Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=47269345&searchclickthrough=true

Og er det noen som fant ut hvor mye kommunale avgifter denne eiendommen har?

Vurderer og dra på visning, men synes kanskje 6 millioner i lån  som vi evnt må ta var litt for mye, er usikker på om vi vil få dette innvilget. Har ca 5 millioner i egenkapital og årsinntekt samlet på 1,4 millioner.

Anonymous poster hash: deb1c...c8e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugggh grusomme tapeter og farger, men det kan jo enkelt gjøres noe med. Ellers fint, go for it! Tror ikke det blir noe problem å få 6 mill i lån med 1,4 i årsinntekt.

Anonymous poster hash: b6526...e11

Skrevet

Syk pris. Galskap å bruke så mye penger på hus, så flott var det da ikke. Du kan jo bygge drømmehuset for 1/3 av den prisen.

Anonymous poster hash: 4c7fa...349
Skrevet

Om du har 5 mill i egenkapital ville jeg prøvd å finne meg et hus i den prisklassen og levd uten lån og med deres inntekt ville det sikkert vært rom for mye reising osv.

Anonymous poster hash: 35ac7...98a
Skrevet

Syk pris. Galskap å bruke så mye penger på hus, så flott var det da ikke. Du kan jo bygge drømmehuset for 1/3 av den prisen.

Anonymous poster hash: 4c7fa...349

De tre B'ene vet du ;)

Ellers HI - huset var helt fint, tilsynelatende god planløsning. Tapeter, dører og gulv kan alltids skiftes :)

Skrevet

Synes huset er fint jeg :) Orginalparkett ser det ut som. Mye bedre enn det crapet som selges i dag. OG med ditt personlige preg, så blir det nok fint der :)

Noe gjeld må man jo ha.

Skrevet

Synes ikke det var verdt prisen, ville absolutt ikke "bodd meg ihjel" på den måten.

Om dere har 5 mill i egenkapital ville jeg kjøpt noe langt rimeligere og hatt en mye mer romslig økonomi i hverdagen.

Huset var fint altså, for all del, men de er tydeligvis veldig glad i å ha en kontrastvegg i rommene.  Litt for mye av det gode synes jeg ;)

Anonymous poster hash: ff886...0e7
Skrevet

Veldig pent, litt sjøsyk av gulvet i stua:)

Anonymous poster hash: 3d686...101
Skrevet

Ugggh grusomme tapeter og farger, men det kan jo enkelt gjøres noe med. Ellers fint, go for it! Tror ikke det blir noe problem å få 6 mill i lån med 1,4 i årsinntekt.Anonymous poster hash: b6526...e11

Det er hvilke egenkapital og lån man har fra før banken som oftes regner ut i fra, ikke inntekten! Vi har samme intekt som trådstarter, men ikke mye i egenkapital, pluss bil og studielån. Med en egenkapital på 5 mil, så er det ikke noe problem og få lån på 6,sier seg selv!

Anonymous poster hash: 97237...4f6

Skrevet

Kjempefint hus! Litt overload av tapeter bare, men det kan jo fikses på. (Forresten sprekt å velge det mønsteret på det bittelille badet... Haha)

Anonymous poster hash: 93687...617

Skrevet

6 mill i lån på 1,4 mill årsinntekt får dere neppe. 

Men huset var kult det. Digger funkis hus. 

Anonymous poster hash: 27ead...341
Skrevet

Ville aldri hatt så mye gjeld. Selv ikke med deres inntekt. Jeg og kjæresten min har nøyaktig samme inntekt som dere. Nå bor ikke vi sammen, men har jo plane om det snart. Og vi skal da kjøpe hus til maks 5 mill. Vi har 1,5 mill i egenkapital hver. Så da trenger vi bare lån på 1 mill hver. Vi ønsker å reise, kose oss og leve.

Anonymous poster hash: 8c59b...c34
Skrevet

Vi har litt høyere inntekt enn dere og lån på 3,5. Synes det er mye!

Men det kommer jo selvfølgelig an på andre utgifter og antall barn osv

Anonymous poster hash: 0b582...5f9

Skrevet

Om du har 5 mill i egenkapital ville jeg prøvd å finne meg et hus i den prisklassen og levd uten lån og med deres inntekt ville det sikkert vært rom for mye reising osv. Anonymous poster hash: 35ac7...98a

Det er jo iallefall et uøkonomisk forslag! Pengene blir da forbrukt uten at man sitter igjen med noen verdier. Klarer man et lån på 6 mill uten å leve altfor fattigslig, er det jo en veldig bra investering!

For øvrig HI - det er jo et veldig koselig strøk!

Skrevet

Og dessuten: man får ikke et HUS til 5 mill i Oslo!!

Skrevet

6 mill i lån på 1,4 mill årsinntekt får dere neppe.  Men huset var kult det. Digger funkis hus.  Anonymous poster hash: 27ead...341

Men de får det når de har egenkapital på 5 mill, det er det bankene er opptatt av. Vi har ikke stor egenkapital, ca 500 000,-, har en samlet inntekt på 1.2, men får 4 mill i lån av banken!

Anonymous poster hash: 97237...4f6

Skrevet

Hadde aldri brukt så mye penger på hus!

Skrevet

Fantastisk strøket hus! Ser ut til å være veldig velholdt, flott originalparkett, og peisen er jo bare lekker! Tapeten er jo enkelt å skifte ut.. Med utleiedel i kjelleren kan dere jo fortsette å leve i luksus, selv med 6 mill i lån. Skulle ønske det var meg..

Skrevet

Ved å kjøpe et hus til 7-8 mill i stedet, så "sparer dere" vel ca 20 000 kr i måneden. Man kan få mye moro for de penga.. 

Anonymous poster hash: c0037...157
Skrevet

Helt grei! Men til DEN PRISEN var det utrolig stygt :)

Jeg så for noen år siden et flott, herskapelig hus, med utrolig stor hage og egen strandlinje til 8 000 000.

Anonymous poster hash: 49356...9d7

Skrevet

Helt grei! Men til DEN PRISEN var det utrolig stygt :)

Jeg så for noen år siden et flott, herskapelig hus, med utrolig stor hage og egen strandlinje til 8 000 000.

Anonymous poster hash: 49356...9d7

Det får du ikke i dag, i alle fall ikke på Oslo vestkant. Ullern er kjempefint område og jeg synes huset var kjempefint. Strandlinje er de nok ikke så opptatt av i og med at de velger Ullern...

Anonymous poster hash: c0037...157

Skrevet

Dere som mener man kan få hus i Oslo (vest) til 5-6 mill, send meg gjerne finn-lenker!

Skrevet

Prisen er det lite og si på... Alle hus i Oslo er dyre. Både øst, vest, nord og sør.

Eneste minuset er at holmenkollveien er nok så trafikkert - så hadde jeg vert deg hadde jeg heller kjøpt i en av de gatene som tilsluttet holmenkollveien.

Anonymous poster hash: 5958b...078

Skrevet

Hva tror dere det går for? 6 mill kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...