gaver fra mannen. Og bursdagen min ble glemt :P

Skrevet

Jeg er fornøyd samme hva jeg får jeg, synes det er smålig å bli skuffet over gaver,spesielt fra mannen som hater å shoppe..!

Anonymous poster hash: 60676...865
Skrevet

Blir litt uvel av dere jeg altså.

Bli skuffet av gaver? Gi mannen ønskeliste og be han holde seg til den? Brrr!

Anonymous poster hash: d2324...7ab
Skrevet

Jeg hadde blitt litt skuffet ja. Ikke pga printeren først og fremst, det kunne jo ha vært en fin tanke at han fulgte med på hva jeg kikket på og trengte. Men jeg hadde blitt skuffet over den ute-i-siste-liten-handlinga du beskriver, HI. Han kunne godt ha vært litt tidligere ute, og ikke stukket innom EN butikk på vei hjem fra jobb samme dag liksom.

Skrevet

God bedring. Håper det gir seg fort, er ikke greit å gå rundt småuggen.

Anonymous poster hash: 72d6d...6b4

Skrevet

Jeg elsker printere- å ha muligheten til å printe hjemme; uslåelig.

Så jeg hadde blitt glad for printer (har hatt tre ulike printere de siste åra, alle har tatt kvelden kjapt).

Men jeg skjønner om du blir skuffet , det er lov; du virker ikke storkrevende.

Anonymous poster hash: d73fa...c40

Skrevet

God bedring. Håper det gir seg fort, er ikke greit å gå rundt småuggen.

Anonymous poster hash: 72d6d...6b4

Tenkte meg at jeg kom til å få den tilbake ;)

Ja, er nok lettere å si slikt, enn å tenke over egne holdninger :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Driter i gaver, hvis jeg trenger en printer, kjøper jeg det. Men jeg ville ha blitt skuffa over at bursdagsbarnet selv måtte vaske, rydde, bake og varte opp gjester. Det er SÅNNE ting bursdager er til for! Ikke for å få andre til å kjøpe noe man mye bedre kan kjøpe selv...

Skrevet

Driter i gaver, hvis jeg trenger en printer, kjøper jeg det. Men jeg ville ha blitt skuffa over at bursdagsbarnet selv måtte vaske, rydde, bake og varte opp gjester. Det er SÅNNE ting bursdager er til for! Ikke for å få andre til å kjøpe noe man mye bedre kan kjøpe selv...

Enig med deg!

Anonymous poster hash: 72543...1c6

Skrevet

Mannen din la merke til at du tittet på printere. Han la merke til at du tittet på noe du trengte. (i hans øyne.) Han gikk sporenstreks av sted for å skaffe deg det han visste/trodde du trengte.

Synest han var flink jeg! :)

De fleste mannfolk legger ikke så mye personlig i gavene sine. Etter flere år sammen med en som kjøper nyttige gaver har jeg endelig innsett at de betyr faktisk mer enn en smykke. Det ligger omtanke bak den printeren din. :)

Skrevet

Jeg hadde blitt skuffa ja. En printer? Nei nei ;-)

Anonymous poster hash: 114e0...ac6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...