Gå til innhold

Har du tatt botox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så å si ikke rynker (37 år), men kommer uansett ikke til å ta noe botox når den dagen kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Har tatt i sinnarynken, det ble veldig fint og så ikke unaturlig ut i det hele tatt. Det var vel strengt talt kun jeg som så det. Men jeg tok en "delvis blokade" (eller noe sånt), altså at muskelen ikke ble helt lammet så jeg kunne fint bevege pannen. Bare ikke klemme brynene sammen på midten.

Har også tatt restylane i røykerynkene rundt munnen (kjipt med røykerynker 9 år etter at jeg sluttet å røyke). Det ble helt utrolig bra. Skal gjøre det på nytt denne våren.

Skrevet

Har i sinnarynken, gjør ikke vondt. Tar bare når de reklamerer med halv pris, betaler da 1500,-

Anonymous poster hash: 30a28...e28

Skrevet

Tar selv botox i kråketærne rundt øynene, og har vært veldig fornøyd! Ser ingen grunn til å ikke gjøre det. Ser ikke unaturlig ut når du tar i passe mengder, gjør ikke vondt (merker det knapt), og man trenger absolutt ikke fortsette om man plutselig føler for å slutte.

HI

Anonymous poster hash: a43b2...63e

Skrevet

Har i sinnarynken, gjør ikke vondt. Tar bare når de reklamerer med halv pris, betaler da 1500,-

Anonymous poster hash: 30a28...e28

Hmm, hvor pleier de å gjøre det da? I nærheten av Oslo kanskje?

Skrevet

Har i sinnarynken, gjør ikke vondt. Tar bare når de reklamerer med halv pris, betaler da 1500,-Anonymous poster hash: 30a28...e28

Hvor reklamerer de med halv pris?

Anonymous poster hash: a43b2...63e

Skrevet

I panna

Gjort det ett par år

Veldig fornøyd

Anonymous poster hash: b0004...783

Skrevet

Jeg tar medisinsk botox i kinnet på grunn av et syndrom som gjør at kinnet svetter veldig når jeg spiser. Det gjør helt J****** vondt, kunne aldri falt meg inn å tatt det "for moro skyld".

Anonymous poster hash: 9b818...776

Får du gjort det på sykehus? I så fall hvilket?

Jeg har tatt botox som medisinsk behandling tidligere, en gang i halvåret, men tilbudet ble nedlagt på sykehuset jeg var tilknyttet. Det var snakk om rundt åtti stikk hver gang, og det gjør langt vondere enn at jeg hadde giddet om det var rent kosmetisk.

Anonymous poster hash: dbe29...db0

Får gjort det ved Øre-nese-hals poliklinikk. I Oslo så ligger den  på Rikshospitalet.

Anonymous poster hash: 9b818...776

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...