Gå til innhold

Har du tatt botox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor (på kroppen)? Hvor ofte? Er du fornøyd?

Anonymous poster hash: a43b2...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tatt Restylane i leppene en gang og aldri mer! Var grusomt stygt. Vurderer botox i pannen, så dytter opp.

Anonymous poster hash: bb75c...3e8

Skrevet

Nei, jeg har sprøyteskrekk ;)

Anonymous poster hash: 2bfff...c71

Skrevet

Mange ganger :D

Anonymous poster hash: 03b49...1af
Skrevet

Jeg har tatt sinnarynken noen ganger.

Veldig fornøyd:)

Ikke vondt eller ubehagelig.

Anonymous poster hash: c1de6...948

Skrevet

Ja jeg har tatt det som svettebehandling under armene. Kjempeeffektivt i 6-9 måneder av gangen. En gang tok jeg også sinnarynken. Resultatet var vel egentlig fint, men jeg var hele tiden redd for at det skulle se veldig unaturlig ut så jeg var glad da det gikk tilbake til normalen igjen.

Anonymous poster hash: 13237...cc3
Skrevet

Nope, jeg er glad i alle rynkene mine :)

Anonymous poster hash: 6e4e4...eba
Skrevet

Jeg vurderer også å ta botox i sinnarynken. Jeg har egentlig ingen ting imot rynker, men jeg liker ikke å se så streng ut, for det er jeg absolutt ikke. Har ikke turt enda, for er veldig redd for å få unaturlig "Jan Thomas-look".

Anonymous poster hash: 2d934...b12
Skrevet

Nei. Der er å tisse i buksa en kald vinternatt.

Du kan trekke det lengste strået i 30-40 årene. Men fy fader hvor jævlige damer i godt voksen alder ser ut når de har hoppet på en galeien der..

Anonymous poster hash: d7773...4c4

Skrevet

Nei. Det er dyrt og vondt og føler det blir litt sånn har man begynt så føler man nok at man må fortsette med den positive endringen så en ikke føler seg stygg(ere) igjen.

Skrevet

Har tatt to ganger i sinnarynken. Har en anstrengt muskel i øyebrynet som lager en stygg rynkesak. Det gjør vondt og jeg er konstant sliten i øynene. Injeksjonen varer godt over 6 måneder før den sakte går ut på meg.

Kommer til å ta en behandling en gang i året for å vedlikeholde.

Skrevet

Det stemmer ikke at man må fortsette. Typisk sinnarynken er en sånn vanerynke. Jeg hadde en uvane med å myse og se sinna ut, det er ikke pent. Så tok jeg botox noen ganger og nå har jeg helt enkelt vent meg av med å myse. Flere år siden siste sprøyte og har ikke bruk for å ta flere steder. De vanlige rynkene rundt øyne og munn får bli. Er ikke noe mål å bli plastikkansikt. Det er lett å dømme ut fra eksempler som Jan Thomas, men det er nok ikke sånn de fleste blir.

Ikke gjør det vondt, og det må ikke forveksles med restylane eller andre fillers. Det er noe helt annet.

Skrevet

Hell no! Kunne ikke falle meg inn. Trist at folk sprøyter ting inn i trynet for å se yngre ut enn de er. Det ser virkelig ikke bra ut...

Anonymous poster hash: be2f7...17b

Skrevet

Vurderer det, blir nok til sommeren.

Anonymous poster hash: 8f54a...aba

Skrevet

Dvs at man verken kjenner stikket eller stoffet som sprøytes inn?

Skrevet

Vurderer å prøve ut botox i " sinnarynken", ser fort mer alvorlig og streng ut enn jeg er. Absolutt ikke redd for å bli eldre eller få rynker.

Kommer også til å ta en peeling behandling for å jevne ut huden litt slitt endel med huden til tider.

Synes at man selv må få velge hva man vil gjøre med sitt eget ansikt og kropp. Noen overdriver litt, men litt botox og restylane må gå. Man trenger ikke se ut som et mimikkløst " duckface".

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Jeg har tatt det mot for mye ansiktsvette.

Har et nytt liv!

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jeg vurderer å ta i sinnarynken, har et prakteksemplar og vil ikke at den skal bli verre. Det ligger i familien, og den har et eget navn her :P

Skrevet

Man kjenner stikkene (7 sprøytestikk for min sinnarynke ihvertfall), men ikke veldig vondt. Har man sprøyteskrekk er det sikkert ikke så gøy. Men ikke sånn veldig mye vondere enn en helt vanlig nål. Kan svi litt, men det må man jo tåle:)

Skrevet

Jeg tar medisinsk botox i kinnet på grunn av et syndrom som gjør at kinnet svetter veldig når jeg spiser. Det gjør helt J****** vondt, kunne aldri falt meg inn å tatt det "for moro skyld".

Anonymous poster hash: 9b818...776
Skrevet

For min del var det ikke verre enn akupunkturstikk. Det er litt ubehagelig når nålen går inn i muskelen for da knepper det litt, men ikke noe som jeg gruer meg for.

Skrevet

Nei, synes ikke det ser bra ut.

Anonymous poster hash: 5ca88...d81
Skrevet

Jeg tar medisinsk botox i kinnet på grunn av et syndrom som gjør at kinnet svetter veldig når jeg spiser. Det gjør helt J****** vondt, kunne aldri falt meg inn å tatt det "for moro skyld".

Anonymous poster hash: 9b818...776

Får du gjort det på sykehus? I så fall hvilket?

Jeg har tatt botox som medisinsk behandling tidligere, en gang i halvåret, men tilbudet ble nedlagt på sykehuset jeg var tilknyttet. Det var snakk om rundt åtti stikk hver gang, og det gjør langt vondere enn at jeg hadde giddet om det var rent kosmetisk.

Anonymous poster hash: dbe29...db0

Skrevet

Noen her som har tatt botox pga kronisk migrene ?

Eller annen hodevont/ anspenthet?

Skrevet

Tatt det i sinnarynken 3 ganger de siste 3 årene. Ligger i familien den rynke og mamma har dype furer mellom øynene. Mamma har alltid sagt at jeg ikke må myse for at jeg skal slippe å få disse dype rynkene men greier ikke. Etter tre ganger over 2 år så myser jeg ikke slik lenger og trenger ikke å ta botox mer. Tenker å ta før sommeren for å være sikker på at jeg ikke myser for mye i sola.

Andre rynker får være...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...