Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #26 Skrevet 20. mars 2014 Helt grei! Men til DEN PRISEN var det utrolig stygt Jeg så for noen år siden et flott, herskapelig hus, med utrolig stor hage og egen strandlinje til 8 000 000. Anonymous poster hash: 49356...9d7 Det får du ikke i dag, i alle fall ikke på Oslo vestkant. Ullern er kjempefint område og jeg synes huset var kjempefint. Strandlinje er de nok ikke så opptatt av i og med at de velger Ullern... Anonymous poster hash: c0037...157 Knskje boligmarkedet har forandret seg enormt siden 2011, vet ikke... Anonymous poster hash: 49356...9d7
Leeloo76 Skrevet 20. mars 2014 #27 Skrevet 20. mars 2014 Ellers vil jeg anbefale Nordstrand, ikke vestkanten, men utrolig fint. Vi bor på Mortensrud (som IKKE er Nordstrand selvfølgelig, men Søndre N.), og jeg kan absolutt anbefale området for de som ikke er så opptatt av hvilken side av byen de bor på. Du får en god del mer for pengene, mange eneboliger fra 4,5 mill, og her flyr i hvert fall ungene fritt i mellom husene sommer som vinter.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #28 Skrevet 20. mars 2014 Ellers vil jeg anbefale Nordstrand, ikke vestkanten, men utrolig fint. Vi bor på Mortensrud (som IKKE er Nordstrand selvfølgelig, men Søndre N.), og jeg kan absolutt anbefale området for de som ikke er så opptatt av hvilken side av byen de bor på. Du får en god del mer for pengene, mange eneboliger fra 4,5 mill, og her flyr i hvert fall ungene fritt i mellom husene sommer som vinter. Huff, Mortensrud... Anonymous poster hash: 49356...9d7
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #29 Skrevet 20. mars 2014 Oi, det var lite hus for den prisen, men skjønner jo at det er dyrt i Oslo.. Ellers fint hus med masse potensialet! Flytt til vestfold hvis dere har mulighet.. Vi har hus med strandlinje, stort og helt strøkent med stor hage. Kjøpte for 3 år siden, og vi har bare tilført huset litt farge etter at vi tok over. Betalte 11 millioner (7 i egenkapital, årsinntekt på ca 2,5). Anonymous poster hash: c4936...255
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2014 #30 Skrevet 20. mars 2014 6 mill i lån på 1,4 mill årsinntekt får dere neppe. Men huset var kult det. Digger funkis hus. Anonymous poster hash: 27ead...341 Men de får det når de har egenkapital på 5 mill, det er det bankene er opptatt av. Vi har ikke stor egenkapital, ca 500 000,-, har en samlet inntekt på 1.2, men får 4 mill i lån av banken! Anonymous poster hash: 97237...4f6 Med 1,4 mill klarer en ikke å betjene 6 mill i lån, det er banken opptatt av. Egenkapital er viktig, men det hjelper ikke på betalingsevnen. Anonymous poster hash: f231b...d18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå